Sinkkunaiset. Missä harrastuksissa teitä löytää?
Reilu pari vuotta nyt tullut yksikseen oltua ja tullut tutkiskeltua omaa sielunmaisemaa, niin tuntuu että nyt olis valmis uuteen suhteeseen. Tindereihin ja muihin seuranhakupalstoille en halua profiilia tehdä. Ajattelin jos alottaisi uuden harrastuksen, niin onko ehdottaa mistä harrastuksista löytyisi myös naisia? Onko esim. jotkut kamppailulajit/itsepuolustuslajit missä käy myös naisia?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Kommentit (216)
Koiraharrastuksista (agility, toki jne), hevostalleilta. Näissä vietän kaiken aikani eikä heteromiehiä näy missään. Ja muuhun ei ole aikaa.
Koiraharrastuksista (agility, toko jne), hevostalleilta. Näissä vietän kaiken aikani eikä heteromiehiä näy missään. Ja muuhun ei ole aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan jumppaa. Edellisessä työpaikassa työkaveri, silloin jotain 45-50 v., kävi säännöllisesti jumpassa ja oli siellä ainoa mies. Hän ei tosin perheellisenä etsinyt naisseuraa, mutta varmaan olisi saanut tuolta.
Toinen voisi oll tanssi. Noissakin miesten osuus on vähäisempi ja bonuksena pääsee lähelle toista, eli aloite syntyy vähän niinkuin itsestään.
Vähän vaikea kuvitella, että itsepuolustus-/kamppailulajit olisivat erityisen hyvä paikka. Niissä ollaan liikkeellä aggressiivisella mielenlaadulla, jossa toinen pyritään ikäänkuin työntämään pois.
Esimerkiksi tanssissa pyritään läheisyyteen ja yhtenäisyyteen, joten romanttisen kipinän syttyminen on todennäköisempää.
Sillä miehellä on mies kotona, kun jumpassa käy naisten kanssa. Hetero äijä ei jumpassa käy
kieliin ja kulttuuriin liittyvä yhdistystoiminta
minunkin pitäisi kyllä petrata näissä parinhakemisissa...N
perinteisissä tansseissa on taatusti miehistä pulaa
uimasta, lenkiltä, metsästä, opiskelemasta, töistä, toisista töistä, kerran viikossa ruokakaupasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä mistaan löydä. Yksi vanhempi työkaverimies usein kyselee "oliko sulla joku nainen kylässä viikonloppuna". Ei ollut. Ei alle 35-vuotiaita, normaalipainoisia naisia ole enää vapailla markkinoilla. Tämä kollegani väitti että on niitä. Ei kyllä ole. En ole vuosikausiin missään edes nähnyt yksin kulkevaa, alle 35-vuotiasta naista. Mitään mummoa en huoli.
M39
Sä täytät seuraavaksi 40. Miksi sun pitäisi saada alle 35-vuotias kumppani? Jos lapset olisivat oikeasti tärkeitä, olisit tehnyt ne silloin kun muutkin.
Ihan normaaliahan tuntuu olevan 10 vuodenkin ikäero. En ole koskaan viihtynyt baareissa enkä yöelämässä, niin missäpä sitä muka olisi kohdannutkaan sitten naisi aikaisemmin?
Suosittelen nyt ensitöiksi lataamaan sen tinderin. Saat vähän osviittaa siitä millaiset naiset ovat sinulle realistisia tavoitella. Tosiasia on että mikään urheilullisuus, hyvä koulutus ja hyvät tulot eivät useimmille naisille merkitse mitään, jos naama ei niin sanotusti riitä. Mitä kauniimpia naisia katselet, sitä varmemmin nainen haluaa myös miehen olevan yhtä hyvännäköinen. Kommenttiesi perusteella ei rehellisesti kuulosta siltä, että olisit mikään adonis ja että sinulla olisi mitään mahdollisuuksia itseäsi reilusti nuorempiin kauniisiin naisiin. Lataa nyt se Tinder niin selviää, minkätyyppisiin sinun kannattaa kohdistaa huomiosi.
Tämä kommentti siis M39-kirjoittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä mistaan löydä. Yksi vanhempi työkaverimies usein kyselee "oliko sulla joku nainen kylässä viikonloppuna". Ei ollut. Ei alle 35-vuotiaita, normaalipainoisia naisia ole enää vapailla markkinoilla. Tämä kollegani väitti että on niitä. Ei kyllä ole. En ole vuosikausiin missään edes nähnyt yksin kulkevaa, alle 35-vuotiasta naista. Mitään mummoa en huoli.
M39
Sä täytät seuraavaksi 40. Miksi sun pitäisi saada alle 35-vuotias kumppani? Jos lapset olisivat oikeasti tärkeitä, olisit tehnyt ne silloin kun muutkin.
Ihan normaaliahan tuntuu olevan 10 vuodenkin ikäero. En ole koskaan viihtynyt baareissa enkä yöelämässä, niin missäpä sitä muka
Kokeiltu on ja hiirenhiljaisuus.
Joskus teininä jo näin tytöt jotenkin pelottavina olentoina. Olentoin, joita saivat silloin vain pikkurikolliset pahat pojat, joilla oli täydellinen, terävä leukalinja. Itse olin myös aika lyhyt teininä, noin 160 cm. Sittemmin sain kyllä pituutta ja nyt pituus on noin 175 m.
Omalla kohdalla tämä on aina ollut henkilökohtainen tragedia. Olen todennäköisesti katkera ja vihainen ihminen hautaan asti. Luonnollisesti poikuuskin on tallella enkä ole juurikaan työajan ulkopuolella ollut tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa. En ole NHL:n supertähti enkä formulakuski, niin asia näyttäytyy minulle mahdottomalta rastilta.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Taas näitä miehiä, joille ei kelpaa kuin itseään nuorempi nainen. Ok, se on oma valinta jäädä yksin.
Minua vanhemmat täytyy taluttaa rollaattorille.
Itse olen kohta kuusikymppinen mies ja diskossa tuli törmättyä samalla paritanssikurssilla paraikaa mukana olevaan naiseen. Hänellä ikää 70 vee ja siellä heilui muiden mukana ongelmitta... Eli eipäs yleistetä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Taas näitä miehiä, joille ei kelpaa kuin itseään nuorempi nainen. Ok, se on oma valinta jäädä yksin.
Itse olen kohta kuusikymppinen mies ja diskossa tuli törmättyä samalla paritanssikurssilla paraikaa mukana olevaan naiseen. Hänellä ikää 70 vee ja siellä heilui muiden mukana ongelmitta... Eli eipäs yle
Minä en elä noin vanhaksi. Otan itseni hengiltä ennen kuin täytän 50. Ei tässä henkilökohtaisessa tragediassa ole mieltä elää kovin vanhaksi.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Itse olen kohta kuusikymppinen mies ja diskossa tuli törmättyä samalla paritanssikurssilla paraikaa mukana olevaan naiseen. Hänellä ikää 70 vee ja siellä heilui muiden mukana ongelmitta... Eli eipäs yleistetä!
Ja tuohon vielä samalta lisäys: Jokaisella paritanssikurssilla johon olen tämän syksyn aikana osallistunut on ollut viejistä (yleensä mies) pulaa siinä määrin, että osa mukana olevista naisista ottaa viejän roolin. Joillakin kursseilla mukaan lähtevien miesten määrä säätää sen, montako naista kurssille otetaan. Eli siis jos olet mies ja haluat kivan liikunnallisen harrasteen jossa jatkuvasti olet ihokosketuksessa naisten kanssa niin lähde paritanssikursseille. Eli siis lavatansseja: tangoa, foksia, lattareita, buggia, fuskua jne. Kun mies opettelee viemään niin hänellä on vientiä. Tuota kautta tuttavapiiri laajenee ja törmäät lavoilla, baareissa jne kurssilta tuttuihin aiempiin tanssipartnereihisi joilla on kavereitaan mukana. Kun tanssikursseilla olet osoittanut olevasi kohtelias ja hyvää seuraa (ilman yrityksiä heti iskeä joku mukaan) niin...
Jopa diskoissa on miehellä vientiä kun ei ole siellä juomassa alkoholiavaan tanssimassa. Mutta se siis edellyttää että oikea paikka, oikeanlaista musiikkia, näyt tanssilattialla ja sinusta huomaa että sinulla on hyvä fiilis tanssiesssasi. Käytännön vinkki diskoihin: Muusikon korvatulpat estävät kuulovauriot ja musiikki kuullostaa vielä hyvältä niiden läpi. Itse en todellakaan ole mikään adonis mutta silti olen viimeisen parin kk aikana joutunut loppuillasta keksimään kohteliaita tekosyitä aikaisemmalle poistumiselleni. Kun siis olen nirso eli en enää tässä iässä ole kiinnostunut suoraan tanssilattialta kenenkään kotiin lähtemisestä ilman sitä ennen tapahtuvaa tutustumista ja keskustelua.
"Ei ole auttanut liikunta"
Oletko kokeillut paritansseja lähtien tanssikursseista? Ikäisellesi miehelle on siellä suurta kysyntää ja tanssiessasi ynnä tanssia opetellessasi olet sananmukaisesti kosketuksissa naissukupuolen edustajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa mun harrastaa rauhassa, älkää tulko iskemään. :)
Tämä. Käyn harrastuksissa koska haluan harrastaa, en siksi että haluaisin jutella miesten kanssa.
"Minä en elä noin vanhaksi. Otan itseni hengiltä ennen kuin täytän 50. Ei tässä henkilökohtaisessa tragediassa ole mieltä elää kovin vanhaksi. M39"
Kun on M39 niin elämä on vielä edessä. Jos asut pienellä paikkakunnalla niin muuta sinne missä väkeä on enemmän ja sosiaaliset piirit laajemmat. Kukaan ei väkisin hae sinua kotoa vaan joudut itse lähtemään liikkeelle.
Itse aloitin tanssimista edellisen kerran noin 30 - vuotiaana. Siinä vaiheessa minulla ei ollut yhtään aiempaa kokemusta tyttöystävistä jne vaan olin melko lailla täysi nörtti. Tuo avasi ikkunoita sen verran että törmäsin nyt jo ex avokkiin eräällä livemusiikkikeikalla ja kun naiset eivät olleet enää pelottava asia niin siitä se sitten lähti. Nyt kun pitkän suhteen jälkeen olen yksin niin lähdin jatkamaan kesken jäänyttä harrastetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa mun harrastaa rauhassa, älkää tulko iskemään. :)
Tämä. Käyn harrastuksissa koska haluan harrastaa, en siksi että haluaisin jutella miesten kanssa.
Siksi miehen kannattaa valita sellainen naisten suosima harrastus, jossa naisen kanssa kanssakäyminen on oleellinen osa harrastetta. Tutustuminen tapahtuu ilman että kukaan "iskisi" ketään.
Hevostallilla 99% naisia. Hevosmiehet viedään käsistä!
Venuksesta. Sitoo puutarhatuoliin ilotulitusraketit ja ei muuta kun kiertoradalle.
Vierailija kirjoitti:
Hevostallilla 99% naisia. Hevosmiehet viedään käsistä!
Työkaveri (mies) aloitti kouluikäisenä ratsastuksen. Hänen kokemuksensa samansuuntaisia. Koulussa hänelle tietenkin irvailtiin harrasteesta mutta kun hän otti esiin sen että on itse ainoa miespuolinen ja kaikki muut naisia (tyttöjä) niin irvaileminen jotenkin hyytyi siihen.
Minun silmilläni koko naissukupuoli on jäänyt etäiseksi ja kaukaiseksi. Joku seurustelu on aina minulle näyttäytynyt kaukaisena ja utopistisena asiana. Ei ole auttanut liikunta, koulutus, noin 4500e kuukausitulot tai mitkään muutkaan vastaavat asiat. Katselen kyllä viehättäviä naisia kauempaa vaivihkaa ihastellen, mutta siihenpä se jää.
Mitään elämänkoulua käynyttä, huonokuntoista spurgua on aika vaikea myöskään hyväksyä näillä seteillä. Oikeastaan pahin tilanne on aine se, kun joku utelee naisasioista.
Kerran sanoin suoran ja tuli jäätävä, kiusaantunut hiljaisuus.
M39