Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde, jossa ei ole tarkoituskaan muuttaa yhteen?

Vierailija
05.12.2024 |

Onko otsikon kaltainen järjestely miten yleinen tai löytyykö tällaisesta kiinnostuneita miehiä ylipäänsä? Parisuhde vois muuten kiinnostaa jos sopiva ihminen osuu kohdalle, mut rakastan asua yksin.

N32

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei asuta yhdessa, parisuhdetta takana 5 vuotta. Mies haluaisi muuttaa yhteen, mutta mina en halua. Tarvitsen paljon hiljaisuutta, siisteytta, ja omaa tilaa, enka halua jakaa sita kenenkaan kanssa paivittain.

Vierailija
2/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmahan tuo olisi.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo että ei halua muuttaa yhteen niin nainen alkaa välittömästi syyttämään pettämisestä ja sitoutumattomuudesta kun mies haluaa pitää vaihtoehdot auki niin näin tasa-arvon aikakautena se pätee ihan samanlailla naisiin jotka ei halua muuttaa yhteen

Vierailija
4/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Ei toimi, jos haluaa lapsia. 

Vierailija
5/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä. Monesti heillä on kuitenkin jotain yhteistä, esim. kesämökki

Vierailija
6/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis kätevää pitää monta yhtaikaa. Kannatan 

Vierailija
7/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, ja olen miettinyt, onko tämmöisestä kiinnostuneita naisia. Ilmeisesti sitten on. m46

Vierailija
8/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sama täällä. Mutta jostain syystä tosiaan miehet haluaa aina muuttaa yhteen ja muutenkin vouhottavat rakkausasioissa aivan liikaa.

Vierailija
9/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Tavattiin keski-iässä, joten ei enää lapsihaaveita. Miehen lapsi aikuinen, minulla ei ole lapsia. EI nähnyt mitään syytä muuttaa yhteen, kun minä tykkään asua maalla ja mies Helsngissä. Tapaillaan viikonloppuisin ja lomilla. Naimisissa oltu kuitenkin jo vuosia.

Vierailija
10/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule näin vanhemmalla iällä jopa se ainoa realistinen tapa välttää kolmanteen maailmansotaan johtava seurustelu ja parisuhde. Tuossa ap:n iässä varmaan yhteen muuttaminen vielä onnistuukin. M58

11/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tuo sama ajatus kuin sinulla, AP. Mutta mä olenkin vähän vanhempi nainen kuin sinä ja ihan käytännön syystä olisi vaikeaa muuttaa yhteen, sillä minulla on omistusasunto kaksio, johon ei mahdu kahta asumaan, ja mun ikäisillä miehillä usein on myös omistusasunto, mutta sekin usein on liian pieni kahdelle, joten sitten kummankin pitäisi joko myydä oma asunto tai laittaa se vuokralle ja sitten vuokrata yhdessä kolmio, sillä mä haluan oman makuuhuoneen, kun mä kärsin unettomuudesta. Helpommalla pääsee kun kumpikin pitää omat asuntonsa. Ja voihan sitä viettää paljon aikaa toistensa luona muutenkin.

Vierailija
12/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että vaikeampaa on tänä päivänä löytää sellainen joka oikeasti haluaa saman katon alle. Itse yritin uskotella itselleni vuosia että haluan vain "rusinat pullasta" eli vakiintuneen parisuhteen mutta ei yhteistä asuntoa tai taloutta. Jossain vaiheessa oli pakko myöntää itselleni että ei. Kyllä mä haluan kaiken. Rakastua ja herätä rakkaani vierestä joka aamu, nukahtaa siihen joka ilta. Sormuksesta voin tinkiä mutta yhteisen kodin haluan. 

13/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmahan tuo olisi.

Mies

Miksi?

Vierailija
14/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaismies oli puolisonsa kanssa varmaan joku 40v, hetken yrittivät avoliittoa mutta totesivat että parempi erikseen. Oli sit sopivasti pikku keskusta-asunto ja okt vähän syrjemmällä Helsingissä, yhdessä toisen kuolemaan asti näin. 

Vierailija
15/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies eikä ole paljoa kiinnostusta muuttaa yhteen. Oma tila ja aika ovat tärkeitä. Ja olen ollut yksinäni niin kauan että en varmaan osaisi asua saman katon alla.

16/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku teki asiat vähän eri järjestyksessä: seurusteli, sai lapsen, meni naimisiin ja muutti yhteen.

17/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sama täällä. Mutta jostain syystä tosiaan miehet haluaa aina muuttaa yhteen ja muutenkin vouhottavat rakkausasioissa aivan liikaa.

No jos mies alkaa heti hinkua yhteenmuuttoa, niin tulee mieleen, että hän haluaa jonkun jakamaan asumiskustannuksia tai sitten muuttaa asumaan naisen asuntoon ja elää siivellä.

Vierailija
18/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus ajattelin etten halua muuttaa yhteen mutta kun rakastuin, olisin voinut välittömästi muuttaa miehen kanssa saman katon alle :D Ei sitten koskaan päädytty muuttamaan yhteen kun suhde loppui melkein heti alkuunsa, mutta tulipa huomattua etten ollut tuntenut itseäni kunnolla. Erikseen asumista voisin ehkä miettiä jos asuttaisiin ihan lähekkäin

Vierailija
19/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei ehkä muuteta yhteen. Molemmilla sama näkemys. Kummallakin elettyä elämää takana ja oman rauhan tarve kova. Ollaan silti avioliitossa ja onnellisia.

Vierailija
20/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin suosittua ikäryhmässä 50+.

M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi