Sexmane: Viimeinen kuulutus
Sexmane julkaisi tänään vuoden kovimman biisin: Viimeinen kuulutus. Täyttä tykitystä.
Kommentit (514)
Oon vasemmisto-liberaali, mutta tää biisi aiheutti pelkkää myötähäpeää, kuten kulttuuriväen jutut nykyään muutenkin. Vasemmisto tarvitsisi mielestäni todellakin irtioton kaikesta typerästä woke-saastasta, ja voitaisiin keskittyä oikeisiin, lähinnä ylikapitalistisesta maailmasta johtuviin ongelmiin. Tällaiset jutut ja kaikki pienestä uhriutuminen karkottaa ihmisiä vaan enemmän oikealle, kun mielikuva vasemmistosta on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin joku sanoi suoraan julkisesti että meillä on nazzihallitus.
Juu sosialidemokraatit vasta nyt kuulivat tämän sanan ensimmäistä kertaa. Tai no kuulivat ehkä myös kun p utinin lähettämät intialaiset osoittivat mieltään viime vuoden syksynä. Muuten ei mitään havaintoa.
Loppui sexmanen musan kuuntelu tähän! Törkeä veto.
Simo Häyhä kääntyisi haudassaan pikkupojan möngerrykselle. Häpeä ja muuta isäsi kotimaahan
Sexmane on pelle! Tämä on osoitus siitä.
Olen kerran käynyt Sexmanen keikalla ja ajattelin mennä toistekin, mutta taitaa olla parempi jättää sittenkin väliin. Tuskin hän minua rasistia suomalaista sinne kaipaa, saattaisin vielä katsoa häntä väärällä tavalla vahingossa jos vaikka aurinko häikäisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin samantien unfollowmassa IG:ssä. Yllätyin että on tommonen rasittava itkijä.
No hyvä! Siinähän sai! Kuulla, mitä mieltä SINÄ olet. Kyl nyt vissiin tietää olla.
Oottepa säälittäviä. Onhan se hienoa et Max kertoi mulle että olen rassepersu kun en ole sitä itse aiemmin tajunnut.
Niin, tiedätpä nyt. Hassua, kuin paljon täällä yhdestä kappaleesta loukkaannutaan, mut samalla ei ymmärretä, paljon se päivittäinen racismi loukkaa.
Itse pyrin olemaan anti-rasisti, ja silti minua ei loukkaa nämä sanat. Jännästi razistit taas ovat herkillä. Todellisia mielensäpahoittajia.
Tää ketju osottaa totuuden persuista (ja että nuo sanotukset on totta).
No ihan kun joku sitä ei kyllä tietäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus kirpaisee tiettyjä tahoja.
Comedy gold. Uhriutuu rasismilla vaikka on otettu tänne pako laisena. Eii pätkääkään kiitollisuutta koska woketushan ei sitä opeta. Itse hyvinkin etuoikeutettu kun sillä talentilla saa niin paljon positiiivista julkisuutta. Samaa sarjaa kuin Fatima Darra. Etuoikeutettu mutta valittaa syrjinnästä. Siksi se on saatanasta se koko setti.
Hän on tänne syntynyt, ei pakolaisena otettu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne ikävät puheet kumpuaa? Miksi eivät teoillaan tai tekemättä jättämisillä tee "rasi s tien" puheita tyhjiksi? Tuollaiset ulostulot vain pahentavat heidän asemaa ja saavat r porukat myhäilemään tyylin 'mitäs mä sanoin'.
Ja tällaiset ulostulot todistavat kappaleen sanoituksen todeksi.
Mitäs nyt tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjukin on loistava esimerkki siitä, että kantasuomalaisten Suomessa EI ole rasismia, vai kuinka?!?
Nii i, mut rasismia kokeneiden ei tule sanoa sitä kokeneensa, kun ras isteille tulee paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asiaa koko biisi, osuu vaan herkkään paikkkoihin joillekkin🤭
"Periaatteessa mä elätän teitä"
Tämä osuu sun kohdalla?
Tätä samaahan miehet jankuttaa palstalla naisille, et ne elättää naiset. Saako näin sanoa vain valkoihoiset miehet?
Mua ärsyttää tämä nuorison kieli: lähetää kotii, ihmiset vetää huumeita suonii jne. 🙄🥴
Nykypäivän räppärit eivät ota kantaa yhteiskunnallisiin asioihin räväkästi ja rohkeasti, ajattelin ennen.
Räppäri Sexmane kumosi tämän väitteen Suomen itsenäisyyspäivänä julkaisemallaan singlellä Viimeinen kuulutus.
Kuuntelin kappaleen itsenäisyyspäivän aamuna ja lähes tipuin tuolilta tällaista poliittista räppiä ei ole Suomen ykkösräppäreiltä hetkeen kuultu.
Tiukka rap-biisi tuo poliittisella kantaaottavuudellaan mieleen räppäri Asan vuoden 2001 hitin Punainen tiili.
Ei ole syytä loukkaantua jos asia ei itseä koske :D En loukkaantunut siitä, että Sexmane kertoi miten asiat ovat, vaikka olenkin vaaleaihoinen suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus kirpaisee tiettyjä tahoja.
Comedy gold. Uhriutuu rasismilla vaikka on otettu tänne pako laisena. Eii pätkääkään kiitollisuutta koska woketushan ei sitä opeta. Itse hyvinkin etuoikeutettu kun sillä talentilla saa niin paljon positiiivista julkisuutta. Samaa sarjaa kuin Fatima Darra. Etuoikeutettu mutta valittaa syrjinnästä. Siksi se on saatanasta se koko setti.
Hän on tänne syntynyt, ei pakolaisena otettu.
Ei sitä näköjään täällä syntymällä suomalaista tullut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole syytä loukkaantua jos asia ei itseä koske :D En loukkaantunut siitä, että Sexmane kertoi miten asiat ovat, vaikka olenkin vaaleaihoinen suomalainen.
Jos suomalainen käyttää vastaavaa kieltä sexmanesta niin varma syytenivaska on luvassa ja luultavasti jopa valtionsyyttäjän ajamana.
Joten miksi tuon pitäisi olla ok ja sallittua toisinpäin? Ymmärtääkseni jopa kansalla on oikeus olla kuuntelematta jonkun itseään täynnä olevan turhimon paikkansapitämättömiä solvauksia.
Millaista rasismia Sexmane väittää kokeneensa ? Onko ihonvärin perusteella evätty pääsy kouluun, kauppaan, bussiin tai ravintolaan ?
Onko jäänyt työpaikka saamatta vaikka ollut pätevämpi kuin vaaleaihoisempi valituksi tullut ?
Vai onko vaan kuullut joskus jonkun vähä-älyisen juopon huutelua kun se juoppo on solvannut kaikkia muita ketä läskiksi, ketä tyhmäksi ketä miksikin.
Ja miten Petteri Orpo on rasistisesti kohdellut Sexmanea ?
No tässä artisti räyhää että kaikki suomalaiset ovat rasisteja. Ollaan sitten varmaan tasoissa?