Mitä mieltä mariskoolista joululahjaksi 19-vuotiaalle, joka muuttamassa omaan kotiin?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
No mietitäänpä näin - jos nuori saisi valita isoäidin lasijutuista mitä haluaa - mariskooleja, kivi-tuikkuja, aalto-tuikkuja - haluaisiko mitään omaan kotiinsa? ap
Ei! Eikä kyllä nuoren vanhemmatkaan.
Vierailija kirjoitti:
No mietitäänpä näin - jos nuori saisi valita isoäidin lasijutuista mitä haluaa - mariskooleja, kivi-tuikkuja, aalto-tuikkuja - haluaisiko mitään omaan kotiinsa? ap
Siis onko sinulla nyt joku mummon jäämistö tyhjennettävänä ja haluat antaa sieltä nuorelle jotain lahjaksi? Jos näin, niin anna nuoren valita itse.
Lahjakortit myös niin huono idea. Persoonatonta, tylsää, raha menettää arvonsa kun sen laittaa johonkin korttiin. Todennäköisesti lahjan saaja antaa koko kortin vanheta, tai sitten ostaa väkisin jotkut sukat, kun ei muutakaan keksi. Jos rahan antaa käteisenä, sen voi itse käyttää siihen mariskooliin tai ruokaan
Mä en ainakaan halua mitään lahjoja, jos en ole erikseen mitään pyytänyt, tai jos lahjan antaja ei tunne niin hyvin, että varmuudella tietäisi mistä pidän
Juu olisi kyllä mulla lähtenyt milleniaali teemat kiertoon. T: nuori