Minusta on outoa, että töissä "kaveerataan" ja kerrotaan yksityisasioita ja vapaa-ajalla ei pidetä mitään yhteyttä
Kommentit (49)
Koska mulla ei ole aikaa sellaiseen? Ja jos töissä ollaan kuitekin 40 tuntia viikosta, niin eikö siinä jo tule hyvä annos työkavereiden kanssa olemista? Kai sitä perheenkin kesken ois hyvä välillä olla?
Minusta taas ihan normaalia, varsinkin perheellisillä. Aika on rajallista.
Ei kannata kertoa mitään itsestään töissä.
En ole koskaan yhdistänyt työtä ja vapaa-aikaa. En koskaan jaa työkavereille liian henkilökohtaisia asioita. Eikä omista henkilökohtaisista asioista puhuminen ainakaan työaikaan mielestäni edes kuulu. Olen silti kokenut, että työkaverini ovat mukavia ja suorastaan ihania ihmisiä. Meillä on hyvä työyhteisö. Kun työpaikan ovi menee kiinni, alkaa oma henkilökohtainen elämä. N60.
Sosiaalialalla voi jakaa koviakin asioita kollegalle. Meillä kun salassapito velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan yhdistänyt työtä ja vapaa-aikaa. En koskaan jaa työkavereille liian henkilökohtaisia asioita. Eikä omista henkilökohtaisista asioista puhuminen ainakaan työaikaan mielestäni edes kuulu. Olen silti kokenut, että työkaverini ovat mukavia ja suorastaan ihania ihmisiä. Meillä on hyvä työyhteisö. Kun työpaikan ovi menee kiinni, alkaa oma henkilökohtainen elämä. N60.
Miten voit viettää 40 tuntia viikosta feikaten?
Epäkohteliasko pitäisi töissä olla, jos ei ole aikaa viihdyttää sinua vapaa-aikana?
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalialalla voi jakaa koviakin asioita kollegalle. Meillä kun salassapito velvollisuus.
Salassapitovelvollisuus on kaikilla aloilla koskien työkavereiden asioita...
Vierailija kirjoitti:
Eikä puhua totuutta päihteidenkäytöstä työterveydessä.
Me kaikki olemme yksilöitä. Miksi on niin vaikea ymmärtää sitä, että jokaisella on ne omat juttunsa elämässä? Voi pitää ihmisestä, vaikkei joka helkkarin hetki olisikaan yhteyksissä. Anna ihmisen olla sellainen kuin on, ja nauti kanssakäymisestä silloin kun aika on. Ja aika ei ole pelkästään yksipuolinen käsite...
Vierailija kirjoitti:
Epäkohteliasko pitäisi töissä olla, jos ei ole aikaa viihdyttää sinua vapaa-aikana?
Esittämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit viettää 40 tuntia viikosta feikaten?
Miten se on feikkiä? Ei mulla ainakaan ole. Haluan vaan viettää vapaa-aikani ihan rauhassa eri ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä puhua totuutta päihteidenkäytöstä työterveydessä.
Mitäs salattavaa siinä on?
Jaa, minä en kerro töissä itsestäni mitään. En edes harrastuksista sanaakaan. Tulin töitä tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittämistä
Kerro, mikä siinä on esittämistä?
Miksi vapaa-ajalla pitäisi pitää yhteyttä? En mä muutenkaan pidä mun hyvien ystävienkään kanssa jatkuvasti yhteyttä.
No ei kiinnosta. Voin töissä jutella aikani kuluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittämistä
No pitäisikö heti käskeä painua He*vettiin ja olla ottamatta mitään kontaktia sinuun? Vaikutat hiton rasittavalta tyypiltä. Ei ihme jos jengi ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittämistä
No pitäisikö heti käskeä painua He*vettiin ja olla ottamatta mitään kontaktia sinuun? Vaikutat hiton rasittavalta tyypiltä. Ei ihme jos jengi ei jaksa.
Ei tuommoista kuumakalleakaan jengi jaksa.
työelämä on yhtä feikkaamista...