Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herätysvalon käyttäjät

Vierailija
04.12.2024 |

Oletteko saaneet niistä apua heräämiseen? Minkä merkkinen laite? 

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Philips Huen lamput kattoon on hyvä mutta kallis ratkaisu (60e 1 kpl rgb-polttimoita) ja vaatii myös Hue-sillan ja reitittimen jotta voi ohjata valoja puhelimella. Sitten on erikseen esim Philipsin Wake Up light joka ei vaadi Hue-siltaa vaan sitä voi ohjata myös suoraan herätysvalon napeilla. Netistä kannattaa katsoa löytyy vaikka mitä herätysvaloja https://kodinkone.com/paras-heratysvalo/

Hue polttimot eivät ole vaatineet välttämättä siltaa enää pariin vuoteen. Uusissa on bluetooth tuki, ohjataan suoraan lännykällä.

Sillan kanssa saa kyllä tehtyä enemmän jippoja

Vierailija
62/110 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä herätysvaloo

mene junan alle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems.

Vierailija
64/110 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin maalitolpat siirtyy.

Vierailija
65/110 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha koira ei oppi uusia temppuja

Vierailija
66/110 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehittänyt herätysvalon joka todella herättää. Kun aika koittaa valo eli laaser iskee nukkuvan iholle. Kohta nukkuva herää, jos ei kipuun niin paistuvan lihan ihanaan tuoksuun.

T: Urpo

Vierailija
67/110 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs kerro lällällää!

Vierailija
68/110 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?

Vierailija
69/110 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super

Vierailija
70/110 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarttis saada kattovaloon se herätysajastus... Tuo lahjaksi saatu herätysvalo on mun nukkumatille vain kiva pikku tunnelmalamppu, joka ei juuri herätä. Tuossa mulla olevassa mallissa (Philips?)  ei myöskään ole oikein mua viehättäviä hälytysääniä. Nyt on linnunlaulu, liian hempeä. Radion laittaisin, mutta se ei kuulu. Signaali on nykyään kauhean heikko ja tän talon rakenteet tukahduttaa loputkin. 

Nappulat saisivat olla isommat ja helpommin toisistaan erottuvat. Pöpperöpää yrittää hakata torkkua, mutta saakin vain valon sammumaan tai himmenemään - kirkastumaan. En muista enää, oliko tuohon mahdollista ohjelmoida toistuvat herätykset. Omalla kohdallani on riski, että unohtuu laittaa herätys päälle. 

Pääasiallinen herätykseni on kännykässä, koska voin ohjelmoida siihen useita peräkkäisiä herätyksiä (koska herätyksen saa liian helposti pois päältä, kun puolisokea pöpperöpää yrittää saada sen torkulle). Välillä laitan valoon herätyksen tukemaan kännykän hälytystä. Tarvisin oikeasti vieroituksen torkuttamisesta. Asun yksin, joten ei ole muita häiriintymässä hälytysrallista (tai auttamassa siitä irrottautumisessa, sillä luulen, että jos joku pakottaisi mut ylös ekasta pirauksesta, se onnistuisi parin viikon päästä helpommin itse).

Vierailija
71/110 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tarttis saada kattovaloon se herätysajastus... Tuo lahjaksi saatu herätysvalo on mun nukkumatille vain kiva pikku tunnelmalamppu, joka ei juuri herätä. Tuossa mulla olevassa mallissa (Philips?)  ei myöskään ole oikein mua viehättäviä hälytysääniä. Nyt on linnunlaulu, liian hempeä. Radion laittaisin, mutta se ei kuulu. Signaali on nykyään kauhean heikko ja tän talon rakenteet tukahduttaa loputkin. 

Nappulat saisivat olla isommat ja helpommin toisistaan erottuvat. Pöpperöpää yrittää hakata torkkua, mutta saakin vain valon sammumaan tai himmenemään - kirkastumaan. En muista enää, oliko tuohon mahdollista ohjelmoida toistuvat herätykset. Omalla kohdallani on riski, että unohtuu laittaa herätys päälle. 

Pääasiallinen herätykseni on kännykässä, koska voin ohjelmoida siihen useita peräkkäisiä herätyksiä (koska herätyksen saa liian helposti pois päältä, kun puolisokea pöpperöpää yrittää saada sen to

Nii ja se, että miksi näihin sähköjohdollisiin herättimiin ei voi laittaa pientä virtavarastoa niin, että jos sähköt katkeavat, kello ei sekoa. Okei, kaupungeissa ei sähköt usein katkea, mutta katkeaa kuitenkin joskus.

Vierailija
72/110 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota...

Vierailija
73/110 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi plääh!

Vierailija