Ostin kaveri miehelle telkkarin joululahjaksi.
Kaveri mies on työtön mutta on auttanut minua aina kun olen jotain apua tarvinnut. Vaihtoi talvirenkaat autooni ja on tehnyt remonttia minulle lähes ilmaiseksi ja kuuntelee murheitani ja on ollut sellainen luotettava aina. Menin ja ostin 55 tuumaisen taulu telkkarin sille. Sillä on telkkari mutta aika vanha joten ostin sille parhaan 55 tuuman telkkarin mitä löysin. Aion viedä sen sille ennen joulua.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole edes telkkaria enkä kyllä huolisi tuollaista rumaa kapistusta kotiani rumentamaan. Toivottavasti kukaan ei nyt sääli ja mieti telkkarin ostoa. Mulle riittää läppäri oikein hyvin.
Välijohto läppäristä telkkuun, on muuten hieno, kun on 55 tuuman näyttö.
Pasianssia sanomalehden kokoisilla korteilla - kyllä sokeankin kelpaa!
Tämä mies auttanut minua todella paljon. Toi lääkkeitäkin kun olin sairas niin polki apteekkiin ja toi buranaa. Jutellaan aina facebookissakin joka viikko. Olen miehen luona käynyt monta kertaa 15 vuoden aikana joten tiedän millainen tv sillä on ennestään. T: ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies auttanut minua todella paljon. Toi lääkkeitäkin kun olin sairas niin polki apteekkiin ja toi buranaa. Jutellaan aina facebookissakin joka viikko. Olen miehen luona käynyt monta kertaa 15 vuoden aikana joten tiedän millainen tv sillä on ennestään. T: ap
Miksi hyväksikäytät kaverisi miestä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole edes telkkaria enkä kyllä huolisi tuollaista rumaa kapistusta kotiani rumentamaan. Toivottavasti kukaan ei nyt sääli ja mieti telkkarin ostoa. Mulle riittää läppäri oikein hyvin.
Ap:n kaverilla on telkkari, mutta se on vanha, joten ihan fiksu lahja. Mikäli kaveri ei koskaan katsoisi telkkaria, niin lahja voisi olla ajattelematon.
Olen ajatellut uutta tv tä hankkia. 55 tuumaisen saisi 500 eurolla mut kai tuo 8 vuotta vanha vanha 49 tuumainen menee vielä pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jouluna kuuluu antaa lahjoja joten antakaa lahjoja.
Kiitos ei lahjoja!
Kuka nyt ei lahjoja haluaisi. Mun sukulaiset ostaa aina lahjoja ja saan lahjakorttejakin.
Minä ostin kaverin vaimolle kesämökin järven rannalta. Sinne vie vain pieni polku, joten kaveri itse ei sinne pääse, kun on pyörätuolissa. Nytpä meille hauska kesä koittaa!
Ei lahjalle kysellä lupaa vaan ostetaan ja annetaan se tuo hyvää mieltä itsellekkin. Näin minä olen jouluna tehnyt. Ostan yleensä vaatteita tuttujen lapsille tai jotain pelejä ja hyödyllistä tavaraa