Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan sinkkuuden hyviä puolia

Vierailija
05.12.2024 |

Aloitan.

Henkinen vapaus.

Kommentit (231)

Vierailija
181/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lukea mangaa, katsoa animea, pelata shakkia ja videopelejä ja matkustella Japanissa niin paljon kuin haluaa. :) M28

Vierailija
182/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä niitä, koska olen vahvasti parisuhdeihminen. Mutta toki: mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää jakaa kaikkea, mitä parisuhteessa yleensä jaetaan. Haluan mennä tapahtumiin usein yksin, jotta voin olla rauhassa ilman ylimääräistä sosiaalista painetta ja ns. tarkkailtavana olemista. Sinkkuna ei tarvitse kokea kaikkea jonkun seurassa ja analysoida asioita häne kanssaan, tai käydä muuten koko ajan ulkona yhdessä. Lisäksi voin rauhassa olla ujo, nolo tai laittautumaton, julkisesti ja myös kotona, eikä tarvitse miellyttää tai viihdyttää ketään.

Hyvä nosto ketjuun tämä tarkkailtavana oleminen, jota tapahtuu pakostakin parisuhteessa ja aina kun ihmisten välillä on kiinnostusta. Liittyy samaan kuin arvioitavana oleminen, jota tapahtuu aina kun on kiinnostunut toisesta. Lisäisin itse tähän vielä sen, että sinkkuna ei myöskään tarvitse olla niin tietoinen itsestään ja olemisestaan. Voi puuhailla omissa maailmoissaan vaikka tuntikausia. Tai loikoilla päiväunelmissaan, mitä ikinä. Sinkkuudessa on totisesti paljon parempia puolia kuin parisuhteessa. 

Vierailija
184/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan ei käytä taloudellisesti hyväkseen.

Mutta ei myöskään elätä, ei vie shoppailemaan, ei anna upeaan autoon avaimia, ei vie ihaniin paikkoihin syömään, ei vie matkoille, jne"

Tähän on jo pakko reagoida. Minkä satukirjan sivuilta tämä vastaus on koottu? 

Teos: Helmen parhaat vuodet iso D:n kanssa

Vierailija
185/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla rauhassa kotona kun on kipeä tai surullinen/huonolla tuulella, ilman että kukaan näkee, kauhistelee tai yrittää parantaa tilannetta. 

Tai yrittää pahentaa. Ex ei kestänyt mitään vaivojani. Useat kerrat teki aivan törkeitä katoamisia kun minulla oli vaikka viisurit poistettu. Yksin sitten kärsin ja kävin naama mustana kaupassa. Viimeinen pisara oli kun olin aivan järkyttävässä flunssassa, että ihan oikeasti pelkäsin kuolevani, niin mitä tekee äijä. Menee elelemään ja nukkumaan (omien sanojensa mukaan) työpaikan varastolle, koska ei kuulemma kestänyt sairastavaa ihmistä.

Minulta kuoli tapaturmaisesti nuori läheinen, jolloin ex vetäytyi omiin maailmoihinsa ja aloitti lopulta salasuhteen. Sen ainoan kerran kun olisin häneltä tukea tarvinnut, en sitä saanut

Eli tässä yksi esimerkki, kuinka parisuhde ei ole läheskään aina mikään turvaverkko vastoinkäymisissä.

Kukaan ei välttämättä huolehdi sinusta, ellet itse huolehdi itsestäsi. Olet vastuussa itsestäsi. Sinun tulee kantaa itsesi yli vaikeuksista. 

Äläkä odota muilta vastapalveluksia hyvistä, pyyteettömistä teoista, niitä ei välttämättä koskaan tule.

Sinkkuna on vähemmän kannettavaa. On vain yhden taakka. Kukaan ei petä eikä jätä hädän hetkellä. 

Vierailija
186/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei painostusseksiä

Tämä oli nyt 100% naisen näkökulmasta, miehistä tuo on 100% negatiivinen asia.

Ei pidä tietenkään paikkaansa. Olen heteronaisena ollut useita kertoja suhteessa vähemmän haluavan miehen kanssa, ja yksipuolisesta seksinkaipuusta vihjailu on herättänyt heissä monia negatiivisia tunteita: ahdistusta, stressiä, jne. 

Vierailija
187/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei painostusseksiä

Ei pidä tietenkään paikkaansa. Olen heteronaisena ollut useita kertoja suhteessa vähemmän haluavan miehen kanssa, ja yksipuolisesta seksinkaipuusta vihjailu on herättänyt heissä monia negatiivisia tunteita: ahdistusta, stressiä, jne. 

Saman kokenut ja samaa kuullut lähipiirin naisilta. Ei ne miehet jaksa muuta kuin uhota. Kun pahin huuma haihtuu, ei niitä kiinnosta kuin ruudut. 

Vierailija
188/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä saa silloin kun sitä haluaa, eikä tartte kinuta.

Tässähän puhuttiin sinkkuuden hyvistä puolista? Seksiähän ei silloin saa juuri koskaan, eikä mistään?

Saa, kun on järjestänyt itselleen muutaman vakkarin. Ihanaa ja rentoa, kun on monenlaista kivaa seksiä ilman sitoumuksia tai romanttisia tunteita. Ei suhdeseksi ole ainoa tapa.

Se on just näin! Vaikka pientä lämpöä onkin. Muuten homma kävisi ontoksi.

Vierailija
189/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että suurin osa onnellisista sinkuista viesteissä on naisia. Naiset antaa niin paljon itsestään parisuhteelle ja mukautuu miehen elämäntapaan, aikatauluihin, kiinnostuksen kohteisiin, kaveripiiriin.

Samoilla linjoilla. Miehillä taitaa suhteet enemmänkin kulkea siinä oman elämän sivussa tai korkeintaan rinnalla, kun taas liian useasti naiselle miehestä tulee elämän keskipiste. Eihän se ole edes tervettä. 

Ellei mies sitten roiku kiinni kaikin voimin. Istu naista litteäksi. 

Vierailija
190/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus. 

Kukaan ei huudata telkkua, ravaa jääkaapilla, klähmi sohvaa, pöytää, jääkaapin kahvaa ja puolta keittiöstä voikkoleivän takia.

Pakastin ja jääkaappi pysyvät kylminä ja kiinni, kun kukaan ei jätä ovia raolleen. 

Vessa ei haise kuselta eikä pöntössä ole raitoja tai jotain kelluvaa.

Kaikki on siistiä ja järjestyksessä, vaikka siivoaa tosi harvoin.

Saa nukkua yöt hyvin kun kuorsaaja ei valvota, eikä sänky heilu kuin laiva myskyssä kuorsaajan kääntäessä kylkeään.

Raha riittää ja sitä jää säästöön   

Vierailija
191/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei painostusseksiä

Saman kokenut ja samaa kuullut lähipiirin naisilta. Ei ne miehet jaksa muuta kuin uhota. Kun pahin huuma haihtuu, ei niitä kiinnosta kuin ruudut. 

Ruutu, ruoka, kalja, urheiluruutu. Ite jäätävä läski mutta niin urheilija, niin urheilija. Entinen. Ristiriita on koominen. 

Vierailija
192/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaus. 

Kukaan ei huudata telkkua, ravaa jääkaapilla, klähmi sohvaa, pöytää, jääkaapin kahvaa ja puolta keittiöstä voikkoleivän takia.

Pakastin ja jääkaappi pysyvät kylminä ja kiinni, kun kukaan ei jätä ovia raolleen. 

Saa nukkua yöt hyvin kun kuorsaaja ei valvota, eikä sänky heilu kuin laiva myskyssä kuorsaajan kääntäessä kylkeään.

Naurahdin tälle ääneen vanhana kohtalotoverina. Kyllä sinkkuus on ihanaa, aion olla sinkku päivieni loppuun saakka. 

Vierailija
193/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei painostusseksiä

En minä ainakaan kuulu siihen ryhmään, mitä jos naiset ottaisi vastuun omasta elämästää ja valitisi parempia miehiä?

Vierailija
194/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs myös hehkuttaa miten ihanaa olla sinkku ja kun ei ole ketään nurkissa luuhaamassa ja blaablaa mutta kummallisesti hän kuitenkin näyttää hakeutuvan treffeille ja haluaa parisuhteeseen. Ei päätä eikä häntää koko touhussa.

Vierailija
195/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaus. 

Ja kukaan nainen ei tee näitä asioita? Kuorsaava nainen jonka mielestä ylimääräinen levite pyyhitään leivän muruin takaisin rasiaan (YÖK).

Vierailija
196/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei painostusseksiä

En minä ainakaan kuulu siihen ryhmään, mitä jos naiset ottaisi vastuun omasta elämästää ja valitisi parempia miehiä?

Naisethan ottaa sen vastuun, kun hoitavat itse omat asiansa. Entä miehet?

Vierailija
197/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei painostusseksiä

Nyt oli kyllä niin tyypillinen miesvastaus ettei voi kun nauraa :D #eikaikkimiehet? #naistenvika?

Vierailija
198/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä niitä, koska olen vahvasti parisuhdeihminen. Mutta toki: mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. 

Moni nainen ottaa vaikka selkään ennemin kuin myöntää huonon valinnan.

Vierailija
199/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei painostusseksiä

Naura vapaasti kaikelle kun olet yksin.

Vierailija
200/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei painostusseksiä

Luulin että puhe oli parisuhteesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan