Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vintedissä on alkanut ärsyttää...

Vierailija
06.12.2024 |

... se jatkuva hoputtaminen, että LÄHETÄ SE PAKETTI NYT. OSTAJA ODOTTAA. AIKA LÄHETTÄÄ PAKETTI.

Lähetysaikaahan on viikko, mutta silti tämä hoputtaminen alkaa jo viimeistään kahden päivän päästä! Miksi??

Paketteja ei voi viedä minne tahansa, vaan ne pitää jättää nimenomaan postin tiskille, mikä tekee lähettämisestä hankalaa. Eikä sovellus näköjään ota mitenkään huomioon esimerkiksi pyhäpäiviä, vaan nytkin itsenäisyyspäivänä pitäisi ilmeisesti murtautua lähimpään postiin lähettämään paketti.

No, en aio kiirehtiä yhtään sen enempää, ja muuten tämä hoputtaminen menisi yhdestä korvasta (tai no, silmästä) sisään ja toisesta ulos. Mutta tuntuu siltä, että monet ostajatkin ovat tottuneet siihen pikapikahoppupostittamiseen, vaikka 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vintediä, ei ongelmaa.

M42

Vierailija
2/8 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä automaattiviestejä tarvitse ihan noin henkilökohtaisesti ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä ne automaattiviestit vaan hoputtavat myyjät. Haen paketin normaalisti asap, mutta joskus on jäänyt viime tippaan sairastumisen vuoksi. Ja sitten kans ärsyttää ulkomaiset myyjät, jotka alkavat pommittaa viesteillä minua, kun paketti viipyy matkalla.

Vierailija
4/8 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette vie niitä paketteja sinne ulkomaille.

Vierailija
5/8 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ärsytä ne automaattiviestit vaan hoputtavat myyjät. Haen paketin normaalisti asap, mutta joskus on jäänyt viime tippaan sairastumisen vuoksi. Ja sitten kans ärsyttää ulkomaiset myyjät, jotka alkavat pommittaa viesteillä minua, kun paketti viipyy matkalla.

Miten mulle on sattunut kaikki ostajat ja myyjät ihan normaaleja? Yksi joutui kerran perumaan ostonsa ja se oli ihan fine mutta muuten ei mitään ongelmia eikä valitusviestejä koskaan. Puolalaset tarkkana mittojen kanssa, niitä kyselevät paljon.

Vierailija
6/8 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin ärsyttää jos myyjä vitkuttelee lähetyksen kanssa. Varsinkin puolalaiset, koska se toimitus kestää muutenkin monta viikkoa.  

En anna hyviä arvostelua jos myyjä jättää paketin viemisen viime tippaan. Monesti jätän siksi antamatta, tosin vintedissä lähtee automaattiarvostelu.

Vaatteelle/tavaralle voi olla pikainen tarve, esim. juhlat yms. eikä olisi aikaa odotella.

Vierailija
7/8 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin ärsyttää jos myyjä vitkuttelee lähetyksen kanssa. Varsinkin puolalaiset, koska se toimitus kestää muutenkin monta viikkoa.  

En anna hyviä arvostelua jos myyjä jättää paketin viemisen viime tippaan. Monesti jätän siksi antamatta, tosin vintedissä lähtee automaattiarvostelu.

Vaatteelle/tavaralle voi olla pikainen tarve, esim. juhlat yms. eikä olisi aikaa odotella.

Jos on pikatarve niin silloin Vinted on kyllä täysin väärä paikka ostaa kun myyjällä kuitenkin melkein viikko on itse appin puolesta annettu aikaa postittamiseen. Niin tosi törkeä asiakas jos vaatii jotain pikapostituksia!

Vierailija
8/8 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pikatarve niin silloin Vinted on kyllä täysin väärä paikka ostaa kun myyjällä kuitenkin melkein viikko on itse appin puolesta annettu aikaa postittamiseen. Niin tosi törkeä asiakas jos vaatii jotain pikapostituksia!

Kyllä minä sen tiedän, että vinted ei sovi pikaostoksiin. Koitankin ennakoida ostoksia.

Tosi törkeä myyjä jos vitkuttelee lähetyksen kanssa, kun ei jaksa tai viitsi. Verkkokaupoissakin tilaukset lähtee 1-2 päivän sisällä.  

Kannattaa olla nopea, koska se vaikuttaa arvosanoihin. Jotku jättää ostamatta hitaalta myyjältä ja ostaakin sitten mieluummin uutena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän