Parit: Kokemuksia seksileluista yhteisissä hetkissä
Millaisia leluja olette kokeilleet, kokemuksia niistä?
Kommentit (9)
Tulee kyllä pitkä lista, lyhempi olisi että mitä ei ole kokeiltu 😆....mutta
-Wand
-Dildo
-Käsiraudat, käsi- ja nilkkakahleet
- Suupallo ja -rengas
- Silmälaput ja huppu suu-aukolla
- Nänninipistin
- Etäohjattava vibra
- Piiska
- Satulavibra
- Satisfyer for men
- ISO asuste valikoima
Jos nyt alkaisin kertomaan kokemukset kaikista, niin kirjahan siitä syntyisi.
Strap on dildo, kaalimato, tekopillu, penis renkaita, vibroja, asusteita, lakkeja, nipistimiä, nänni mureita yms. Kaikkia on kokeiltu kummallekin. Tai siis molemmat hoidelleet toista näillä. Minä tykkään, nainen lähtee mukaan vaikka ei niin välitä. Eikä ole niin aktiivinen.
Kaikenlaisia dildoja ja vibroja, perhonen ja penisrenkaita. Penisrenkaita suosittelen miehelle jolla ongelmana keskenkaiken lerpahtaminen. On halpa ja helppo keino saada tatti isoksi ja pingoittuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
-Wand
-Dildo
- Suupallo ja -rengas
- Nänninipistin
- Etäohjattava vibra
- Piiska
- Satulavibra
- Satisfyer for men
- ISO asuste valikoima
Jos lyhyesti kuvailet miten te noita käytätte yhdessä, siis kumpi käyttää esim. noita kahlejuttuja?
Meillä kyllä penisrengas, mutta ei se oikein auta siinä kovin kauaa. Seisoo kyllä, mutta ei enää pysy jäykkänä kuin hetken vaimon sisällä.
M69
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Wand
-Dildo
- Suupallo ja -rengas
- Nänninipistin
- Etäohjattava vibra
- Piiska
- Satulavibra
- Satisfyer for men
- ISO asuste valikoima
Jos lyhyesti kuvailet miten te noita käytätte yhdessä, siis kumpi käyttää esim. noita kahlejuttuja?
Minä kiinni eli alistuva osapuoli ja mies sitten käyttelee noita leluja haluamallaan tavalla minuun.
Ainoastaan dildo ollut käytössä. Minulla ei ole omia seksileluja ja mies haluaisi ostella enemmänkin kaikenlaista. Mutta dildoon olen suostunut ja meni aika kauan että olen halunnut käyttää sitä ilman miehen läsnäoloa vaikka hän on sitä toivonutkin.
En siis ole mitenkään yleisesti estynyt, päinvastoin. En vain jotenkin kaipaa leluja tai pidä ajatuksesta :D
Mutta tuo nykyinen dildo on söpö, sellainen pastellivärinen ja pehmeä. Tuntuu kivemmalta kun mies käyttää sitä minuun.
Naisystävä käyttää tärisevää seksilelua klitorikseen seksin aikana. Näyttää toimivan hyvin ja voin itse keskittyä täysillä ns. panemiseen
Toimii myös hyvin miehillä, kun tärisyttää välilihaa.
Kannattaa kokeilla kaikenlaisia!