Linnan juhlat 2024 OFFICIAL
Virallinen seurantaketju vuoden 2024 Linnan juhlille. M28
Kommentit (3470)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Marin on tullut? Pääsin vasta nyt kattomaan.
Häh? Eihän Marin enää ole politiikassa eikä edes Suomessa.
Iltalehden mukaan tuli kuiteskin ja vissiin meni jo.
Tuli ja meni, siinä ryhmässä, johon asemansa puolesta kuului. Kaikki entiset pääministerit oli kutsuttu, kuten ennenkin. He tulivat virka-aikansa mukaisessa järjestyksessä, Marin siis viimeisenä.
Tässäkin ketjussa tehdään taas selväksi, miten ruma asu Marinilla oli ja miten "huomiohuorasi" tulemalla juhliin yksin. Jos hänellä olisi ollut värikäs avonainen hörhelöglitteriasu ja kampaajamies olisi ollut mukana, olisi hänet haukuttu "huomiohuoraksi" ja narsistiksi. Mikään ei suomalaisille k
Hän antoi Maikkarille 5 minuutin haastattelun.
"Hursti sanoo Niinistön soittaneen virkakautensa loppupuolella ja esittäneensä kysymyksen.
Niinistö totesi, että saako hän tulla auttamaan myös tulevaisuudessa, vaikka hän ei enää olekaan tasavallan presidentti.
Se kertoo aika paljon hänestä, vanhempi Hursti sanoo liikuttuneena."
Vierailija kirjoitti:
Kovin elegantti näky ei ollut isot moniväriset tatuoinnit paljastavan iltapuvun kanssa.
Se on nykyaikaa. Ei kannata puuttua toisten ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan ole vielä maininnut että sillä jollain lappalaisämmällä oli joku itse tąppamistaan poroista tehty luuvyö??? Sen åmmän itsensä saisi suolestaa.
Teurastettu poro käytetään tarkkaan. Lihat ja talja otetaan talteen. Miksei luutkin.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä pettymys tuo rouvan kielitaito. On asunut täällä vuosikymmeniä ja on varmasti ollut varaa ottaa yksityisopetusta. Moni osaa alle vuoden asumisen jälkeen puhua paremmin suomea, hävettää.
Miksi opiskella, kun työssään ei tarvitse ja kaiken palvelun saa englanniksi. Tuli nyt vähän yllärinä, että ukko halusikin pressaksi, ja sitten pitäisikin kieliä osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan ole vielä maininnut että sillä jollain lappalaisämmällä oli joku itse tąppamistaan poroista tehty luuvyö??? Sen åmmän itsensä saisi suolestaa.
Teurastettu poro käytetään tarkkaan. Lihat ja talja otetaan talteen. Miksei luutkin.
Poronluista on perinteisesti tehty esim koruja.
En koskaan arvostele ulkonäköä mutta epäonnistunutta asua voi arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Valse Triste aiemmin soitettu linnan juhlissa? Minä en ainakaan muista. Tuntuu aika kummalliselta valinnalta, sehän on kirjaimellisesti surun valssi joka sävellettiin näytelmään nimeltä Kuolema.
Kaunishan se on, mutta...
Eikö Tonava kaunoisella ole yleensä tanssi aloitettu.
Johan se Niinistön aikaan vaihdettiin joksikin kotimaiseksi valssiksi. En muista, mitä veivasivat. Valse Triste ei minusta ollut oikein hyvä valinta tuohon, mistä tosiaan tuli mieleen teinien vanhojentanssit. Biisin sisältö ei mätsännyt tilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein rehvastelee että "katsokaa kun minä vihaan ja tapąn eläimiä" johtaa vain siihen että palakoon helvetissä minun puolestani ja lopahtakoon elinkeinonsa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi paljon kiinnostavampakin artisteja, mutta en usko Stubbien perustavan indiemusiikista.
Linnan juhlien etkoilla Emma ja Matilda olivat todella hyviä. Toivottavasti ovat UMK-kisoissa mukana. Heidät voisin lähettää suoraan Sveitsiin edustamaan Suomea. Samoin se hittinikkari-nuorimies, joka sävelsi uuden itsenäisyyspäivään sopivan laulun. Se laulu oli vieläpä sellainen, että kuulisin sen mielelläni uudelleenkin ja ehkä oppisin itsekin laulamaan sen. Ikävä kyllä, indie-artistit jäävät levy-yhtiöiden jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein rehvastelee että "katsokaa kun minä vihaan ja tapąn eläimiä" johtaa vain siihen että palakoon helvetissä minun puolestani ja lopahtakoon elinkeinonsa.
Porot elävät vapaana lajityypillistä elämää. Erittäin eettistä lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään lopu. Riista ja poro ovat eettisesti hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi paljon kiinnostavampakin artisteja, mutta en usko Stubbien perustavan indiemusiikista.
Linnan juhlien etkoilla Emma ja Matilda olivat todella hyviä. Toivottavasti ovat UMK-kisoissa mukana. Heidät voisin lähettää suoraan Sveitsiin edustamaan Suomea. Samoin se hittinikkari-nuorimies, joka sävelsi uuden itsenäisyyspäivään sopivan laulun. Se laulu oli vieläpä sellainen, että kuulisin sen mielelläni uudelleenkin ja ehkä oppisin itsekin laulamaan sen. Ikävä kyllä, indie-artistit jäävät levy-yhtiöiden jalkoihin.
Emma ja Matilda kuuluvat levy-yhtiö Warner Music Finlandin talliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin elegantti näky ei ollut isot moniväriset tatuoinnit paljastavan iltapuvun kanssa.
Se on nykyaikaa. Ei kannata puuttua toisten ulkonäköön.
En minä heille henkilökohtaisesti valitakaan. Mutta ilmaisen täällä mielipiteeni. Nykyaikanakin on paljon heitä, jotka eivät tatuointeja ota. Tai jos ovat ottaneet, niin katsovat missä tilanteissa niitä kannattaa esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Missä Purran Riikka? Ei mielestäni näkynyt ollenkaan.
Kyllä se tuli muun hallituksen mukana paikalle. Mutta oli laittautunut niin, ettei meinannut tunnistaa. Sama kävi muuten viime vuonnakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään lopu. Riista ja poro ovat eettisesti hyvä valinta.
Sun naamastasi voisi iskeä nenän veks metallisella pesismailalla.
Jopas oli aggressiivinen kommentti. Onkohan edes netiketin mukainen?
Eivät olleet itsenäisyysjuhlat eilen, vaan Stubbin yksityiset juhlat. En pidä juhlia onnistuneina, vaan noloina.
Vierailija kirjoitti:
Olette kovia haukkumaan muiden ulkonäköä. Olis kiva tietää miltä itse näytätte. Saa sen käsityksen, että haukkujilla itsellään on fleda aina mintissä ja isot luomurinnat törröttää pystyssä, vatsa litteänä ja asuvalinnat aina onnistuneina (omasta mielestä).
Tukka litteänä päätä myöden pyjama päällä sängyssä. Mitä väliä? Olen kotona, en linnanjuhlissa.
Presidentti Sauli Niinistö oli virkakausillaan tuttu näky Hurstin tapahtumissa, kuten vähävaraisten joulujuhlassa sekä perinteisessä itsenäisyyspäivän juhlassa.