Herätysvalon käyttäjät
Oletteko saaneet niistä apua heräämiseen? Minkä merkkinen laite?
Kommentit (110)
Kiitos kun teet maailmasta paremman paikan!
Onko sulla kompassi? Koska sun suunta on vähän hukassa.
Philipsin sarastusvalo ollut käytössä jo muutaman vuoden.
On tosi hyvä, varmaan yksi parhaista ostoksistani ikinä.
Omassa lampussani mahdollisuus säätää myös nukahtamisvalo, eli luen ja lamppu himmenee 45 minuutissa vähitellen. Lempeä tapa nukahtaa. Aamulla herään lampun sarastukseen ja herätysäänenä on kiva lintujen sirkutus (oli useita vaihtoehtoja). Todella paljon parempi tapa herätä kuin joku kännykän korvia riipivä piippaus.
Anna ajan näyttää, sitä se tekee parhaiten.
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.
Tämä keskustelu meni nopeasti kohti alamäkeä.
Elämä on täynnä mahdollisuuksia, tartu niihin!
Kannattaa laittaa kello niin, että sitä ei pysty illalla katsomaan kun menee nukkumaan. On ihan tutkittu, että voi aiheuttaa nukahtamisen pelkoa. Minulla auttoi kun siirsin lattialle. Huono unisten kannattaa tämäkin kokeilla :)
Mulla on Point-merkkinen herätysvalo, maksoi nelisen vuotta sitten varmaan parisen kymppiä. Toimii.
Aiemmin mulla oli Philipsin herätysvalo, mutta se oli epäluotettava koska meni päälle itsekseen päiväsaikaan vaikka herätystä ei oltu asetettu ollenkaan. Oli kiva tulla kotiin, kun lamppukuuppa hohkasi kuumana jo ties monennetta tuntia. Otin sitten aina kellon irti verkkovirrasta päiväsaikaan. Toinen ongelma oli kuupan sisään kertynyt pöly, kun kuuppa oli yläosasta osittain avoin. Pelkäsin tulipaloa ja heitin lampun luiskaan.
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Mutta oli ihan pakko tämäkin ketju avata ja kommentoida? :)
Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(
Miksi teet tästä niin ison numeron?