Millainen on tuntemasi Hannu?
Kommentit (25)
Itserakas, omahyväinen, kuvittelee olevansa "taiteilija". Hän kokee olevansa esim koulutusjärjestelmän yläpuolella. Sosiaalisesti lahjaton. Pienimunainen, kaappijuoppo. Vihaa naisia salaa vaikka väittää olevansa hetero. Uhriutuu vahvasti kaikesta mitä on itse omassa elämässään aiheuttanut (esim avioero).
En keksi hänestä mitään hyvää, vastenmielinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Itserakas, omahyväinen, kuvittelee olevansa "taiteilija". Hän kokee olevansa esim koulutusjärjestelmän yläpuolella. Sosiaalisesti lahjaton. Pienimunainen, kaappijuoppo. Vihaa naisia salaa vaikka väittää olevansa hetero. Uhriutuu vahvasti kaikesta mitä on itse omassa elämässään aiheuttanut (esim avioero).
En keksi hänestä mitään hyvää, vastenmielinen kaveri.
Täälläkin yksi kaappijuoppo uhriutujahannu.
Katsoi joskus ynseästi keittiössä törppöjen ja purkkiensa kanssa. Kai hän sitten oli haka keittiöhommissa .
Oli kitukasvuinen koulukiusaaja, ei erityisen välkky.
Eikö täällä kukaan tunne ketään kivaa Hannua?
Jonkin verran ehkä narsistinen, ylipumpattu minäkuva, ulosanti rehvakas. Perimmiltään älykäs ja ihan mukava kaveri kunhan vaan kestää kuunnella sen omakehua tai jatkuvaa pätemistä.
Tunnen mukavan ja seurallisen Hannun joka lienee pärjännyt töissään. Urheilee.
Ihana. Hän on yks niitä harvoja ihmisiä, jotka on hyväksynyt mut ihan täysin sellaisena kun olen. Ja tahtoo mulle vilpittömästi vain ja ainoastaan pelkkää hyvää.
Harmi, että elämä on mennyt niin, että en voi häntä saada. On silti ollut etuoikeus tutustua häneen. Ja onhan meillä ollut hetkemme.
Hyvä viinapää, hurjan hyvä suutelija
Vierailija kirjoitti:
Oli kitukasvuinen koulukiusaaja, ei erityisen välkky.
Eikö täällä kukaan tunne ketään kivaa Hannua?
Tunnen, aivan mahtava persoona ja kyllä osaa nauraa itselleen ja omille huonoille vitseilleen. Todellinen persoona, ja voin sanoa ettei ammattia uskoisi jos ei tietäisi.
Tunnen kolme Hannua ja kaikki heistä on alkoholisoituneita selittelijöitä. Kädet heiluu, suu käy ja siinä vaiheessa kun pitäisi tarttua toimeen onkin vedenkeitin jäänyt päälle ja pitää mennä sitä tarkistamaan...
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Hän on yks niitä harvoja ihmisiä, jotka on hyväksynyt mut ihan täysin sellaisena kun olen. Ja tahtoo mulle vilpittömästi vain ja ainoastaan pelkkää hyvää.
Harmi, että elämä on mennyt niin, että en voi häntä saada. On silti ollut etuoikeus tutustua häneen. Ja onhan meillä ollut hetkemme.
Tämä. Paitsi tuntemani ihana Hannu on kuollut😣
On jo edesmennyt. Hän oli melkoinen huumoriveikko. Hauska ja lämmin ihminen. Valitettavasti päihteet maistuivat.
Puhutaankohan me samasta edesmenneestä Hannusta..
Introvertti mumisija