Te, joilla on YouTube Premium ja sen kk-hinta nousee nyt parin päivän päästä!
Nousee siis nyt pyöristettynä 16 eurosta 20 euroon kuukaudessa.
Niin voisiko tehdä niin, että irtisanoo tuon tilauksen ja sitten heti tekee uuden tilauksen, joka on tällä hetkellä 15 euroa kuussa?
En näe mitään kieltoja, etteikö noin voisi tehdä, mutta katoaako koko Youtube historiani ja tallentamani soittolistat ja eri kanavien tilaukset?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sillä Brave selaimella ainakin ennen sai mainokset pois ja pystyi katsomaan koko päivän. Nauhoittamaan ei pysty, vaatii erilliset ohjelmat.
Bravessa on sisäänrakennettu mainoksenestäjä joka toimii vielä ainakin toistaiseksi. Itse käytän tällä hetkellä Librewolfia (Firefoxin "fork") johon luonnollisesti olen lisännyt uBlock Originin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä Brave selaimella ainakin ennen sai mainokset pois ja pystyi katsomaan koko päivän. Nauhoittamaan ei pysty, vaatii erilliset ohjelmat.
Bravessa on sisäänrakennettu mainoksenestäjä joka toimii vielä ainakin toistaiseksi. Itse käytän tällä hetkellä Librewolfia (Firefoxin "fork") johon luonnollisesti olen lisännyt uBlock Originin.
Ei jesus mitä nörttifleksausta 😂 montako kertaa olet masturboinut animelle tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa youtubesta?
En halua katsoa sekuntiakaan mainoksia. Kuuntelen / katson Youtubesta koko ajan, miltei aamusta iltaan. On se sitten uutisia, rikosmysteereitä, ihonhoitovinkkejä, äänikirjoja, musiikkia, kieltenopiskeluvideoita jne.
AD-BLOCKER selaimeen niin pääset paljon halvemmalla.
En ole mikään syrjäytynyt joka tuijottaa Youtubea jostain kämäisestä selaimesta, katson sitä 75 tuuman telkkarista sovelluksella.
Heh heh! Saa ne televisiostakin pois ihan ilmaiseksi. 75 taitaa todellisuudessa viitata älykkyysosamäärääsi :D
Puhelimella opera-selaimen kautta kun katson (silloin joskus kun katson) ei ole tullut ensimmäistäkään mainosta
Eiköhän niitä mainoksia kohta tungeta premiumiinkin, maksetaanhan niiden katselusta jo muuallakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jesus mitä nörttifleksausta 😂 montako kertaa olet masturboinut animelle tänään?
Eikö mamma oikein ymmärtänyt tuollaisia helppoja nykypäivän perusasioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa youtubesta?
Koska jokaisella tervejärkisellä ihmisellä on adblocker selaimessa niin suurin hyöty tietokoneella on se, että videoita voi ladata koneelle. Puhelimessa en käytä koskaan Youtubea (ja muutenkin vältän Googlen palveluita) joten sen hyödyistä en ole niin varma.
Selaimeen saa myös sellaisen lisäosan jolla onnistuu videoiden lataus koneelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa youtubesta?
En halua katsoa sekuntiakaan mainoksia. Kuuntelen / katson Youtubesta koko ajan, miltei aamusta iltaan. On se sitten uutisia, rikosmysteereitä, ihonhoitovinkkejä, äänikirjoja, musiikkia, kieltenopiskeluvideoita jne.
En ole mikään syrjäytynyt joka tuijottaa Youtubea jostain kämäisestä selaimesta, katson sitä 75 tuuman telkkarista sovelluksella.
Mä voin katsoa sitä ilmaiseksi tvstä vaikka 1000 neliön töllöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa youtubesta?
Koska jokaisella tervejärkisellä ihmisellä on adblocker selaimessa niin suurin hyöty tietokoneella on se, että videoita voi ladata koneelle. Puhelimessa en käytä koskaan Youtubea (ja muutenkin vältän Googlen palveluita) joten sen hyödyistä en ole niin varma.
Selaimeen saa myös sellaisen lisäosan jolla onnistuu videoiden lataus koneelle
Toimii silloin kun toimii. Youtube/Google muuttelee APIa usein ja yleensä aina kun sitä muutetaan niin lataaminenkaan ei enää onnistu. Kehittäjän pitää sen jälkeen aina päivittää lisäosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa youtubesta?
Mä voin katsoa sitä ilmaiseksi tvstä vaikka 1000 neliön töllöstä.
Ei kaikilla äly riitä nykytekniikkaan vaikka siinä ei usein olekaan mitään vaikeaa.
Siis pystyykö kännykälläkin katsomaan jotenkin YouTube ja ilmaiseksi ilman mainoksia? En kyllä tiedä onko se ihan reilua vai meneekö lähelle jonkunlaista piratismia..
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että samalla rahalla saa Youtube Musicin, niin ei tarvii maksaa kymppiä kuussa Spotifysta.
Niin voihan noita käyttää ja myös maksaa käytöstä jos äänen laadulla ei ole väliä
Seuraava tapa pelasi ainakin viikolla. Haluat katsoa videon A ja klikkaat sitä, mainos alkaa. Välittömästi klikkaat seuraavaa ehdotusta oikeasta sivupalkista ja kun sen mainos alkaa, klikkaat taas seuraavaa ehdotusta. Kun sen mainos on alkanut, klikkaat selaimen peruutuspainikkeella kaksi pykälää taakse sen videon A kohdalle ja se alkaa soimaan ilman mainosta.
Vierailija kirjoitti:
Siis pystyykö kännykälläkin katsomaan jotenkin YouTube ja ilmaiseksi ilman mainoksia? En kyllä tiedä onko se ihan reilua vai meneekö lähelle jonkunlaista piratismia..
ainakin Brave:lla
Olen huomannut että pikku hiljaa on mainoksia alkanut tulemaan blockerinkin läpi esim. jos klikkaan jotain videon linkkiä niin voi näkyä mainos alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Pystyy. Ja sä saat asentaa kännykkääsi mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sakot saat ja linnaa jos jäät kiinni mainosten estämisestä. (sarkasmi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mamma oikein ymmärtänyt tuollaisia helppoja nykypäivän perusasioita?
Olen aikuinen mies ja todennäköisesti ymmärrän tekniikasta enemmän kuin sinä tulet koskaan ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan alunpitäen ei Youtubessa ollut mainoksia. Sitten se myytiin ja mainokset ilmestyivät.