Sexmane: Viimeinen kuulutus
Sexmane julkaisi tänään vuoden kovimman biisin: Viimeinen kuulutus. Täyttä tykitystä.
Kommentit (514)
N-sanaa käytetty, kuka tekee rikosilmoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta laulaa, tässä pari pätkää:
Nyt on aika kertoo koko maailmalle, mitä Suomi on (Yeah)
Toisin ku Marinin hallitus, nykyne ei tiiä ees mikä vuosi on (Ei tiiä)
Ja nyt ku oon saanu jokaisen suomalaisen ihmisen huomion
Mun pitää antaa tälle hyvinvointivaltiolle joku tuomio (Kuuntele)
Yeah, ihmisii kuolee itsemurhll enemmän ku itse murhll (Fah, fah)
Se kertoo hyvi meidän voinnista
Ne kuolemat on vtun turhii, no ei sit puhuta turhii
Riikka Purrast tai Timo Vornasta
Tää on kaunis, mut vtun rasistinen maa
Tää on se maa, mis mä kasvoin (Kyl)
Synnyin, minne maksoin (Kyl)
Enemmän veroi ku ykskää (Facts)
Perus suomalainen fu*kboy (Fuckboy)
Periaatteessa mä elätän teitä (Just nii)
Riman alitus, ihan järkyttävää p*skaa ja yleistämistä. Itse tumitsee kaikki suomalaiset rasseiksi ja sitten luulee että elättää vähintään puolta Suomea jollain alle 140 tonnin vuosituloilla 😅 Tunnen useita persuyrittäjiä jotka tienaa monta kertaa ton verran.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki woke masokistit ovat aivan pähkinöinä. Aah kulnka ihanaa kun kerrankin joku tulee ja kertoo suoraan miten inhottavia ja ilkeitä ihmisiä me suomalaiset ollaan. Nyt saa ruoskia itseään oikein luvan kanssa, uhriutua äänekkäästi kaikkien vähemmistöjen puolesta ja viedä heiltä oikeus olla omaa mieltä ja muutenkin hävetä ja vihata kaikkia uhrisuomalaisia. Muistakaa nyt ottaa nöyrästi hattu pois päästä ja kumartaa Sexmanelle syväkyykyssä, kun tulee kulmilla vastaan ja mahdollisti tämän.
Samaa sekoilua kuin esimerkiksi BLM. Kun jenkeissä joku taparikollinen yrittää maksaa väärennetyllä rahalla, sen jälkeen huumepäissään vastustaa poliisia ja pääsee hengestään, tästä tulee joku länsimaiden laajuinen liike ja valkoisten pitäisi polvistua milloin missäkin. Siinä on kyllä liikkeen esikuva kohdillaan, oikea pyhimys ja yhteiskunnan tukipilari.
Ei huono, Sexmanen paras kappale tähän mennessä. Asiaa ja asennetta.
Tää on parempi räppi kuin sexmanen. Totta joka sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin samantien unfollowmassa IG:ssä. Yllätyin että on tommonen rasittava itkijä.
No hyvä! Siinähän sai! Kuulla, mitä mieltä SINÄ olet. Kyl nyt vissiin tietää olla.
Oottepa säälittäviä. Onhan se hienoa et Max kertoi mulle että olen rassepersu kun en ole sitä itse aiemmin tajunnut.
No mikämikämikä? Sananvapauttahan te persut haluatte ja tämä on juuri sitä sananvapautta? Jos sanat eivät pitäisi paikkaansa niin teillä ei olisi mitään sanomista kappaleeseen. Mutta kun ne osuvat ja uppoavat niin se tuttu uhriutuminen astuu mukaan kuvioihin? Muistaakseni persuilla itselläänkin on ollut taipumusta musiikilliseen ilmaisuun? Todella piristävää että joku sanoo niin kuin asiat ovat. Heil Purra 👌
Vierailija kirjoitti:
N-sanaa käytetty, kuka tekee rikosilmoituksen?
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki woke masokistit ovat aivan pähkinöinä. Aah kulnka ihanaa kun kerrankin joku tulee ja kertoo suoraan miten inhottavia ja ilkeitä ihmisiä me suomalaiset ollaan. Nyt saa ruoskia itseään oikein luvan kanssa, uhriutua äänekkäästi kaikkien vähemmistöjen puolesta ja viedä heiltä oikeus olla omaa mieltä ja muutenkin hävetä ja vihata kaikkia uhrisuomalaisia. Muistakaa nyt ottaa nöyrästi hattu pois päästä ja kumartaa Sexmanelle syväkyykyssä, kun tulee kulmilla vastaan ja mahdollisti tämän.
Jossakin isiensä maassa heppu olisi viskattu niskapersotteella lähimpään jorpakkoon, jos olisi erehtynyt maatansa ja sen kansaa haukkumaan.
Ulinaa. Tee niin fuckboy.
Vai oli Marinin hallitus hänen mielestää hyvä. Joo-o. Kumpikaan hallitus ei ole.
asiaa koko biisi, osuu vaan herkkään paikkkoihin joillekkin🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Ai ne seneglilaiset?Tuskinpa ovat sotineet.
Äidin ollessa suomalainen voi olettaa, että äidin äiti ja äidin isä, niiden vanhemmat, mahdolliset veljet ym. ovat suomalaisia. Joista joku voi olla ollut mukana pienemmissä tai suuremmissa tehtävissä, kaatunut tms.
Mitä sitten?Kovasti tänne tuodaan äitiä esille mutta ma tu isä unohdetaan kokonaan.Ja äiti ei ole onnistunut kasvatustyössään kun ei ole opettanut kunnioittamaan Suomea.
Mistä ne ikävät puheet kumpuaa? Miksi eivät teoillaan tai tekemättä jättämisillä tee "rasi s tien" puheita tyhjiksi? Tuollaiset ulostulot vain pahentavat heidän asemaa ja saavat r porukat myhäilemään tyylin 'mitäs mä sanoin'.
Tämä ketjukin on loistava esimerkki siitä, että kantasuomalaisten Suomessa EI ole rasismia, vai kuinka?!?
Vierailija kirjoitti:
asiaa koko biisi, osuu vaan herkkään paikkkoihin joillekkin🤭
"Periaatteessa mä elätän teitä"
Tämä osuu sun kohdalla?
hitto mikä häpäistys biisi suomelle
Jo Purra ehti uhriutua ja Orpo itkeä olevansa niin väärinymmärretty. Hyvä shakkimuuvi julkaista itsenäisyyspäivänä.
Päinvastoin, isänmaallinen teko.