Sexmane: Viimeinen kuulutus
Sexmane julkaisi tänään vuoden kovimman biisin: Viimeinen kuulutus. Täyttä tykitystä.
Kommentit (514)
Jaha, päivän "suomalaiset on p-askoja"-pläjäys. Tervemenoa sitten muualle jos ei kelpaa, vaikka ibizalle, sinne ne muutkin suomalaiset pakenee pakkasta pakoon. Mikä järki haukkua myös itseään?
Suosittelen seksimakelle kuunteluun semmosta levyä kuin Suomi Finland P erkele. Räppi on kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen idea oli julkaista tästä lehtijuttu itsenäisyyspäivänä?
HS. Itsenäisyyspäivä on ihan hyvä päivä biisin sanomalle: Kappaleen lopussa Sexmane toteaa, että ainut ratkaisu tilanteeseen olisi se, että ihmiset alkaisivat rakastaa enemmän kuin vihata toisiaan.
Tiedetään, tiedetään. Suomessa ei rakasteta, ei osata, eikä haluta.
Katsoisi jätkä peiliin. Sanoitukset pelkkää haukkumista, joten hän ei ainakaan ole osa ratkaisua.
Joo, sinun mielestäsi sanoma olisi tullut esiin jankuttamalla "rakastan kaikkii, ootte haippii". Selvästi kuvastaa ongelman ydintä.
Kapitalismi tekee susta orjan bucksille,
Sille luodaan yhteiskunta meidän lapsille
Ja seuraaville seuraajille pohjaton kaivo,
Auringonlasku horisontissa pidättelee mun raivoo.
Kolmesataatuhat ilman duunii ahdingossa,
Kaikki muka kunnossa ku yritetään nuorii brainwashaa,
Systeemi fronttaa, pistää vasemmiston konttaan,
Se Kahilan Pasin paino, sekin uppos konkkaan.
Elä miten ajattelet on se elämäsi anti,
Simo meidän koulust on linnas mielipidevanki.
Muka ilman koulutusta ei oo elämälläs praissii,
Pitäis ylös nostaa housut ja muuta oikeistoschaissee.
Liian moni on jo oravanpyörään kaapattu,
Puhdas ateisti, mulle spraykannu raamattu.
Turha boustaa, meidän pitää oppii joustaa,
Babylon on päässä, sinne vielä noustaan.
Tasa-arvo-o-o-aa, ey yo ihmisille tarmoo
Tasa-arvo-o-o-aa, ey yo ihmisille arvoo
Tasa-arvo-o-o-aa, ey yo ihmisille tarmoo
Tasa-arvo-o-o-aa, ey yo ihmisille armoo
Avain: Punainen tiili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia nämä värilli... siis "rodullistetut" artistit Suomessa aina aukovat päätään valtaväestölle ja haukkuvat tämän maan kaikin tavoin maan rakoon? Hyvänä esimerkkinä vaikka se Yeboyahin (tai mikä nyt olikaan) Eloveena-renkutus ja nyt tämä uusin melusaastetöräys. Näiden "artistien" menestys kertoo lähinnä siitä kuinka surkea itsetunto suomalaisilla on. Missään muussa maassa tällaiset muusikot eivät menestyisi samanalaisella asenteella.
Ja mikä olennaisinta, miksi he itsepintaisesti pysyvät Suomessa? Jos kaikki on täällä niin pskaa ja kohtaavat rässismiä joka puolella? Eikö kannattaisi muuttaa vähemmän rässistiseen valtioon?
Monet ovat syntyneet täällä eikö heillä ole välttämätt
Täällä on myös paljon kantiksia jotka vois lähettää johonkin ja antaa pelkän menolipun kouraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä Siilinjärveläisen lestadiolaisen poika ei olisi suomalainen!
Voisi ihan hyvin ollakin. Jostakin syystä hän kuitenkin itse identifioi itsensä joksikin savimajaniggaksi.
Luuletko, ettei Senen lapsia ole kiusattu koulussa? Ymmärtämättömät kiusaavat erilaisen ihonvärin ja kodin uskonnollisuuden vuoksi. Kumpikaan ei kuitenkaan ole mikään lupa tai syy kiusata ketään.Kaikkia on kiusattu koulussa tavalla tai toisella. On typerä tuoda esiin niitä joita muka kiusattu ENITEN.
Olet siis kayeellinen heille, joita kiusattu enemmän??
Olen eri ja minua on takuulla kiusattu enemmän kuin noita sisaruksia yhteensä. Minulla on myös pahemmat ja näkyvämmät vauriot ja minulla on vähemmän rahaa. Perheestäni puuttui se eheyttävä rakkaus, mikä noilla sisaruksilla oli. Meillä oli perisuomalainen alko-väkivaltahelvetti. No, mutta en silti kiusaa ihonväristä tai ajattele, etteivät he ole suomalaisia. Kantis kiusaa kantista -asetelmaan pitäisi puuttua vakavammin. Sillä kulttuurillamme saamme vain sairaseläkeläisiä.
Kävin samantien unfollowmassa IG:ssä. Yllätyin että on tommonen rasittava itkijä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea aika julkaista tämä rap. Hyvä itsenäisyyspäivän lahja Orpolle ja Purralle ja miten tätä maata johtavat. Tuskinpa ketään muuta pääministeriä ja hallitusta on muistettu itsenäisyyspäivänä näin.
Kuvittelet, että Orpo ja Purra kuuntelevat jonkun tusina-räppärin tusinasanoitus jollotusta itsenäisyyspäivänä ja muuttavat politiikkaansa suuntaa, kun tämä mikälie mane jyrähtää?
Tästä se meilläkin alkaa.Nämä kermaperse räppäri jotka kaiken saanet tehdä,ettei tule pahamieli.Kalleimmat releet niskassa keräämässä fanijengiä ympärille.Siitä sitten vähän kamaa myyntiin ja piireissä.Lehti tekee hyvän mainos boostauksen ilmaiseksi.Näin se menee ja pellet hurraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi ihan hyvin ollakin. Jostakin syystä hän kuitenkin itse identifioi itsensä joksikin savimajaniggaksi.
Luuletko, ettei Senen lapsia ole kiusattu koulussa? Ymmärtämättömät kiusaavat erilaisen ihonvärin ja kodin uskonnollisuuden vuoksi. Kumpikaan ei kuitenkaan ole mikään lupa tai syy kiusata ketään.Kaikkia on kiusattu koulussa tavalla tai toisella. On typerä tuoda esiin niitä joita muka kiusattu ENITEN.
Olen eri ja minua on takuulla kiusat
No sinäpä sen sanoit. Ongelma ei ole ihonväri sinänsä, vaan kiusaaminen! Oli se sit minkämuotoista tahansa. Racismi on siellä ytimessä, kun racisti ei anna mitään anteeksi. Mutta kiusaaminen yleisesti on jotain, mikä ei tuo mitään hyvää koskaan kenellekään. Se sairastuttaa yksilön, pahimmillaan tapp aa. Mutta yhteiskunnan sairastuttaa joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin samantien unfollowmassa IG:ssä. Yllätyin että on tommonen rasittava itkijä.
Onneks täällä ei kukaan itke yhden artistin kappaleesta😅😅😅
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettei Senen lapsia ole kiusattu koulussa? Ymmärtämättömät kiusaavat erilaisen ihonvärin ja kodin uskonnollisuuden vuoksi. Kumpikaan ei kuitenkaan ole mikään lupa tai syy kiusata ketään.Minä uskon, että on kiusattu. Mutta miksi ei puhu siitä? Miksi haukkuu kaikkia suomalaisia ja vielä nimeltä erikseen joitain poliitikkoja?
Itsekin entisenä koulukiusattuna on todettava että ihan kaikki olisivat voineet estää koulukiusaamisen, jos olisivat halunneet. Ehkä eivät uskaltaneet, mutta pelkuruus tuskin on mikään kestävä toimintaperiaate missään asiayhteydessä. Kaikki olemme vastuussa siitä, että Suomi on maailman johtava maa sekä koulu- että työpaikkakiusaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten kiusaaminen ei oo niin vakavaa kuin niiden, jotka jää pysäkille.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä! Siinähän sai! Kuulla, mitä mieltä SINÄ olet. Kyl nyt vissiin tietää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Ai ne seneglilaiset?Tuskinpa ovat sotineet.
Äidin ollessa suomalainen voi olettaa, että äidin äiti ja äidin isä, niiden vanhemmat, mahdolliset veljet ym. ovat suomalaisia. Joista joku voi olla ollut mukana pienemmissä tai suuremmissa tehtävissä, kaatunut tms.
Juu, sotasankareitahan niistä kaikista tuli!
Sexmane sanoi että suomi on rasistinen maa ja se on totta. Rasismilla ei tarkoiteta vain niitä jotka syrjii tummaihoisia joten hän ei käyttänyt sitä vain oman etunsa vuoksi. Biisi on täyttä asiaa!
Suomalaiset nyt vaan ovat epäystävällisiä möllöttäjiä, jotka itsekin haluaisivat vain että heidät jätettäisiin rauhaan. Kyllähän se ikävältä vaikuttaa normaalin hyvätapaisen ihmisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aí mihin kotimatkalle? Sexmane on syntyperäinen suomalainen.
Ulosteen värinen apina ei ole suomalainen.
Ehkä sinun kannattaisi mennä lääkäriin, kumpikaan pää ei tunnu sinulla tuottavan tervettä outputtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia nämä värilli... siis "rodullistetut" artistit Suomessa aina aukovat päätään valtaväestölle ja haukkuvat tämän maan kaikin tavoin maan rakoon? Hyvänä esimerkkinä vaikka se Yeboyahin (tai mikä nyt olikaan) Eloveena-renkutus ja nyt tämä uusin melusaastetöräys. Näiden "artistien" menestys kertoo lähinnä siitä kuinka surkea itsetunto suomalaisilla on. Missään muussa maassa tällaiset muusikot eivät menestyisi samanalaisella asenteella.
Ja mikä olennaisinta, miksi he itsepintaisesti pysyvät Suomessa? Jos kaikki on täällä niin pskaa ja kohtaavat rässismiä joka puolella? Eikö kannattaisi muuttaa vähemmän rässistiseen valtioon?
Monet ovat syntyneet täällä eikö heillä ole välttämätt
Niinhän kiusatuille yleensä sanotaan, vaihda koulua.