Oletko tavannut yliopiston käynyttä naista joka ei söisi hummusta?
Kommentit (23)
Mä en syö ja silti olen kasvissyöjä.
En tunne ketään kuka syö hummusta.
Hummus on hyvää.
T. Yhden yliopiston käynyt ja toisessa parhaillaan opiskeleva nainen
Minä. Kerran maistoin yhdessä ruokalassa. En tykännyt.
Mä syön ja oon vaan amistaustainen.
Hummusta? Mikä se on? Meillä syödään lautasilta.
Olen itse käynyt yliopiston enkä syö. Kikherneet eivät sovi vatsalleni.
Yliopiston lounasruokalassa ajoittain löytyy salaattipöydästä hummusta. Yliopistoa käyvät ovat usein avoimia uusille asioille ja kokeilevat uusia makuja. En ymmärrä miksi tämä on jollekin ongelma tai uhka.
Tykkään ja syön hummusta. T. Ammattikorkeakoulutaustainen
Hummus on halal, ja se on meille yliopiston käyneille naisille tärkeää.
DI-naiset on usein oikein kunnon lihansyöjiä.
Voisin syödä kikherneitä vaikka joka päivä.
Olen ja otti kursailemattomasti suihin. Näillä asioilla tuntuu olevan jokin selkeä korrelaatio keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltaisessa opinahjossa opiskellessaan ovat saaneet liikaa miehisiä vaikutteita ja ovat siksi hylänneet ihmisoikeudet, eläintenoikeudet ja ilmastonmuutoksen torjunnan.
Mää syön vaa makkaraa ja juan kaliaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltaisessa opinahjossa opiskellessaan ovat saaneet liikaa miehisiä vaikutteita ja ovat siksi hylänneet ihmisoikeudet, eläintenoikeudet ja ilmastonmuutoksen torjunnan.
Minä olen yliopistossa opiskeleva nainen, olen kasvissyöjä, muttei minua silti kiinnosta ihmisoikeudet, eläintenoikeudet eikä ilmastonmuutoksen torjuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yliopistossa opiskeleva nainen, olen kasvissyöjä, muttei minua silti kiinnosta ihmisoikeudet, eläintenoikeudet eikä ilmastonmuutoksen torjuminen.
Millaista palautetta saat muilta naisilta siitä, että olet vain kasvissyöjä etkä vegaani?
Ainakaan itse en ole ikinä maistanutkaan.