Linnan juhlat 2024 OFFICIAL
Virallinen seurantaketju vuoden 2024 Linnan juhlille. M28
Kommentit (3470)
Hilja Röönforssi. Toivottavasti ei näitä Vojakkalan Grönforsseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Anna Puu raskaana?
On jo 40+- ikäinen, joten jo vähän vanha tuollaiseen.
Mitä hourailet?
t. esimerkiksi Laura Malmivaara, joka sai vauvan 48-vuotiaana
Stubbin vaalitukijoiden, ystävien ja naapureiden juhla. Ei Suomen itsenäisyyspäivän juhla.
Onko nää yliopistojen rehtorit ihan pakollisia...?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa kakka haista linnan vessassa
Pönttö täynnä Marianne karkkea. Koska Kaija koo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes muistaa, että Urpilainen oli komissaari? Ei tehnyt tasan yhtään mitään.
Kyllä jokainen vähänkään kartalla oleva muistaa. Vastahan tuo valittiin kaikkein heikoiten suoriutuneeksi suomalaiskomissaariksi.
Minä en muistanut. Heikko tosiaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes muistaa, että Urpilainen oli komissaari? Ei tehnyt tasan yhtään mitään.
Mama Africa!
Miltä näyttäisi jos kutsutut laitettais nuppineuloina Suomen kartalle? Veikkaan että aika moni asuu akselilla Kruununhaka-Westend.
Tylsiä kääkkiä toisensa perään, huoh.
Sannalla kamala kolttu. Järkyttävä!
Vierailija kirjoitti:
Joku ei seuraa uutisia. Veteraanit pyysivät itse erillistä juhlaa.
Höpö höpö. Moni on tullut julkisuuteen ja olleet suorastaan pöyristyneitä ettei heitä kutsuttu oikeaan juhlaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirkko tietenkin ja Stubukan muu perhe.
Suku/perhe ei ole siinä kättelyjonossa käsittääkseni vaan ovat jo parvella odottamassa kun kättely alkaa.
Aika alkuvaiheessa oli Stubbin nuorempi veli puolisoineen, sekä lisäksi joku pariskunta "hyviä ystäviä". Mistä lähtien tuonne on kutsuttu kavereita!?
Presidenttiparin ystäviä kutsuttu joka vuosi. Tänä vuonna Presidentin kanslia antanut medialle enemmän tietoa vieraista kuin aiemmin.
Simula onko näkyny oliko puolisoa
Muistatteko kun Haukion viherhihhuloinnin takia Linnassa esiintyi se Biolapset, joista yksi oli pukeutunut animehuoran asuun?
Vierailija kirjoitti:
TV-ohjaajalle POTKUT. Aina kamera alkaa kuvaa selkää tai muualta kun on kansan odottamia henkilöitä tulossa.
Löin vetoa että kun kaunis Laura Huhtasaari tulee kääntyy kamerat vaikka kattokruunuihin. Oikein! en nähnyt pukua, en mitään, pitää katsoa Iltalehdistä. Sen jälkeen vaihdoinkin kanavaa.
Samoin kävi monen muun julkkiksen kohdalla. Varmaan Sannukkaa odotetaan, kuvataan ja ylistetään.
Näytettiinko edes Riikkaa, kaunis nainen hänkin meikattuna.
Vappu oli kaunis mutta asu liian kireä.
Anna Puu ja Vesala kännissä jo valmiiksi??
Vierailija kirjoitti:
Joku ei seuraa uutisia. Veteraanit pyysivät itse erillistä juhlaa.
Itse et seuraa, sillä sehän paljastui pelkäksi valheeksi eli mitään tuollaista pyyntöä ei todellisuudessa ole veteraanien toimesta esitetty.
Minkä Tatjanan kanssa Sakari Puisto saapui?