posliini alakerta miehillä?
Kommentit (78)
Nuorilla pojilla ei ole niin paljon karvoja kun aikuisella miehellä, tosin on paljon eroja muutenkin mutta karvaista miestä sheivatessa ei sitten muuta tarvitsekaan tehdä, itse lyhennän ettei ole kauhea pehko eikä jää joka paikkaa kiinni
Vierailija kirjoitti:
On yksi merkittävä homon tunnusmerkki.
NÄIseON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin epämiehekästä on ajeltu mieskroppa. Rakastan karvojen tuntua ihollani. En halua karvattomaksi siloiteltua miestä.
Ei ole kovinkaan vaikea muodostaa kuvaa tai odoramaa tästä Irman tai Tellervon nuoruuden "miehekkäästä" miehestä mallia vihreä mennen + punainen nortti ja kolmatta päivää päällä oleva teryleenipaita.
En ole sitä ikäluokkaa. Ihan normaaleista siisteistä miehistä pidän enkä mistään törkyilijöistä, mutta minkä sille voin, että minua karvat kiihottavat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vielä karvoja mutta menen keväällä brassiin.
M52
Miksi tarvii odottaa kevättä? Kävin viimeksi pari viikkoa sit ja säännöllisesti ympäri vuoden.
Pian 50v ja aina ajellut pallinkarvat pois. Odotan ajelua myös vaimolta.
Mieluummin ei posliinia. Ihan ok ajella pallit ja varren tyvestä jos siihen kasvaa, mutta tykkään, että vehkeen yläpuolella on karvamytty. Ei mikään lyhyeksi ajettu sänki vaan ihan täyspitkä karva. Se näyttää hyvältä ja tuntuu mukavalta häpykumpua vasten yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Posliini on kevyempi ja näyttää vehje isommalta ja ei ole karvat tiellä.
Pieni on vehje jos karvat tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin ei posliinia. Ihan ok ajella pallit ja varren tyvestä jos siihen kasvaa, mutta tykkään, että vehkeen yläpuolella on karvamytty. Ei mikään lyhyeksi ajettu sänki vaan ihan täyspitkä karva. Se näyttää hyvältä ja tuntuu mukavalta häpykumpua vasten yhdynnässä.
Karvan kasvua on erilaista ja siten pituistakin.
Kuten parranajo, toiset saisi ajaa aamuin illoin ja toisille riittää joskus viikon parin välein.
Aivan loistavaa, miksi olen kohdannut vain joku 4 kpl sheivattuja miehiä? Siistiä ja hygieenista. Ex-poikaystäväni ei tajunnut sheivata ja kerran ei ollut tajunnut käydä suihkussa, kun oli herkkä hetki. Hyi, että kun etoi ja melkeen laatta nousi! Kyllä hygienia kuuluu miehelle ja naiselle ihan yhtä lailla. Itse pidän kyllä ettei miehellä ole "puska vastassa", ei se karvoitus mikään miehisyyden mitta ole. Kaikki tietää, että miehillä ja naisilla kasvaa karvaa.
Vaan miehet ei voi olettaa sheivausta naisilta, jos ette sitä itse tee.
Mieltymyksiä on toki varmasti monia.
Itse pidän miehellä posliinista, kuten itselläni.
Miehen varustus näyttää isommalta, jos sheivailee :).
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on karvat, homoilla yleensä ei ole, joutuvat ajamaan ne pois koska cacca tarttuu sodomiapuuhissa niihin helposti, kuivuu karvoihin kiinni ja jää lemuamaan niihin.
Niinkö sulle on käynyt? Yllättävää, kun susta tulee enemmän vaikutelma antavasta osapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vielä karvoja mutta menen keväällä brassiin.
M52
Miksi tarvii odottaa kevättä? Kävin viimeksi pari viikkoa sit ja säännöllisesti ympäri vuoden.
Haluan tämän kaltaisen miehen. Kyllä se siisteys ja hygienia on ihan nro.1 ja vaikuttaa ihmisen viehättävyyteen ja siihen että huolehtii itsestään ja ajattelee kumppaneitaan.
Ehdottomasti posliini mies, en edes etenisi pidemmälle tätä nykyä miehen kanssa, jos alhaalla viidakko.
Mä tykkään karvoista. Näyttää mieskin mieheltä, eikä pikku pojalta. ;)
Mies jossain vaiheessa alkoi lyhentämään karvoitustaan (ei se mikään järjettömän karvainen ole) ja sitä ihmettelin. Hän tuumas, että kaveri näyttää isommalta. Jäin miettimään, että ketä varten sen isommalta pitää näyttää.
Mä olen ropeltanut lähes 20vuotta ja aina olen ollut kokoon tyytyväinen. Se oli sitä aikaa, kun mies harrasti ja kävi kavereiden kanssa saunomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Posliini on kevyempi ja näyttää vehje isommalta ja ei ole karvat tiellä.
Pieni on vehje jos karvat tiellä.
Tai sitten sulla ei ole käsitystäkään toisten ihmisten karvoista. Ne voi olla käsittämättömän pitkiäkin ja tuuheita puskia, että isompikin vehje jää piiloon. Jopa kotimaisella asukilla
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään karvoista. Näyttää mieskin mieheltä, eikä pikku pojalta. ;)
Mies jossain vaiheessa alkoi lyhentämään karvoitustaan (ei se mikään järjettömän karvainen ole) ja sitä ihmettelin. Hän tuumas, että kaveri näyttää isommalta. Jäin miettimään, että ketä varten sen isommalta pitää näyttää.
Mä olen ropeltanut lähes 20vuotta ja aina olen ollut kokoon tyytyväinen. Se oli sitä aikaa, kun mies harrasti ja kävi kavereiden kanssa saunomassa.
Joo, mut mieti hygieniaa ja just kuin paljon hajuja jne. ne alkaa erittään/tarttuu niihin. Ja sit mitä sun suussa on kaiken lopussa. Mut "makunsa kullakin", onneks on varattu pari kyseessä niin jää karvat teidän kotiinne.
Kaikk heinät pois, mieluiten! Ei karvat miestä tee, sheivaahan naisetkin mm.siisteyden vuoksi.
Ei ole kovinkaan vaikea muodostaa kuvaa tai odoramaa tästä Irman tai Tellervon nuoruuden "miehekkäästä" miehestä mallia vihreä mennen + punainen nortti ja kolmatta päivää päällä oleva teryleenipaita.