Entinen PS:n äänestäjä, mitä puoluetta kannatat nyt?
Kommentit (85)
Keskustaa. Ei kumpaakaan äärilaitaa enää koskaan, ei ääntä öyhöille eikä hihhuleille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps edelleenkin. Hallitukseen olen tyytyväinen.
Olet siis rikas pääomilla elelijä? Muuten ei ole järkeä.
En ole mutta ps toteuttaa niitä asioita mitä haluankin. Eikä mun elintaso ole pudonnut tänä vuonna yhtään. Toisin kävi kun Marinin porukka oli vallassa. Köyhdyin niin, etten saanut enää osakkeen osaketta ostettua. Nyt on selvää nousua ilmassa. Olen tyytyväinen.
Mitä haluamiasi asioita ps on toteuttanut? Kiinnostaa kovasti, koska vaalilupauksia eivät ainakaan ole pitäneet.
Sivusta vastaan omasta puolestani... Riuskaa mm politiikkaa. Olisi riuskempaa, jolleivat toiset pistäisi vastaan. Tämä on yksiselitteisesti suurin uhka Suomelle (ja Euroopalle) tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaihtoehtoa, koska kaikki muut ovat liian matumyönteisiä.
Äänestän joko persuja tai jotain vielä jyrkemmän linjan pienpuoluetta, jos sellainen on tarjolla.
Onhan niitä. Tutustumaan vain. Saattavat kasvaa yllättävästikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps edelleenkin. Hallitukseen olen tyytyväinen.
Olet siis rikas pääomilla elelijä? Muuten ei ole järkeä.
En ole mutta ps toteuttaa niitä asioita mitä haluankin. Eikä mun elintaso ole pudonnut tänä vuonna yhtään. Toisin kävi kun Marinin porukka oli vallassa. Köyhdyin niin, etten saanut enää osakkeen osaketta ostettua. Nyt on selvää nousua ilmassa. Olen tyytyväinen.
Mitä haluamiasi asioita ps on toteuttanut? Kiinnostaa kovasti, koska vaalilupauksia eivät ainakaan ole pitäneet.
Ota selvää jos et tiedä.
Ps edelleen. Varsinkin näin helsinkiläisenä.
Vierailija kirjoitti:
Peeässää.
Osuuskauppaa?
Vierailija kirjoitti:
Just luin heikentävät taas pienituloisten elämää, as. tukia leikataan taas, myös eläkeläisiltä.
Kommenteissa aina unohtuu kuin monella (useimmilla) on vaikeahoitoisiakin sairauksia. Junan alle menot lisääntyy...kerran taivaassa nämäkin vastaavat teoistaan, se hiukan lohduttaa.
Tämä leikkaustyyli on tuotu yritysmaailmasta. Leikataan yksi ryhmä kerrallaan, niin ei herätä vastustusta, etenkään mikäli ei näihin kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Keskustaa. Ei kumpaakaan äärilaitaa enää koskaan, ei ääntä öyhöille eikä hihhuleille.
Minä siirryin Sipilän aikaan kepusta persujen taa ja viimeksi Kokoomuksen. Vääriä valintoja molemmat. Nyt kun Sipilä ja Berner ovat häipyneet kähmimästä, niin kepu on taas vahvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just luin heikentävät taas pienituloisten elämää, as. tukia leikataan taas, myös eläkeläisiltä.
Kommenteissa aina unohtuu kuin monella (useimmilla) on vaikeahoitoisiakin sairauksia. Junan alle menot lisääntyy...kerran taivaassa nämäkin vastaavat teoistaan, se hiukan lohduttaa.
Tämä leikkaustyyli on tuotu yritysmaailmasta. Leikataan yksi ryhmä kerrallaan, niin ei herätä vastustusta, etenkään mikäli ei näihin kuulu.
Hajoita ja hallitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusta tai kokoomus saa jatkossa ääneni, hävettää niin maan pirkuleesti, että äänestin ps. Luulin oikeasti, että äärioikeistolaisuus ei ole enää puolueen sisällä, mutta nyt on käynyt selvästi, että se nimenomaan on ja sitä en historianopettajana, millään voi hyväksyä. Hävettää siis oma sinisilmäisyys.
Historianopettajana toivottavasti ymmärrät mitä vientivetoinen palkkamalli tekee opettajien palkoille. Häpeäisit omaa sinisilmäisyyttäsi.
Vientialan työntekijät maksavat historianopettajan palkat. Ihme kun "akateeminen" ei sen vertaa ymmärrä valtion taloutta
Opettajien ansioita, että on voinut saada ammatin ja työpaikan, kouluttautua yhtään mihinkään, sinne vientialallekin. Että kiitähän nyt kyllä vaan sitä opettajaa siitä omastakin palkastasi vientialllasi, muuten olisit ilman.
Vaihdoin vihreisiin ja aloin puputtamaan rehuja kun nuo ruokasuositukset nyt muuttuivat.
SDP (mutta ammattijärjestöön en enää liity, kassa riittää)!
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliittoa
Sama juttu. Ainoa puolue, joka oikeasti ajaa duunareiden asioita. Ja naisten. Ja köyhien.
Persut on rikkaitten miesten asioita ajava puolue.
Olen aina ollut sorrettujen puolella, olen siis vasta n 5 v sitten siirtynyt kannattajaksi
Enköhän mä perussuomalaisia keväälläkin äänestä. Ei ole tullut parempaakaan ehdokasta ja ihan tyytyväinen olen hallitukseenkin ollut. Ei minulta ole mitään leikattu ja kaikki mitä kuulen niiden touhuavan on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisia äänestän, miksi en äänestäisi. Mieli ei muutu.
Sinulla on siis pysyvä aivovamma.