Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikilla miehillä niin paljon naisia, että voivat valikoida parhaimman päältä?

Vierailija
06.12.2024 |

Jokaisen miehen kiinnostus mua kohtaan hiipuu todella nopeasti. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tehneet kokeita, joissa laittavat miesmallin kuvan ja kuvauksessa lukee, että on saanut tuomion lapsenraiskaamisesta. Naiset pommittavat viesteillä.

Huonoja profiileja ei ole. On vain miehiä, jotka eivät ole tarpeeksi tuuheatukkaisia, pitkiä ja varsinkin komeita. 

No onpa tosi jännä, että hyvännäköinen ihminen saa määrällisesti enemmän huomiota. Minä en tarvitse testejä ymmärtääkseni, että totta kai viestiä pukkaisi, jos laittaisin oman kuvani tilalle jonkun kaunottaren. Mitä sitten? En minä niillä viesteillä mitään tekisi, kun etsin kumppania itselleni. Ihan itsenäni, harmaantuvana ylipainoisena tätitukkana, joka ei jaksa meikata tai käydä kampaajalla.

Vierailija
42/46 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität liian tasokkaita miehiä? Heillä on valinnanvaraa. Laske rimaa, niin varmasti löydät miehen.

Tää sama tapahtuu ihan kaikkien miesten kanssa. Myös lyhyiden, kaljujen, duunareiden, ylipainoisten, työttömien jne.

Ap

Harvaa miestä kiinnostaa tuommoinen kurahaara nainen, joka deittailee ihan ketä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität liian tasokkaita miehiä? Heillä on valinnanvaraa. Laske rimaa, niin varmasti löydät miehen.

Tää sama tapahtuu ihan kaikkien miesten kanssa. Myös lyhyiden, kaljujen, duunareiden, ylipainoisten, työttömien jne.

Ap

Harvaa miestä kiinnostaa tuommoinen kurahaara nainen, joka deittailee ihan ketä vaan.

Ei nämä miehet tiedä mun muista deittailuista mitään.

Ap

Vierailija
44/46 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoriat ovat silkkaa horinaa. Yleensä suhde lähtee liikkeelle, kun kummankin osapuolen silmät alkavat tuikkia ja kun kasvot menevät hymyyn.

Vierailija
45/46 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan heillä! Palstan miehillä on naisia Hangosta Ivaloon ja jokaiikalla aasialaisnainen odottamassa vain sieltä hakemista. Eivät elä puutteessa vaan ovat onnellisia ja tyytyväisiä ja  nuorekkaita!👍

Vierailija
46/46 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoriat ovat silkkaa horinaa. Yleensä suhde lähtee liikkeelle, kun kummankin osapuolen silmät alkavat tuikkia ja kun kasvot menevät hymyyn.

Tiedät itsekin että tuo on aivan höpö höpö juttua. On ihmisiä joihin tosi monet ihmiset ihastuvat, ja sitten on ihmisiä joihin kukaan ei ihastu koskaan.

On täysin päivänselvää että jotkut ihmiset ovat korkeampitasoisia kuin toiset. On aivan absurdia väittää, että tasoja ei olisi olemassa, ja tiedät sen ihan hyvin itsekin.