Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kaveri miehelle telkkarin joululahjaksi.

Vierailija
06.12.2024 |

Kaveri mies on työtön mutta on auttanut minua aina kun olen jotain apua tarvinnut. Vaihtoi talvirenkaat autooni ja on tehnyt remonttia minulle lähes ilmaiseksi ja kuuntelee murheitani ja on ollut sellainen luotettava aina. Menin ja ostin 55 tuumaisen taulu telkkarin sille. Sillä on telkkari mutta aika vanha joten ostin sille parhaan 55 tuuman telkkarin mitä löysin. Aion viedä sen sille ennen joulua.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjalle kysellä lupaa vaan ostetaan ja annetaan se tuo hyvää mieltä itsellekkin. Näin minä olen jouluna  tehnyt. Ostan yleensä vaatteita tuttujen lapsille tai jotain pelejä ja hyödyllistä tavaraa

Vierailija
22/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä av:ta. Jänkäti jänkäti jänkäti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes telkkaria enkä kyllä huolisi tuollaista rumaa kapistusta kotiani rumentamaan. Toivottavasti kukaan ei nyt sääli ja mieti telkkarin ostoa. Mulle riittää läppäri oikein hyvin. 

Välijohto läppäristä telkkuun, on muuten hieno, kun on 55 tuuman näyttö.

Pasianssia sanomalehden kokoisilla korteilla - kyllä sokeankin kelpaa!

Vierailija
24/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies auttanut minua todella paljon. Toi lääkkeitäkin kun olin sairas niin polki apteekkiin ja toi buranaa. Jutellaan aina facebookissakin joka viikko. Olen miehen luona käynyt  monta kertaa  15 vuoden aikana joten tiedän millainen tv sillä on ennestään. T: ap

Vierailija
25/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies auttanut minua todella paljon. Toi lääkkeitäkin kun olin sairas niin polki apteekkiin ja toi buranaa. Jutellaan aina facebookissakin joka viikko. Olen miehen luona käynyt  monta kertaa  15 vuoden aikana joten tiedän millainen tv sillä on ennestään. T: ap

Miksi hyväksikäytät kaverisi miestä? 

Vierailija
26/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes telkkaria enkä kyllä huolisi tuollaista rumaa kapistusta kotiani rumentamaan. Toivottavasti kukaan ei nyt sääli ja mieti telkkarin ostoa. Mulle riittää läppäri oikein hyvin. 

Ap:n kaverilla on telkkari, mutta se on vanha, joten ihan fiksu lahja. Mikäli kaveri ei koskaan katsoisi telkkaria, niin lahja voisi olla ajattelematon.

Vierailija
27/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa mieluuusti nakilla

Vierailija
28/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut uutta tv tä hankkia. 55 tuumaisen saisi 500 eurolla mut kai tuo 8 vuotta vanha vanha 49 tuumainen menee vielä pari vuotta.

Vierailija
29/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna kuuluu antaa lahjoja joten antakaa lahjoja.

Vierailija
30/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluna kuuluu antaa lahjoja joten antakaa lahjoja.

Kiitos ei lahjoja!

Vierailija
31/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset antanut pimperoa? Sitä se kuitenkin eniten haluaisi.

Vierailija
32/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ei lahjoja haluaisi. Mun sukulaiset ostaa aina lahjoja ja saan lahjakorttejakin.

Vierailija
33/33 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kaverin vaimolle kesämökin järven rannalta. Sinne vie vain pieni polku, joten kaveri itse ei sinne pääse, kun on pyörätuolissa. Nytpä meille hauska kesä koittaa!