Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linnan juhlat 2024 OFFICIAL

Vierailija
05.12.2024 |

Virallinen seurantaketju vuoden 2024 Linnan juhlille. M28

Kommentit (3470)

Vierailija
2901/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naisten pukuja ja olemusta aina äimistellään tai ihastellaan, niin miksi ihmeessä ei kommentoida miesten ulkoista olemusta? Täytyy sanoa, että miehissä ei ollut näissä juhlissa yhtään oikeasti kuumaa tapausta. Seuraaviin juhliin olisi kiva, kun kutsuttaisiin hottismiehiä, joita voitaisiin sitten mairittelevin tai vähenmän mairittelevin sanankääntein kommentoida. 

Ei ollut yhtäkään kuumaa miestä, olen samaa mieltä. Ihme röllipeikkoja ja pikku-ukkoja.

Kyllä! Puutarhatontut Petteri, Jussi ja Ryde tuli peräkanaa Lumikki Sannan takana. Huvittava näky. 

Vierailija
2902/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan ole vielä maininnut että sillä jollain lappalaisämmällä oli joku itse tąppamistaan poroista tehty luuvyö??? Sen åmmän itsensä saisi suolestaa.

Teurastettu poro käytetään tarkkaan. Lihat ja talja otetaan talteen. Miksei luutkin.

Että oikein rehvastelee että "katsokaa kun minä vihaan ja tapąn eläimiä" johtaa vain siihen että palakoon helvetissä minun puolestani ja lopahtakoon elinkeinonsa. 

Kyllä minäkin kalastami kalat itse perkaan. Olen pelannut jo pikkutytöstä lähtien. Ei se ole rehvastelua vaan tosiasioiden kohtaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan ole vielä maininnut että sillä jollain lappalaisämmällä oli joku itse tąppamistaan poroista tehty luuvyö??? Sen åmmän itsensä saisi suolestaa.

Teurastettu poro käytetään tarkkaan. Lihat ja talja otetaan talteen. Miksei luutkin.

Että oikein rehvastelee että "katsokaa kun minä vihaan ja tapąn eläimiä" johtaa vain siihen että palakoon helvetissä minun puolestani ja lopahtakoon elinkeinonsa. 

No ei tietenkään lopu. Riista ja poro ovat eettisesti hyvä valinta.

Sun naamastasi voisi iskeä nenän veks metallisella pesismailalla. 

Hakkaa vain itseäsi. Olet sen ansainnut.

Vierailija
2904/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä pettymys tuo rouvan kielitaito. On asunut täällä vuosikymmeniä ja on varmasti ollut varaa ottaa yksityisopetusta. Moni osaa alle vuoden asumisen jälkeen puhua paremmin suomea, hävettää.

Miksi opiskella, kun työssään ei tarvitse ja kaiken palvelun saa englanniksi. Tuli nyt vähän yllärinä, että ukko halusikin pressaksi, ja sitten pitäisikin kieliä osata.

Aika ison osan heidän naimisissa oloajastaan on ollut sellaista, että on asuttu ulkomailla. Pidempi pätkä Suomessa tuli kun Stubb oli ministerinä.

Vierailija
2905/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Sanna Marinilla oli kaunis puku. Yksinkertainen, mutta tyylikäs. Kauniimpi kuin Suzannen puku, joka ei mielestäni ollut kovin onnistunut valinta...

Minun mielestäni molemmat olivat elegantteja ja sellaisia, että niitä voi käyttää asusteita vaihtaen useissa eri tilaisuuksissa. Kumpikaan ei ole prinsessaunelmamekkonaisia. Eikä kumpikaan heistä sellaisia tarvikaan. Aikuisia ja fiksuja naisia molemmat.

Vierailija
2906/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naisten pukuja ja olemusta aina äimistellään tai ihastellaan, niin miksi ihmeessä ei kommentoida miesten ulkoista olemusta? Täytyy sanoa, että miehissä ei ollut näissä juhlissa yhtään oikeasti kuumaa tapausta. Seuraaviin juhliin olisi kiva, kun kutsuttaisiin hottismiehiä, joita voitaisiin sitten mairittelevin tai vähenmän mairittelevin sanankääntein kommentoida. 

Ei ollut yhtäkään kuumaa miestä, olen samaa mieltä. Ihme röllipeikkoja ja pikku-ukkoja.

Kyllä! Puutarhatontut Petteri, Jussi ja Ryde tuli peräkanaa Lumikki Sannan takana. Huvittava näky. 

😂😂😂

Vierailija
2907/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään lopu. Riista ja poro ovat eettisesti hyvä valinta.

Sun naamastasi voisi iskeä nenän veks metallisella pesismailalla. 

Kauhea kommentti.

Vierailija
2908/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin kalastami kalat itse perkaan. Olen pelannut jo pikkutytöstä lähtien. Ei se ole rehvastelua vaan tosiasioiden kohtaamista.

perannut*

Vierailija
2909/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Purran Riikka? Ei mielestäni näkynyt ollenkaan.

Kyllä se tuli muun hallituksen mukana paikalle. Mutta oli laittautunut niin, ettei meinannut tunnistaa. Sama kävi muuten viime vuonnakin.

Riikka Purra näytti hyvää esimerkkiä käyttämällä samaa valmiina ostettua leninkiä kuin viime vuonnakin. Kaunis musta juhla-asu puki kantajaansa. Harvalla naispoliitikollamme on yhtä hyvä vartalo. Sanna Marinkin minun mielestäni turhan luiseva.

Vierailija
2910/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle Wahlroos tulla tepsutti sisään piispojen, ylipistojen rehtoreiden, akateemikkojen ja diplomaattien ja armeijan ylimmän johdon mukana paraatipuolelta. Miksi?

Vierailija
2911/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalle Wahlroos tulla tepsutti sisään piispojen, ylipistojen rehtoreiden, akateemikkojen ja diplomaattien ja armeijan ylimmän johdon mukana paraatipuolelta. Miksi?

Tuli siinä mageen ritarikunnan jäsenistön mukana. Mukana esim J Ollila

Vierailija
2912/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illan komein...naisadjutantti <3

Kukahan vieraista sai onnen päästä tanssilattialle hänen käsivarsilleen ensimmäisten joukossa?

Stubbien valssi näytti siltä, että rouva vie. Ikään kuin töni Alexia pois tieltään.

Sitten joku täti siellä räpläsi kännykkäänsä tanssijoiden keskellä. Oliko partneri kadonnut jonnekin ja piti tekstata, että tuus nyt tanssimaan sieltä?

Vierailija
2913/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wahlroos tuki ykistyishenkilönä omilla rahoillaan Stubbin vaalikampanjaa 25 000 eurolla. Yksi suurimpiä henkilönä lahjoittaneita.

Vanha kettu Nalle oli kyllä kaukaa viisas. Hän tuki myös Haaviston kamppanjaa.

Vähän tyyliin:

"Tapelkaa pojat, täältä saatte tupakkaa"

Vierailija
2914/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on monen miehen frakki huonosti istuva! 

Tämä! En tajua, miksei tuohon kiinnitetä enempää huomiota. Tekisi mieli lähettää kirje tai sähköpostia eräille pahimmille tapauksille, ja liittää mukaan ohjeet, millainen sen kuuluu olla. Varmaan puolella liian pieni takki.

Moni ns. tavis varmaan vuokraa pukunsa, kun ei tarvitse sitä kuin kerran elämässä. Mutta miten pukuvuokraamot kehtaavat päästää tuollaisia kuvatuksia ihmisten ilmoille?

Opiskelevalla pojallani on frakkijuhlia ja joka kerta katsovat ja mittaavat huolella, että nuorella miehellä ovat prikulleen sopivat vaatteet lainassa. Hän lainaa niitä jo käytännön pakon vuoksi, koska pienessä opiskelija-asunnossa on vain yksi pieni vaatekaappi, jonne menevät viikatut arkivaatteet.

Minä maksan hänelle juhlavaatteet, koska tiedän ettei hän loppuikäänsä frakkijuhlissa käy. Nuorena opiskelijana käykööt opettelemassa sitä, kuinka frakkijuhlissa ollaan ja käyttäydytään. Käytäntö toimii ja kuvista päätellen siellä ollaan suu messingillä ja ennen kaikkea vain vähän alkoholia juoden. Se on nykyään normaalia, koska he eivät jaksa krapulaa.

Vierailija
2915/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Purran Riikka? Ei mielestäni näkynyt ollenkaan.

Kyllä se tuli muun hallituksen mukana paikalle. Mutta oli laittautunut niin, ettei meinannut tunnistaa. Sama kävi muuten viime vuonnakin.

Riikka Purra näytti hyvää esimerkkiä käyttämällä samaa valmiina ostettua leninkiä kuin viime vuonnakin. Kaunis musta juhla-asu puki kantajaansa. Harvalla naispoliitikollamme on yhtä hyvä vartalo. Sanna Marinkin minun mielestäni turhan luiseva.

Kokkeli pitää hoikkana! 🤣

Vierailija
2916/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus. onko se Stubb nyt jo Pariisissa?!?

Vierailija
2917/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nämä tyypit oli siellä taas!?! Anna Puu, Erin, Kaija Koo, Tervot, Diandra, Vesala ja Mira?? Ja miksi oli kutsunut Robinin ja Haberin?!? Millä ansioilla? Miksi? 

Ja Wiskari.Vielä isompi ihme.

Vierailija
2918/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saudi-Arabian äijällä komeempi puku kuin sen akalla 😬😬😬😬

Niin ja nainen meni edeltä kättelemättä. Religion and politics.

Tietenkin nainen meni edeltä, kun hän on se kutsun saanut lähettiläs. Mies oli vain avec. Käytäntö noissa bileissä ihan uskonnosta ja sukupuolesta ja poliittisesta kannasta riippumatta on se, että kutsuttu kättelee ensin.

Paitsi Kiljunen, joka keksi taas säännöt omasta päästään.

Vierailija
2919/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin Saulin ja Jennin haastattelua, mutta sitä ei jostain syystä tehty eikä esitetty.

Olisi voitu tehdä, mutta toimittajat jänistivät. Ehkä siksi kun oli niin erilainen ja rento tunnelma jonka varmaan Niinistöt aistivat myös. Mitä siinä olisi heiltä odotettu sanovan? 

Vierailija
2920/3470 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suzanne vaikuttaa sangen miellyttävältä ihmiseltä verrattuna puolisoonsa.