Sinkkunaiset. Missä harrastuksissa teitä löytää?
Reilu pari vuotta nyt tullut yksikseen oltua ja tullut tutkiskeltua omaa sielunmaisemaa, niin tuntuu että nyt olis valmis uuteen suhteeseen. Tindereihin ja muihin seuranhakupalstoille en halua profiilia tehdä. Ajattelin jos alottaisi uuden harrastuksen, niin onko ehdottaa mistä harrastuksista löytyisi myös naisia? Onko esim. jotkut kamppailulajit/itsepuolustuslajit missä käy myös naisia?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Saku piireistä. Naiset ovat melkolailla vallaneet sakemanni piirit. Suojelua ja jälkeä harrastavat miehet viedään äkkiä. Mistä tiedän? Koska olin yhden kesän töissä paimenia harrastavan naisen talossa, sanoi nähneensä vierestä miesten kihlautuvan muutaman vuoden sisään. Ota ekaksi koiraksi narttu. Kerro olevasi aloittelija. https://www.pedigreedatabase.com/classifieds.html?g=puppies
Naiset jotka ottaa sakemannin koiraksi ovat AINA äärimmäisen hankalia luonteeltaan. Tämä siksi, koska eihän he muuten pärjäisi niiden susikoirien kanssa. :)
Kolmesta sakemanniharrastaja-naisesta on kokemusta, eikä koskaan enää..
Vierailija kirjoitti:
Antakaa mun harrastaa rauhassa, älkää tulko iskemään. :)
Älä huoli, en tule. Laita lappu otsaan niin tiedän että se olet juuri sinä kuka ei halua ottaa mitään kontaktia. Hyvää jatkoa :)
Ennen pystyi tapaamaan naisia naistentansseista, siellä näkin oman "pörssiarvonsa" 😅
Tutut sinkkumiehet alkaneet harrastaa esim. west coast swingiä tms tanssia ja sieltä löytäneet kivoja naisia.
Ampumaradalta. Ei kannata tulla juttelemaan tai neuvomaan kun ammun. Olen sulle liian vanha muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saku piireistä. Naiset ovat melkolailla vallaneet sakemanni piirit. Suojelua ja jälkeä harrastavat miehet viedään äkkiä. Mistä tiedän? Koska olin yhden kesän töissä paimenia harrastavan naisen talossa, sanoi nähneensä vierestä miesten kihlautuvan muutaman vuoden sisään. Ota ekaksi koiraksi narttu. Kerro olevasi aloittelija. https://www.pedigreedatabase.com/classifieds.html?g=puppies
Naiset jotka ottaa sakemannin koiraksi ovat AINA äärimmäisen hankalia luonteeltaan. Tämä siksi, koska eihän he muuten pärjäisi niiden susikoirien kanssa. :)
Sakemannipiireihin on pesiytynyt koiranhakkaajaporukkaa, kuten taannoinen videokohu ja porukkaansa suojeleva yhdistysjohto näytti. Rotu on jalostettu laumaviettiseksi ja helposti oppivaksi työkoiraksi, joten niiden kanssa pärjää normaalit ihmiset, mutta surullista kyllä, ne alistuvat myös epäreilulle ja julmalle kohtelulle.
Vierailija kirjoitti:
Niitä mistaan löydä. Yksi vanhempi työkaverimies usein kyselee "oliko sulla joku nainen kylässä viikonloppuna". Ei ollut. Ei alle 35-vuotiaita, normaalipainoisia naisia ole enää vapailla markkinoilla. Tämä kollegani väitti että on niitä. Ei kyllä ole. En ole vuosikausiin missään edes nähnyt yksin kulkevaa, alle 35-vuotiasta naista. Mitään mummoa en huoli.
M39
Sä täytät seuraavaksi 40. Miksi sun pitäisi saada alle 35-vuotias kumppani? Jos lapset olisivat oikeasti tärkeitä, olisit tehnyt ne silloin kun muutkin.
Minua saa kyllä lähestyä harrastuksissakin ja vaikka pyytää kahville. Lupaan kieltäytyä kohteliaasti muistaen kiittää kysymästä ja kertoen, että piristit päivän. En siis ole vapailla markkinoilla, mutta olisihan se kiva jos ei kohteliasta lähestymistä tarvitsisi pelätä. Ei ihme, etteivät ihmiset pariudu.
Vierailija kirjoitti:
Tutut sinkkumiehet alkaneet harrastaa esim. west coast swingiä tms tanssia ja sieltä löytäneet kivoja naisia.
Kiva heille. Mä menin tanssikurssille oppiakseni tanssimaan ja alkoi ahdistaa kun jotkut oli liian selvästi parinhaussa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kaikki käyvät salilla. Siis ihan kaikki.
Kyllähän salilla voi käydä. Eri asia tekeekö siellä mitään.
No minut löytää taidenäyttelyistä, kirjakaupoista, kirjastosta, lenkkeilemästä ja joskus jostain tapahtumista.Jos kiinnostaa niin tulee sanomaan rohkeasti hei, koska en itse enää ole haku päällä vaan hyväksynyt sinkkuuden pysyväksi tilaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kolmesta, sitten riitti? 😄
Sakemanninaiset ovat sellaisia reteitä röökimuijia, jotka kiroilevat ja heittävät roisia läppää. Maalimiehet ovat jumalasta seuraavia ylöspäin ja heidän kokemuksen syvää rintaääntään noudatetaan täysin ehdoitta. Ilman koiraakin heidät tunnistaa, jos ei ihan treeniliivistä, niin vähintään maanisesti nykivästä kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Niitä mistaan löydä. Yksi vanhempi työkaverimies usein kyselee "oliko sulla joku nainen kylässä viikonloppuna". Ei ollut. Ei alle 35-vuotiaita, normaalipainoisia naisia ole enää vapailla markkinoilla. Tämä kollegani väitti että on niitä. Ei kyllä ole. En ole vuosikausiin missään edes nähnyt yksin kulkevaa, alle 35-vuotiasta naista. Mitään mummoa en huoli.
M39
Ne on kaikki nykyään joko sometähtösiä tai sitten maksullisia palveluntarjoajia.
Tai muuten vaan erakoituneita... Kumppaniksi noista ei oo kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Sä täytät seuraavaksi 40. Miksi sun pitäisi saada alle 35-vuotias kumppani? Jos lapset olisivat oikeasti tärkeitä, olisit tehnyt ne silloin kun muutkin.
Ihan normaaliahan tuntuu olevan 10 vuodenkin ikäero. En ole koskaan viihtynyt baareissa enkä yöelämässä, niin missäpä sitä muka olisi kohdannutkaan sitten naisi aikaisemmin?
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva heille. Mä menin tanssikurssille oppiakseni tanssimaan ja alkoi ahdistaa kun jotkut oli liian selvästi parinhaussa siellä.
Liian tuttua. Hain itse äpistä kavaljeerin tanssikurssille ja kerroin heti ilmoituksessa, että olen kiinnostunut VAIN tanssista, en ole pariutumassa, en aio harrastaa seksiä tanssiparin kanssa. Toistin saman kun nähtiin livenä. Mitäpä tapahtui: mies alkoi pyydellä treffeille, toi kukkia, käyttäytyi kuin olisimme pari.
Käytiin kurssi, opin tanssimaan ja blokkasin tyypin. Vtuttaa kun miehet ei kuuntele.
Ryhmäliikunnasta. Työväenopiston kursseilta.