Syöthän jouluna tofukinkkua
Maailma pelastuu yksi tofukinkku kerrallaan https://jalotofu.fi/reseptit/jalotofukinkku/
Kommentit (93)
Kinkun sijaan joulupöytään joulukalaa, ja viini ja olut alkoholittomana, koska alkoholi on syöpävaarallinen myrkky, joka myös liuottaa aivosoluja.
Hauskaa joulua!
Ei, en aio syödä jouluna tofukinkkua. En myöskään aio ravintovalinnoillani vaikutaa mitenkään ilmastonpsykootikkojen ahdistukseen. Sitä paitsi, jos se on tofua, se ei ole kinkku. Kinkku on porsaan pakara.
Ensimmäinen kinkku on jo paistettu ja miltei syötykin. Vaimo ei suostu syömään tofua missään muodossa, minulle kelpaa tofukin hyvin vaikka hyvin maustettuna kastikkeena. Jouluksi paistan vielä toisen kinkun ja ehkä välipäivien alennus myynneistä kolmannen.
Tofu on jalo eläin joka vaeltaa vapaana Kiinan vuorilla.
En syö mitään kinkkua. Hyvin tulee vatsa täyteen, kun syö laatikoita, perunoita, kalaa, leipää, juustoa jne
Jopa näin kasvissyöjänä olen sitä mieltä, että jouluna saa syödä kinkkua. Ongelma on ne kaikki vuoden muut päivät, kun sitä lihaa syödään kilokaupalla. Lihaa pitäisi arvostaa herkkuna, ei jokapäiväisenä ruokana
Vierailija kirjoitti:
Vegaaneilla ei oikeasti aivot toimi normaalisti koska aivojen toimintaan tarvitaan proteiinia. Vegaanit elävät säästöliekillä , ongelmanratkaisukyky on heikko, eikä edes työnteko maistu. Suurin osa vegaaneista elääkin yhteiskunnan tuella.
Haluaisin linkin tähän rutkimukseen, että muka "suurin osa" vegaaneista elää yhteiskunnan tuella. En itse ole vegaani, mutten siltikään usko tuota.
Hyi. Mieluummin en syö mitään jos vaihtoehto on tofu. Kumista mautonta pskaa.
Mä oon sekasyöjä ja syön tofukinkkua jouluna. Mun mies on kasvissyöjä, siksi sitä on. Mun mielestä tofu on hyvää. Joulukinkusta en niin välitä. Kalat on mulle ennemmin se juttu.
Ei kukaan täysijärkinen enää osta lihaa.
En syö, koska en ole homo. T: Mies 43v.
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla esimerkillinen maailman kansalainen ja valitse siis tofukinkun. Vain juntit syö nykyään lihaa noin paljon kuin lihakinkussa sitä on. Kaikkien naisten pitäisi tänä jouluna järjestää perheelleen vegaaninen yllätys. Ajatelkaa sitä miehen ilmettä kun tuotte tofukinkun pöytään. :D
Mutta... kun kinkun hankinta ja paisto on miehen homma. Enkä mä pierukinkuketta syöttäisi muutenkaan perheelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi ky tofun mutustelijat. Eivät raukat saa syödäkseen hyvää ruokaa 😥
Tuo reseptin tofukinkku on oikeasti tosi hyvää, teen sitä joka joulu. On myös paljon huonoja vegeruokia/tuotteita, mutta tuo ei ole huono.
Kiva tietää, meillä myös.
Vierailija kirjoitti:
No en syö.
Ihmisten kuuluu syödä monipuolisesti mutta kasvissyöjät jättää tärkeän ravintoaineen pois ja syövät siksi yksipuolisesti.
Ottakaa oppia lihansyöjistä vegaanit.
Ei ole pakko syödä
Lihansyöjistä ei kannata ottaa mallia jos haluaa välttyä elintapasairauksilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan täysijärkinen enää osta lihaa.
Ok.-vähäjärkinen
Bruh moment