Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sexmane: Viimeinen kuulutus

Vierailija
06.12.2024 |

Sexmane julkaisi tänään vuoden kovimman biisin: Viimeinen kuulutus. Täyttä tykitystä. 

Kommentit (514)

Vierailija
61/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi palata kotimaahansa

Hänhän on jo Suomessa. 

Vierailija
62/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aí mihin kotimatkalle? Sexmane on syntyperäinen suomalainen. 

Miksi hän sitten syntyperäisenä suomalaisena ulisee rasismista? 

Siksi, että toiset syntyperäiset suomalaiset vihaavat häntä vain värin vuoksi. Nuo ovat kummiskin niitä "soputuneita/kotoutuneita" tai mitä kukin ajattelee m.muuttajista, että niiden pitäisi olla. Ei pidä vainota vain värin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Halme oli narsistinen narkkari. 

T. Halme on kuningas voittamaton. Kehtaatkin herjata häntä. 

N44

Oli väkivaltainen narkki. Ymmärtämättömät äänestivät hänet eduskuntaan ja sekoilemaan oikein kunnolla. Todellinen vornastelijoiden esikuvako?

Vierailija
64/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku hyödytön geeneri ulisee olemattomasta rasismista, kuinka yllättävää. Presidentin pitäisi varmaan lahjoittaa sille polkupyörä.

Tosi TV itse asiassa kertoo totuuden nee ke rien syrjinnästä ja siksi niitä siellä niin vilkkuu. Itse asiassa hyvinkin etuoikeutettua noin vähällä talentilla. Sama joku Fatima Darra ja on koko ajan julkisuudessa valittamassa itsensä sorrosta. novittudaa.

Niin, onhan se aika hassua että uhriutumisesta voi tehdä elämänuran itselleen. Me muut joudutaan käymään ihan oikeissa töissä eikä tienata tuollaisia summia.

Jos tuo sexmane olisi valkoinen, hänellä ei olisi mitään rap- uraa täällä eikä missään muuallakaan. Ihan vaan ihonvärillä päässyt aika pitkälle. Se on ainoa mitä hänellä on, ja silti uhriutuu juuri siitä. 

Teillä siellä Satakunnassa on eniten rasismia, eniten persukannatusta mutta vähiten maa han muuttajia. Melko ironista. 

Vierailija
65/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta laulaa, tässä pari pätkää:

Nyt on aika kertoo koko maailmalle, mitä Suomi on (Yeah)

Toisin ku Marinin hallitus, nykyne ei tiiä ees mikä vuosi on (Ei tiiä)

Ja nyt ku oon saanu jokaisen suomalaisen ihmisen huomion

Mun pitää antaa tälle hyvinvointivaltiolle joku tuomio (Kuuntele)

Yeah, ihmisii kuolee itsemurhll enemmän ku itse murhll (Fah, fah)

Se kertoo hyvi meidän voinnista

Ne kuolemat on vtun turhii, no ei sit puhuta turhii

Riikka Purrast tai Timo Vornasta

Tää on kaunis, mut vtun rasistinen maa

Tää on se maa, mis mä kasvoin (Kyl)

Synnyin, minne maksoin (Kyl)

Enemmän veroi ku ykskää (Facts)

Perus suomalainen fu*kboy (Fuckboy)

Periaatteessa mä elätän teitä (Just nii)

Vtun rasistinen maa ei jätä paljon selittelyn varaa siitä, että biisissä jokainen suomalainen on rasisti.

Vierailija
66/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku hyödytön geeneri ulisee olemattomasta rasismista, kuinka yllättävää. Presidentin pitäisi varmaan lahjoittaa sille polkupyörä.

Tosi TV itse asiassa kertoo totuuden nee ke rien syrjinnästä ja siksi niitä siellä niin vilkkuu. Itse asiassa hyvinkin etuoikeutettua noin vähällä talentilla. Sama joku Fatima Darra ja on koko ajan julkisuudessa valittamassa itsensä sorrosta. novittudaa.

Niin, onhan se aika hassua että uhriutumisesta voi tehdä elämänuran itselleen. Me muut joudutaan käymään ihan oikeissa töissä eikä tienata tuollaisia summia.

Jos tuo sexmane olisi valkoinen, hänellä ei olisi mitään rap- uraa täällä eikä missään muuallakaan. Ihan vaan ihonvärillä päässyt aika pitkälle. Se on ainoa mitä hänellä on, ja silti uhriutuu juuri siitä. 

Hänellä on klassisen musiikin koulutus taustalla. Mitäs sulla? 

Vierailija
67/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä persut ovat päästänsä sekaisin. Olen geenitestien mukaan noin 98%:sti suomalainen, mutta joukossa on väärää materiaalia Ruotsista ja Englannista. 

Pitääkö tässä ryhtyä miettimään mihin maahan täytyy paeta - Englantiin vai Ruotsiin?

Se persu, joka on geenitestin perusteella 100% suomalais-ugrilainen, heittäköön ensimmäisen kiven.

Miten helvetissä Siilinjärveläisen lestadiolaisen poika ei olisi suomalainen!

Vierailija
68/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappale löytyy Youtubesta. 10 pisteen sanoitus. 

Hyi helvetti mikä autotune ripulointi. Jos tämä sanoitus on sinun mielestä 10 niin olet maksimissaan 15 vuotta

Vierailija
69/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että toiset syntyperäiset suomalaiset vihaavat häntä vain värin vuoksi. Nuo ovat kummiskin niitä "soputuneita/kotoutuneita" tai mitä kukin ajattelee m.muuttajista, että niiden pitäisi olla. Ei pidä vainota vain värin vuoksi.

Jos en osta levyä niin onkohan se osoitus vihasta tai rasismista? Osaisiko joku neuvoa?

Vierailija
70/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siilinjärvelle?

Vierailija
71/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh... Nyt sinulle onkin ONGELMA, kun sexmane tienaakin niin paljon :D

oisko nii

että ootte kateellisii

Vierailija
72/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon nimissä hänenkin taustansa olisi syytä tutkia. Muistaakseen tyyliin hesen/bk/mäkkärin mainokseen oli otettu musta mieslaulaja ja perusteltu sitä sillä, että hän on suosittu naisten keskuudessa. Kuitenkin googletuksella selvisi, että hänellä on rikostaustaa. 

Vierailija
73/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vtun rasistinen maa ei jätä paljon selittelyn varaa sii

Osoittaa vain sen, että tämäkin nuori on saanut kaiken liian helpolla. 

Vierailija
74/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on syntynyt Siilinjärvellä. Äitinsä on suomalainen. Isoveljensä Iisakki ehti syntymään Belgiassa.

Että takaisin Siilinjärvelle Suomeen?

Juuret ovat myös Senegalissa. Ajattele, hän voisi jauhottaa rässsistit ja viedä itsensä ja huippuosaamisensa sinne. Siellä kaikki olisi hyvin, ei tarvitsisi enää kärsiä raycismista.

Hänen isoveljensä kävi siellä tapaamassa isänsä puolen sukulaisia. Siellä hän on ns liian vaalea ollakseen kunnon senegalilainen ja monet suhtautuivat häneen kuten ras sikat. Suomalainen voi käydä siellä, mutta ei kannata luulla etteikö muista poikkeavan näköinen joutuisi kokemaan ras seilua vähintään kommenttien tasolla kadulla.

75/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka häntä on vainonnut? Ja miten? Se ei ainakaan tuosta biisistä käynyt esille. Siinä hän nimeltä mainiten haukkui useita poliitikkoja. Miten nämä poliitikot ovat vainonneet häntä? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
76/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, äijä on maksanut veroja huomattavasti vähemmän kuin moni persu ainakin jos uskomme verottajan medialle antamia tietoja ja miksi emme uskoisi. Tulot vähän yli 130 00 e ja verot jäi isolta osin maksamatta, joten mätkyjähän siitä sitten tuli eli 20 000 e.

Periaatteessa hän siis kokee elättävänsä meitä, vaikka jo sellainen perussuomalainen asia kuin verojen maksaminen tuloista aikanaan on hänelle vieras juttu. No saahan sitä toki lainaa tuolla tavalla, jos niin ajattelee, mutta perinteisesti me maksamme verot samantien tulot ansaittuamme emmekä odottele, että verottaja muistuttaa jälkikäteen.

Lisäksi hallituksen kutsuminen natsiksi on lystiä, kun hallitus ei saa kutsua SD:n jäseniä sosialisteiksi. Toivon kunnianloukkausjuttua tai sitten minäkin saan ryhtyä käyttämään n-sanaan. Siinä tosin toinen kirjain ei ole a.

Vierailija
77/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oikein hyvä mielen ketju, itkevät persuloiset kruunaavat tämän juhlapäivän. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille meille suomalaisille ihonväriin katsomatta! 

Vierailija
78/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomi olisi yksivärinen, ei voisi olla rasistinen. Näin vaan ehdotuksena. 

Vierailija
79/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo viihtyvänsä Suviseuroilla. 

Tietenkin viihtyy, koska he ovat lestadiolaisen äitinsä kasvattamia. Iso ja musikaalinen perhe. Heillehän on lestadiolaiselle lapselle sopiva musiikki ollut ensimmäistä musiikkia elämässään ja maallista musiikkia on sitten kuunneltu autoradiosta isän kanssa kun isänsä on heitä jonnekin vienyt tai tuonut. Senen perheessä on paljon välittämistä ja rakkautta molempien vanhempien puolelta. 

Vierailija
80/514 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persun logiikka: "Ei Suomessa ole rasismia v*iTun n** mu**ta***uono hi*tti ui Afrikkaan" 

Ei ole musa ihan omaa tyyliä mutta sanoma on oikea. Savolainen on hyvä sanankäyttäjä.