Entinen PS:n äänestäjä, mitä puoluetta kannatat nyt?
Kommentit (85)
No persut oli yhden sortin protesti eikä siitä ainakaan mulle mitään hyvää seurannut. Palaan SDP:n kannattajaksi.
Häpeän että äänestin ps. Nyt katson kankku kauheana uutisista leikkauksista, kulttuuri, terveydenhuolto, koulutus... Jne...
Vierailija kirjoitti:
Ps edelleenkin. Hallitukseen olen tyytyväinen.
Olet siis rikas pääomilla elelijä? Muuten ei ole järkeä.
IKL tai Kansallissosialistit. Aatteestani en luovu ! H E I L !
Vierailija kirjoitti:
Purra joutaisi vaihtoon, en voi sietää häntä. Mutta PS äänesti ja PS äänestän jatkossakin.
Nainen, 43 vuotta.
Koska naisten oikeudet on täysin turhia.
Että ottaa päähän nämä tuuliviiriäänestäjät. Mitään kunnon muutoksia ei voida tehdä koska jatkuvasti valta vaihtuu ääripäästä ääripäähän.
Miksi niitä persuja piti sitten äänestää, jos heidän politiikkansa ei miellytä? Juuri tällaista toimintaa heiltä saattoi odottaakin. Puolue, jolla ei ole juuri mitään konkreettisia omia ideoita, eikä selkeää talouspoliittista näkemystä, on tietenkin muiden vietävänä ja käyttäytyy eduskunnassa sekä somessa ala-arvoisesti heti kun uhkaa käydä kaikilla selväksi, ettei puolueessa osaaminen riitä kovempaan politiikkaan.
Eduskunnassa säädetään lakeja ja tehdään budjettia. Jos ei ole kummastakaan osaamista, kuten persuilla ei tunnu olevan, voisi vain pitäytyä päivätyössään. Näitä tyhjänpäiväisiä edustajia on toki muillakin puolueilla, muttei todellakaan samoissa määrin kuin persuilla. Tällaisen populismin vuoksi Suomi menee alamäkeen. Äänestäisitte edes päteviä ehdokkaita ja puolueita, joilla on jonkinlainen käsitys siitä mihin maata ja varallisuutta pitäisi ohjata pitkällä tähtäimellä. Sitä lyhyen aikavälin marmarusta voi tehdä järjestöissäkin.
Olen sikäli entinen PS:n äänestäjä että äänestin jo viime vaaleissa demareita, äänestän ensi vaaleissa uudelleen. eihän tämä hallituskausi mitään voittokulkua ollut, työttömiä tulee valtavasti lisää ja samalla niiden etuja hunonnetaan.
Voraspuolue on paras. Lisää a m p u maratoja suomeen. Ragoon!
Demareita. Ainoa suunnilleen työväenpuolue.
En mitään, koska mitään kelvollista puoluetta ei Suomessa ole ja esim demarit (joita olen myös joskus äänestänyt) ei ole vaihtoehto enää ollenkaan. Saatan kyllä palata vielä persujen äänestäjäksi.
Huonoista vaihtoehdoista paras se PS on edelleen eli JOS äänestän jatkossa niin sitten ääneni saa persu.
Demareita tietenkin!
Luulin että PS olisi Venäjämyönteinen mutta väärässä olin.
Demarit meni vasemmalta reippaasti ohi venäjämyönteisyydessään.
Ajattelin äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa Heinäluomaa, Guzeninaa tai Kiljusta.
Loppuu tuo kansalta työnteon ja omillaan toimeentulon vaatiminen, stana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen persujen kannattaja on myös tuleva persujen kannattaja. Miksi vaihtaa ainoasta työssäkäyvien miesten asiaa ajavasta puolueesta pois?
Milloin persut ovat olleet työssäkäyvien asialla :D
Koko ajan, kaikki toimet tukee työssäkäyviä, vapaamatkustajien tukia on leikattu, joten voidaan verottaa vähemmän.
No kun ei veroteta vähemmän, vaan tulovero nousee ensi vuonna!! Samoin alv nousee uusissa kohteissa lisää ensi vuonna! Myös kiinteistövero nousee, työmatkakuluvähennys pienee. Lisäksi kaikki heikennykset työehtoihin.
Toivon että Persut seuraisivat muitakin medioita kuin persuedustajien somea.
En ole entinen kannattaja vaan äänestäisin ihan just samoin kuin eduskuntavaaleissakin -23 jos vaalit olisi tänään.
Olen tyytyväinen vaikka olenkin pienituloinen eikä minulta ole mitään leikattukaan eli saan ihan tasan saman summan kuin ennenkin työttömänä ollessani. Olen siis pätkätyötön ja työpätkien aikana en tietenkään mitään tukia ole koskaan saanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Demareita. Ainoa suunnilleen työväenpuolue.
Hyvin avoimesti ajaa lisää halpatyövoimaa Suomeen. En sitten tiedä, miten se auttaa suomalaisen duunarin asiaa. Ehkä tarkoitus kosiskella kokoomusta ja petailla paikkaa seuraavassa hallituksessa...
Vierailija kirjoitti:
Liike nyt
🤣🤣🤣
Ps saa ääneni seuraavaksikin.
Kun on näitä Kiljusia ja Halosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps edelleenkin. Hallitukseen olen tyytyväinen.
Olet siis rikas pääomilla elelijä? Muuten ei ole järkeä.
En ole mutta ps toteuttaa niitä asioita mitä haluankin. Eikä mun elintaso ole pudonnut tänä vuonna yhtään. Toisin kävi kun Marinin porukka oli vallassa. Köyhdyin niin, etten saanut enää osakkeen osaketta ostettua. Nyt on selvää nousua ilmassa. Olen tyytyväinen.
Persuja edelleen. Ei ole moittimista minulla.