Syöthän jouluna tofukinkkua
Maailma pelastuu yksi tofukinkku kerrallaan https://jalotofu.fi/reseptit/jalotofukinkku/
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Työnnä se tofu perseeseesi vtun ituhippi!
Ituhipillekään ei kelpaa perseeseensä tofu vaan aito penis.
Vierailija kirjoitti:
No en syö, tofukinkkua enkä muutakaan kinkkua
Sama. Kinkku ei ole koskaan kuulunut minun jouluuni, ei lapsena eikä aikuisena.
En koe tarvetta sitä siihen ottaakaan, en sen enempää vegenä (ei puhdasta, vaan joku prosessoitu soositekele) kuin lihanakaan.
Inhotti todella paljon katsoa niitä kalpeita, likaisia possuja tienpientareella, kun se rekka ajoi kumoon ja possut piti päästää ulos odottamaan. Eivät ne possut näyttäneet terveiltä ollenkaan! Minä olen nähnyt aiemmin possuja vain kotieläintiloilla ja esim. Italiassa tarhassa eläviä hyvinvoivia possuja (jotka kyllä teurastetaan myöhemmin), joten nuo tehotuotannon pimeistä syövereistä tielle tupsahtaneet kalpeat ja pahoinvoivan näköiset otukset järkyttivät. Täysin eri näköisiä kuin ne tarhoissa näkemäni ulkopossut.
Soijasta tehty tofu ei totta vieköön ole terveellistä muonaa. Välttäkää sitä.
En todellakaan. Sikaa sen ollapitää!
Ihan aidon kinkun ostan. En syö tofua muutenkaan, olen sekasyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Olethan neuvomatta muita.
Olehan itse inisemättä. Ja lakkaa varastamasta possuilta rasvaa kylkiisi, kinkkusinkku.
"Tofukinkku"? Tofusta ei saa kinkkua taikomallakaan.
Olen kertaalleen maistanut tofua, jos tekee mieli mutustella wettexiä niin mutustelen mieluummin oikeaa wettexiä.
En tasan syö minäkään muuta kuin oikeaa kinkkua, jossa possun jalka vielä kiinni törröttää.
Siitä olen samaa mieltä, että maailma pelastuu tofukinkku kerrallaan - kun ne kannetaan kaatopaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa tofukinkkua. On tofuvalmiste.
Minä kutsun sitä tofukinkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kummaa jauhantaa kun höpötetään että on lihanmakuinen.Miksi?Tofu maistuu tofulta ja liha lihalta.Eikö mene kaupaksi?
Lihanhimosta on vaikea päästä irti. Se on hankala riippuvuus. Siksi korvaavista valmisteista on tehtävä mahdollisimman alkuperäistuotteen kaltaisia. Korvaushoito on kuitenkin ensiaskel terveeseen elämään.
Lol.
Syön kasvatettua ja elintarvikevärjättyä lohta.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vesi kielelle: Nauti tofukinkku siivuina sinapin kera. Voit valmistaa sen kaveriksi vegaanista ruskeakastiketta tai makeaa appelsiinikastiketta (korvaa lihaliemi kasvisversiolla ja voi margariinilla).
Siihen kyytipojaksi tofuolutta ja snapsiksi tofukossua niin jopa alkaa kulkemaan, kohti gay- klubia.
Vierailija kirjoitti:
Tofu on valmistettu kuvottavasta soijasta, ja soijan laajamittainen viljely tuhoaa sademetsiä siinä missä palmuöljyn tuottaminenkin. Hurskastelijat sitten kuvittelevat tekevänsä suurenkin palveluksen ilmastolle ahmimalla tofua.
Minulla kasvisruokailu ei liity ilmastoon vaan siihen, että minä en halua syödä kuollutta eläintä. En tosin syö tofuakaan juuri tuosta mainitsemastasi syystä.
En taatusti syö! Syön vain lähiruokaa ja tietääkseni Suomessa ei kasva soijaa. Possuja sentään ruokitaan kotimaisella viljalla.
Tarpeksi rikkaita ei ole niin paljon että maallma pelastuisi.
Mitäs hinnoittelitte.
Vierailija kirjoitti:
Kummaa jauhantaa kun höpötetään että on lihanmakuinen.Miksi?Tofu maistuu tofulta ja liha lihalta.Eikö mene kaupaksi?
Joo, samaa mieltä. Mä en tosiaankaan halua syödä mitään lihanmakuista, joten en itsekään tajua näitä "aidon lihan makuisia" kasvistuotteita.
En ole ikinä maistanutkaan. Ja mikä se kinkku siinä on, eikö se ole pelkkää tofua? Tofu on kyllä ok joskus jonkun lisukkeena (esim. salaatissa) ja maustettuna, mutta että jouluna? Ei kiitos.
Syö lasagnea. Onhan sekin tavallaan kaatikkoruoka.