Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
paistoin tuossa äsken naudan sisäfileestä pihvit, pippuripihvit. Sain sossusta rahaa+ lapsilisät niin oli rahaa törsätä :P
23.02.2007 |
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
muistan miten mahtavalta maistui täytetty patonki parin kuukauden puuro/sämpylä/keitettyriisi-ruokavalion jälkeen :-)))
Alue: Aihe vapaa
säästä toki, jotta piisaa.