posliini alakerta miehillä?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Miehen varustus näyttää isommalta, jos sheivailee :).
Ei se siitä sen kummemmaksi muutu. Jos on niin pieni, että karvat tukkii näkymän niin sitten se on kaljunakin sama napottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Posliini on kevyempi ja näyttää vehje isommalta ja ei ole karvat tiellä.
Pieni on vehje jos karvat tiellä.
Tai sitten sulla ei ole käsitystäkään toisten ihmisten karvoista. Ne voi olla käsittämättömän pitkiäkin ja tuuheita puskia, että isompikin vehje jää piiloon. Jopa kotimaisella asukilla
Isompi vehje ei kyllä jää piiloon. Aika harvassa on varmasti miehet joilla karvat niin pitkiä, että vehjettä ei näe ellei ole pieni vehje.
Tuuhea puska oikein hyvä.
Iso penis ja karvaton alapää on jotenkin upeaa. Muutoin tykkään karvoituksesta, siististä eniten.
Pidän itseni posliinina. Naiset ovat tykänneet.
Posliini laser käsitelty ja leikattu
Olen mies ja tänään ajelin posliiniksi. Pääasiassa siveysvyön takia mutta tykkään kyllä muutenkin olla posliini, tietyllä tapaa kiihottavampaa mutta myös hygienisemmän tuntuista. Muualta olen kyllä karvainen.
m36
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja tänään ajelin posliiniksi. Pääasiassa siveysvyön takia mutta tykkään kyllä muutenkin olla posliini, tietyllä tapaa kiihottavampaa mutta myös hygienisemmän tuntuista. Muualta olen kyllä karvainen.
m36
Tyhmän näköistä semmonen yksi karvaton kohta.
Noin ennen ajattelin itsekkin mutta nakurannoilla kun ollaan nyt käyty rouvan kanssa lukuisia vuosia niin kyllä se oikeastaan sopii miehillekkin ihan kivasti. Rouvan pyynnöstä pidän aina välillä itsekkin posliinina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m36
Tyhmän näköistä semmonen yksi karvaton kohta.
En ole nähnyt, mutta naurahtelen ääneen tälle mielikuvalle yksin sohvallani. Toisekseen, kyllä miehellä(kin) karvat kuuluu olla. Ihanasti kutittelee ihoani.
En ole koskaan ajellut enkä ole pyytänyt että vaimokaan ajelee omansa. Minusta saa itse päättää ajaako karvat vai ei.
Mies jolla on heikosti ihokarvoja (androgen hair, terminal hair) kärsii pitkäaikaisesta testosteronin vajeesta. Hiukset ovat eri asia.
Kun miehellä on normaali t-taso, niin suuri osa hennoista velluskarvoista kehittyy karheiksi ihokarvoiksi.
Mies joka ajelee ihokarvansa pois, kärsii homoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ajelee ihokarvansa pois, kärsii homoudesta.
Mielenkiintoinen teoria, suorastaan hämmentävä. Koko ikäni olen elänyt heterosuhteissa, mutta myös ajellut karvoitusta. Ja jos karvojen ajelua homoudeksi kutsutaan, niin en minä ainakaan kärsi siitä. Päinvastoin, mikäpäs sen mukavempaa kuin huolehtia omasta hygieniastaan ja siisteydestään myös kumppanin iloksi.
Vie kyllä halut jos miehellä on karvaton alapää. On joko turhamainen tai sitten haluaa esitellä vehkeitään. En myöskään tykkää suuseksistä niin tulee mieleen, että posliini mies on kovin suuseksin perään. Vaatisi minultakin posliinia. Ei kävisi minulle.
Kalltaiset olkoon kaltaistensa kanssa.
Muistan kun joskus menin kaverini kanssa uimahalliin, riisuessamme huomasin että se oli posliiniksi ajanut. Ite en todellakaan. Kyllä mua hävetti kaverini puolesta, en tiiä huomasko muut. Pelkäsin että meitä pidetään parina tms. Sen jälkeen en oo uimahalliin mennyt, järvissä uin kesällä. Tosta on jo vuosia aikaa, en oo tota kaveriani alasti nähny ton jälkeen, en tiiä ajeleeko vielä. Nyt ollaan parikymppisiä. Olihan sillä isompi kuin mulla, en kysynyt miksi ajaa. Yleistä toi tuntuu olevan, tää ketju sen kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun joskus menin kaverini kanssa uimahalliin, riisuessamme huomasin että se oli posliiniksi ajanut. Ite en todellakaan. Kyllä mua hävetti kaverini puolesta, en tiiä huomasko muut. Pelkäsin että meitä pidetään parina tms. Sen jälkeen en oo uimahalliin mennyt, järvissä uin kesällä. Tosta on jo vuosia aikaa, en oo tota kaveriani alasti nähny ton jälkeen, en tiiä ajeleeko vielä. Nyt ollaan parikymppisiä. Olihan sillä isompi kuin mulla, en kysynyt miksi ajaa. Yleistä toi tuntuu olevan, tää ketju sen kertoo.
Oletpa outo.
Mikä oli lainauksesi pointti? Luonnollinen pituus on mitä on. Ei se kumminkaan polviin asti kasva.