posliini alakerta miehillä?
Kommentit (87)
Posliini. Niin myös vaimolla.
M48
En tykkää posliinista miehellä, mutta luonnollisestikaan en ole kenenkään karvoja tai karvattomuutta kommentoinut negatiivisesti. Mielestäni se näyttää typerältä ja lässäyttää omat halut, mutta ei se nyt ole seksiä kokonaan estänyt ja jos toinen on ajellut kaiken pois niin hänellä siihen lienee syynsä sitten.
N33
Olin nähnyt uimahalleissa ja kylpylöissä muutaman posliinimiehen ja näyttihän se aluksi oudolta. Sittemmin aloin siistimään omaa alakertaa ja karvojen määrä väheni pikkuhiljaa ja ajeltava alue kasvoi. Samoihin aikoihin aloin enemmän pyöräilemään ja ihottuman määrä ja hankaus alapäässä lisääntyi sängen takia. Olis pitänyt ajella koko ajan. Kerran kokeilunhalusta ajoin kaikki pois ja sillä on menty. Muutaman kerran olen kasvattanut takaisin mut kohta taas ajoin pois. Niin ja pari vuotta oon käynyt epäsäännöllisesti brassissa ja karvan paksuus ja määrä pieneni huomattavasti. Loppuvuodesta ostin tarjouksesta Ipl-laitteen ja yritän päästä karvoista eroon. Enää kasvaa muutamia yksittäisiä.
Pidän tästä fiiliksestä enemmän eikä se kuulu muille eikä ole muilta pois. Vaimon mielipidettä en oikein tiedä, tuntuu kelpaavan silloin tällöin. Siistii omaansa mut ei aja kokonaan pois.
Jos on isot kassit ja lepomitta, niin karvattomuus hiostaa ihan helvetisti. Kulli ja pallit märät koko ajan. Ei mitään järkeä. Siksi nykykyisin vain lyhentänyt karvoja, koska en ajelemisten jälkeen kasvavat nykyin monen senti pituisiksi ja menevä esarin väliim yhs. Ajelusta tuli ikuinen riesa. Joten ajan varresta lyhyeksi ja muutenkin pakko lyhentää aina silloin tällöin. Silti aina kun lyhentää varresta ihan lyhyeksi hiostaa vähän aikaa ennenkuin kasvaa.
Joo miehen karvoilla alakerrassa ei ole oikeastaan mitään käyttöä toisin kuin naisilla. Itse sokeroin säännöllisesti kaikki pois ja vaimonkin ajelen yleensä posliiniksi.
Vielä nuorempana tuli pidettyä täysin posliinia, ei kestänyt sitä kutinaa ja näppylöitä joita aiheutti niin nyt viimeiset vuodet mennyt todella lyhyellä sängellä päältä ja pallit sekä peppu täysin posliinina. Miehekkäämpi myös omasta mielestä kuin täysin paljas kalkkuna
M29
Ei sitä sieltä punkeroitten rasvapoimuista erota onko karvat vai ei, saati kalua.