Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mariskoolista joululahjaksi 19-vuotiaalle, joka muuttamassa omaan kotiin?

Vierailija
05.12.2024 |

Kiitos!

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mariskoolia. Mieluummin jotain muumiaiheista tai vallilaa. 

Ei, ei mitään noista.

Yksivärisiä astioita kuten valkoinen Teema, Koko tai Oiva. Jotkut laadukkaat aterimet voisi myös ola hyvä vaihtoehto. Valitettavasti halvalla ei saa hyvää.

Juu olisi kyllä mulla lähtenyt milleniaali teemat kiertoon. T: nuori 

Vierailija
82/84 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietitäänpä näin - jos nuori saisi valita isoäidin lasijutuista mitä haluaa - mariskooleja, kivi-tuikkuja, aalto-tuikkuja - haluaisiko mitään omaan kotiinsa? ap

Ei! Eikä kyllä nuoren vanhemmatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietitäänpä näin - jos nuori saisi valita isoäidin lasijutuista mitä haluaa - mariskooleja, kivi-tuikkuja, aalto-tuikkuja - haluaisiko mitään omaan kotiinsa? ap

Siis onko sinulla nyt joku mummon jäämistö tyhjennettävänä ja haluat antaa sieltä nuorelle jotain lahjaksi? Jos näin, niin anna nuoren valita itse.

Vierailija
84/84 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortit myös niin huono idea. Persoonatonta, tylsää, raha menettää arvonsa kun sen laittaa johonkin korttiin. Todennäköisesti lahjan saaja antaa koko kortin vanheta, tai sitten ostaa väkisin jotkut sukat, kun ei muutakaan keksi. Jos rahan antaa käteisenä, sen voi itse käyttää siihen mariskooliin tai ruokaan

Mä en ainakaan halua mitään lahjoja, jos en ole erikseen mitään pyytänyt, tai jos lahjan antaja ei tunne niin hyvin, että varmuudella tietäisi mistä pidän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme