Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jännämiesten ja jännämiessuhteiden arvostelu on naisille tabu?

Vierailija
06.12.2024 |

Itse ainakin toivoisin vain joskus näkeväni, kuinka jännämiessuhteita harrastavat naiset myöntäisivät, että ihan itse ovat valinneet vaikeutensa, eikä valinnat ole onnelliseksi tehneet.

M44

Kommentit (213)

Vierailija
161/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se sua ilahduttaisi? Jos olet jäänyt jonkun jännämiehen varjoon elämässäsi, niin terapiassa voit sitä kipuilla. Kukaan nainen ei ole sulle random ukkelille myönnytyksiä tai selityksiä velkaa.

En ole ap mutta onhan se iloinen asia jos joku ottaa vastuun valinnoistaan.

Miksi te incelit ette sitten itse ota vastuuta omasta elämästänne?

Niin otankin. Olen aliupseerikoulun käynyt incel.

Vierailija
162/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan mitä enemmän nainen on sekaisit päästään, sitä kiihkeämmin ukot jonottaa sen ovella.

Oman kokemukseni mukaan se menee noin vain silloin, jos se sekopää nainen on hyvännäköinen.

Jos nainen on ruma, niin hän saa olla ihan yksinään sekopää, miehet eivät todellakaan jonota hänen luokseen, ennemminkin välttelevät häntä viimeiseen asti. 

Mutta kaunis sekopää nainen kyllä vaikuttaa tosiaan houkuttelevan miehiä puoleensa kuin kukka mehiläisiä.

Olen eri, mutta ei ole noinkaan. Eli tunnen yhden naisen, joka on patologinen valehtelija, ei kaunis eikä älykäs, mutta hänellä on kuitenkin ollut normaaleja miehiä, joita kohtaan on ollut väkivaltainen. On ihmisiä, joita narsistiset piirteet kiehtovat. Ei sekään nainen, joka murhasi Vilja-Erikan ollut mikään suuri kaunotar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan mitä enemmän nainen on sekaisit päästään, sitä kiihkeämmin ukot jonottaa sen ovella.

Oman kokemukseni mukaan se menee noin vain silloin, jos se sekopää nainen on hyvännäköinen.

Jos nainen on ruma, niin hän saa olla ihan yksinään sekopää, miehet eivät todellakaan jonota hänen luokseen, ennemminkin välttelevät häntä viimeiseen asti. 

Mutta kaunis sekopää nainen kyllä vaikuttaa tosiaan houkuttelevan miehiä puoleensa kuin kukka mehiläisiä.

Törmäsin juuri Facebookissa Jemina Seppälä nimellä esiintyvään profiiliin. Kuvissa on Kanadalainen of-tähti Charli ja kuvatekstit konekäännöksiä. Profiilin takana siis joku huijari. Mutta aikamoisen määrän on itselleen haalinut kavereiksi lemmenkipeitä miehiä, jotka kyselevät ja kommentoivat suomeksi. Katsokaa nyt ihmiset jooko hiukan mihin ryhdytte.

Vierailija
164/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asia sinun elämääsi vaikuttaa? 

Vierailija
165/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikisinkut syrjäytyneet miehet eivät ota vastuuta valinnoistaan?

Vierailija
166/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei ole noinkaan. Eli tunnen yhden naisen, joka on patologinen valehtelija, ei kaunis eikä älykäs, mutta hänellä on kuitenkin ollut normaaleja miehiä, joita kohtaan on ollut väkivaltainen. On ihmisiä, joita narsistiset piirteet kiehtovat. Ei sekään nainen, joka murhasi Vilja-Erikan ollut mikään s

Aika outo vasta-argumentti sinulta. Ei Vilja-Erikan äitipuoli ollut mikään suosittu nainen miesten keskuudessa. Päinvastoin, ainoa mies jonka hän kykeni saaman, oli Toukon kaltainen, ei-hyvännäköinen, matalan älykkyysosamäärän omaava friikki.

Vierailija
167/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin miehet jotka valittavat että naiseen menee rahaa. Ottakaa vastuu naisvalinnoistanne ettekä ota golddiggeriä.

Vierailija
168/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin persoonallisuushäiriöiden esiintyvyys miehillä on tilastollisesti paljon korkeampaa kuin naisilla, eli miehissä niitä jänniä on enemmän.

Toisekseen, moni mies esittää koko suhteen alun aivan jotain muuta kuin mitä todella on, puhutaan rakkauspommituksesta. Nainen tulee huijatuksi suhteeseen. 

Tuossa artikkelissa sanotaan - toki vähemmän suoraan ja brutaalisti - että paras keino psykopaattimiehen välttämiseen on tutustua mieheen rauhassa ennen kuin antaa pillua.

Psykopaattimiehen kanssa suhteeseen lähteviä naisia yhdistää kaksi asiaa:

Turvaton kiintymyssuhde

ja/tai alhainen äo

On tietysti poliittisesti epäkorrektia sanoa näin, mutta asia on kuitenkin niin. Ja yksi pieni ryhmä on vielä covert narsistit. He ovat välillä suhteissa joiss

Näin se on. Asiasta tulisi puhua huomattavasti enemmän ja kovemmalla äänellä vaikka se jotain vaientajaa sapettaisikin.

Vierailija
169/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

166. Tämä tosielämän tapaukseni on samanlainen. Ei todellakaan mitenkään kaunis tai älykäs, mutta tietty ihmistyyppi etsii narsistista puolisoa. 

Vierailija
170/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on sitäpaitsi usein kehitysvammaisia. Siis ne mieheltä toiselle pyörivät jännämiesten naiset. Ei normaalit naiset minkään linnakundien kanssa pyöri, mutta ne naiset jotka pyörii, heillä on suuri vaihtuvuus. Eivät osaa olla yksin.

Heikkolahjaisia linnavenkulatkin yleensä on, että ihan vakka kantensa valitsee tällä roskasakilla.

Vierailija
171/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

166. Tämä tosielämän tapaukseni on samanlainen. Ei todellakaan mitenkään kaunis tai älykäs, mutta tietty ihmistyyppi etsii narsistista puolisoa. 

Jaa, no en voi kommentoida tätä tuttuasi, koska en häntä ole koskaan nähnyt. Mutta vilja-erikan äitipuoli ei todellakaan houkuttele miehiä puoleensa, hän on aivan hirveän näköinen ja vakavasti mielisairas. hän onnistui yhden miehen saamaan, ja sekin mies oli tasoltaan aivan pohjasakkaa. 

Pysyn edelleen kannassani: Rumia sekopäänaisia miehet välttelevät kuin ruttoa. Kauniit sekopäänaiset sen sijaan vetävät miehiä puoleensa kuin magneetti.

Vierailija
172/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

No mietipä sitä. Sinua varmaan auttaa ja ilahduttaa arvostelu elämäsi vastoinkäymisissä? Voit olla kaikin mokomin katkera, vahingoniloinen tai mitä ikinä, mutta älä luule että toisten arvostelu epäonnisista valinnoista johtaa mihinkään hyvään. Kyllähän miehetkin tekevät huonoja valintoja puolison suhteen. Kukaan tuskin kuitenkaan tarkoituksella.

Vierailija
173/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niin kuin miehet jotka valittavat että naiseen menee rahaa. Ottakaa vastuu naisvalinnoistanne ettekä ota golddiggeriä.

Taitaa näissäkin tapauksissa olla kyseessä miehet, jotka eivät saa naisia muuten kuin rahalla. Ja vituttaahan se.

Vierailija
174/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no en voi kommentoida tätä tuttuasi, koska en häntä ole koskaan nähnyt. Mutta vilja-erikan äitipuoli ei todellakaan houkuttele miehiä puoleensa, hän on aivan hirveän näköinen ja vakavasti mielisairas. hän onnistui yhden miehen saamaan, ja sekin mies oli tasoltaan aivan pohjasakkaa. 

Pysyn edelleen kannassani: Rumia sekopäänaisia miehet välttelevät kuin ruttoa. Kauniit sekopäänaiset sen sijaan vetävät miehiä puoleensa kuin magneetti.

Miksei sitä sitten ymmärretä toisinpäin? Joka tapauksessa näistä sekopäistä kiinnostuvat naiset tai miehet ovat itsekin sekopäitä. Suurin osa kouluttamattomia ja heikkolahjaisia. Tuo on heidän tapansa selvitä elämässä, etsiä joku johtohahmo. 

Uskonlahko on toinen vaihtoehto, niissähän on usein myös joku karismaattinen johtohahmo. Tällä hetkellä niitä on nämä 5d valotyypit. Niissä on sekä naisia, että miehiä. Osaavat puhua vakuuttavasti ja käyttäen hienoja sanoja. Ja siellä on ihan sekaisin olevia tyyppejä seuraamassa näitä. 

Vierailija
175/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa näissäkin tapauksissa olla kyseessä miehet, jotka eivät saa naisia muuten kuin rahalla. Ja vituttaahan se.

Olen itse keskituloinen tai hiukan päälle ( eipä merkitystä kun verottaja vie enimmät). Naisellani on vajaa 2 kertaa suomalaisten bruttotulot, ja siitä huolimatta hän vaatii, että minä maksan enemmän asioita. Maksan varmaan joku 70% ellei ylikin meidän yhteisistä kustannuksista, ja siitä huolimatta nainen syyttää aina minua, kun joutuu itse maksamaan edes vähän.

Tätä on tavismiehen elämä Suomessa.

Vierailija
176/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse keskituloinen tai hiukan päälle ( eipä merkitystä kun verottaja vie enimmät). Naisellani on vajaa 2 kertaa suomalaisten bruttotulot, ja siitä huolimatta hän vaatii, että minä maksan enemmän asioita. Maksan varmaan joku 70% ellei ylikin meidän yhteisistä kustannuksista, ja siitä huolimatta nainen syyttää aina minua, kun joutuu itse maksamaan edes vähän.

* siis naisellani on lähes 2 kertaa suomalaisten brutto keskitulot

Vierailija
177/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro jännämiesten piirteet, joista heidät tunnistaa.

"en tajua mistään mitään"- olkiukko

Vierailija
178/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha ja häpeä velvoittaa vaikenemaan kiusallisesta totuudesta, jotta oma petollisuus ja kevytkenkäisyys ei paljastuisi.

Narratiivi lähes aina sama. Haetaan sitä sukkien pyörimistä. Ja huumaa. Sitten kun ei saadakaan muutettua toista vakaaksi ja luotettavaksi niin uhriudutaan ja katkeroidutaan.

Mitä ihmettä? Just se miehen vakaus, rauhallisuus, luotettavuus ja turvallisuushan on niitä seikkoja jotka saa sukat pyörimään jaloissa. Siksihän se jännämies esittääkin kunnollista kunnes asutaan saman katon alla jolloin suhteesta lähteminen ei olekaan enää vaan "heippa!".

Kannattaa selvittää kaikessa rauhassa taustat kunnolla ennen saman katon alle muuttamista. Ihminen kun usein toistaa samoja käytösmalleja suhteesta to

Entäpä silloin kun kyseessä on ensimmäinen pidempi parisuhde? Eikä tuokaan kyllä ihan tervepäisen touhuilta kuulosta, että alkaisi tenttaamaan entisen kumppanin nimeä / yhteystietoja ja sitten soittaisi hänelle..

Hassu ja outo tämä ajatus, että jännämiestä pidetään jonain naistennaurattaja-sarjaseurustelijana jolla on liuta entisiä av(i)opuolisoitakin. 

Vierailija
179/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vastaus siihen, miksi jännikset kiinostavat on : hahaa incel, et saa koskaan naista - ja ihan tässä empaattisempana sukupuolena ilakoin alhostasi! (?)

Vierailija
180/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ota vastuuta naisvalinnastasi? Itse olet naisesi valinnut.