Ilmaiseksi jaetut Purra- ja Mestari-kondomit tyrmistyttivät. "Luulin tulitikuiksi"
Lukiko Mestari-kondomissa: "käytä kumia, älä tee lehtolapsia"?
https://pirkkalainen.fi/2024/12/03/tekstarit-lukija-sydamistyi-poliitti…
Kommentit (67)
Kokoina mikro ja Riikan kakkonen.
Vihervassarinaisen ilme kun mies kaivaa taskusta mestari-kondomin 😅
Sheikki- ja El Pistolero- kortsut olis kans ollut kovat. Jokainen voi keksiä itse sopivat mainolauseet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei kyllä ihan ensimmäisenä juolahda mieleen kummankaan otuksen kohdalla, mutta toki ehkisyn tärkeyttä ne korostavat. Molemmat olisi voinut aikanaan ruikata lakanalle, Suomi olisi sen myötä paljon parempi paikka.
Jos niitä sun perusteettomia tukia vähennetään, niin onko se syy purkaa pahaa oloaan muihin?
Mitäs jos hankkisit työpaikan, että vinkuisi täällä?
Valtaosa persujen äänestäjistä asuu työttömyyslähiöissä, ja silti vingutatte jatkuvasti tuota samaa vanhaa levyä. Jos yhtään lohduttaa, niin en ole ollut elämässäni päivääkään tukien varassa. Tai noh, opintotukea nostin joskus opintojeni aikana, mutta ne tuet olen maksanut veroina takaisin jo tuhatkertaisesti. Mites sinä? Riittääkö autorassarin liksa viinaan ja vuokraan? Tiukkaa varmasti tekee. Jaxuhali!
Yllättäjä Orpon naama kondomipakettiin tekstillä "Yllätysseksiin".
Punikit tekee rynnäkön Oodiin, terrorisoivat tapansa mukaan rauhallista lukupiiriä. Joitain noloja julkimoitakin mukana, säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäjä Orpon naama kondomipakettiin tekstillä "Yllätysseksiin".
Toisaalta tälle velkalaivan kääntäjälle sopisi "Sano mua kapteeniksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei kyllä ihan ensimmäisenä juolahda mieleen kummankaan otuksen kohdalla, mutta toki ehkisyn tärkeyttä ne korostavat. Molemmat olisi voinut aikanaan ruikata lakanalle, Suomi olisi sen myötä paljon parempi paikka.
Jos niitä sun perusteettomia tukia vähennetään, niin onko se syy purkaa pahaa oloaan muihin?
Jospa itse tekisit niitä töitä Purra etkä notkuisi palstalla.
Miksi sä mulle kiukuttelet, en mä ole nyt tehnyt mitään väärää.
Ainoastaan yritin sinulle puhua asiallisesti ja antaa neuvoja.
Ja itse olen kyllä töissä, tietenkin, mutta tänään on arkipyhä, eikä töitä.
Tietäisit sen, jos joskus olisit tehnyt töitä.
Mitenkä kokokansaa kiihoittava Tynkkys-gummi noinniinku gay-piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa persujen äänestäjistä asuu työttömyyslähiöissä, ja silti vingutatte jatkuvasti tuota samaa vanhaa levyä. Jos yhtään lohduttaa, niin en ole ollut elämässäni päivääkään tukien varassa. Tai noh, opintotukea nostin joskus opintojeni aikana, mutta ne tuet olen maksanut veroina takaisin jo tuhatkertaisesti. Mites sinä? Riittääkö autorassarin liksa viinaan ja vuokraan? Tiukkaa varmasti tekee. Jaxuhali!
Ja monelle persu äänestäjälle joka huutaa "menkää töihin" työ merkitsee viinan vetoo, ja amfen vetämistä. Ainut merkintä CV:s on väkivaltarikos, tai jopa useampi.
Punanenät yllättyy 9 kuukauden päästä. Neulalla voi tehdä muutakin kuin ommella. 😂😆
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä kokokansaa kiihoittava Tynkkys-gummi noinniinku gay-piireissä.
Väri voisi olla punainen tausta sirpeillä ja vasaroilla koristeltuna, BB-Sebun putlerjugend-kesäleirin hengessä.
Nuohan on hauskoja. Kuka niistä järkyttyy?
Borat Mäkysen naama ja paketissa teksti "vuoroin vieraissa".
Sanna Marinin kuva ja get over it!
Vierailija kirjoitti:
Punikit tekee rynnäkön Oodiin, terrorisoivat tapansa mukaan rauhallista lukupiiriä. Joitain noloja julkimoitakin mukana, säälittävää.
Olispa sun vanhemmilla ollut persu kumeja niin tältäkin aivopierulta olis säästytty. Olisitko säkin ollu "rauhallisessa lukupiirissä" opiskelemassa luetun ymmärtämistä? Menit aloituksesta lujaa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mekaanikko ja palkkani riittää loistavasti mihin vain tarvitsenkaan.
Vuokrallkaana en ole asunut enää 25 vuoteen.
Toisekseen valtaosa persujen äänestäjistä on duunareita ja yrittäjiä, todella pieni osaa asuu ns. työttömyyslähiöissä.
Ja ei tässä minusta tarvitse puhua, minä vain annan valideja vinkkejä muille, turha minua vastaan on hyökätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa persujen äänestäjistä asuu työttömyyslähiöissä, ja silti vingutatte jatkuvasti tuota samaa vanhaa levyä. Jos yhtään lohduttaa, niin en ole ollut elämässäni päivääkään tukien varassa. Tai noh, opintotukea nostin joskus opintojeni aikana, mutta ne tuet olen maksanut veroina takaisin jo tuhatkertaisesti. Mites sinä? Riittääkö autorassarin liksa viinaan ja vuokraan? Ti
Mitä sä saat tuollaisesta paskan trollaamisesta?
Haha, loistoidea, pääasia ettei tule näitä "mestareita" lisää pilaamaan tätä maata!
Ei ne muutenkaan lisääntyis, joten ne käyttää tuontiväkeä siihen. Tee-se-itse vä es tön vaih to.