Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen PS:n äänestäjä, mitä puoluetta kannatat nyt?

Vierailija
05.12.2024 |

Voi oletko siirtynyt ns. nukkuvaksi? 

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps edelleenkin. Hallitukseen olen tyytyväinen.

Olet siis rikas pääomilla elelijä? Muuten ei ole järkeä. 

En ole mutta ps toteuttaa niitä asioita mitä haluankin. Eikä mun elintaso ole pudonnut tänä vuonna yhtään. Toisin kävi kun Marinin porukka oli vallassa. Köyhdyin niin, etten saanut enää osakkeen osaketta ostettua. Nyt on selvää nousua ilmassa. Olen tyytyväinen.

Mitä haluamiasi asioita ps on toteuttanut? Kiinnostaa kovasti, koska vaalilupauksia eivät ainakaan ole pitäneet.

Ota selvää jos et tiedä. 

Eli eipä löydy yhtäkään 🤣🤣

Vierailija
82/85 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinimustia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mutta ps toteuttaa niitä asioita mitä haluankin. Eikä mun elintaso ole pudonnut tänä vuonna yhtään. Toisin kävi kun Marinin porukka oli vallassa. Köyhdyin niin, etten saanut enää osakkeen osaketta ostettua. Nyt on selvää nousua ilmassa. Olen tyytyväinen.

Minäminäminäjaminunosakkeet. Vi tun väliä jollain terveydenhuollolla, pohjavesillä, sosiaaliturvalla, irtisanomissuojalla jne... 

Vierailija
84/85 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta tai kokoomus saa jatkossa ääneni, hävettää niin maan pirkuleesti, että äänestin ps. Luulin oikeasti, että äärioikeistolaisuus ei ole enää puolueen sisällä, mutta nyt on käynyt selvästi, että se nimenomaan on ja sitä en historianopettajana, millään voi hyväksyä. Hävettää siis oma sinisilmäisyys.

Sinisilmäistä ihmistä hävettää äärioikeistolaisuus, mutta ei yhteydet äärivasemmistoon joita on yllättävän pajlon eri ihmisillä ja instituutioilla.

Vierailija
85/85 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäjaminunosakkeet. Vi tun väliä jollain terveydenhuollolla, pohjavesillä, sosiaaliturvalla, irtisanomissuojalla jne... 

Yleensä sitä ihmiset äänestää puoluetta, joka ajaa omia etuja ja ps on mun kaltaisten ihmisten edunvalvoja. En mä hyödy mitään siitä, että sä saat mutta mä en. Mun ääni menee perussuomalaisille jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi