Herätysvalon käyttäjät
Oletteko saaneet niistä apua heräämiseen? Minkä merkkinen laite?
Kommentit (110)
Mulla on sellainen Philipsin vanha malli, kartiomaisen muotoinen. Lopetin sen käyttämisen, kun heräsin aina siihen napsahdukseen, kun herätysvalo alkoi "lähettämään" valon ensisäteitä. Lamppu siis napsahti, kun meni päälle. Onko muilla ollut tällaista ongelmaa? Ovatko uudet versiot hiljaisia, vai olenko liian herkkäuninen?
Minulla on ajastin ja valonheitin joka on kohdistettu suoraan silmiin
Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajastin + Pieni lamppu, miksi maksaa turhasta
Kunnon shokkiherätys kun lamppu räjähtää täydellä kirkkaudella päälle
No eipä todellakaan ole.
Olen aina ollut huono aamuherääjä, minkä takia vaikka kuinka aikaisin menin nukkumaan, nukuin helposti viikonloppuisin klo 10 tai 11 saakka. Unta tuli siis monesti reippaat 10 tai jopa 11 tuntia. Ei univajetta taustalla, olin ihan normaali koululainen.
Nyt aikuisena olen parin vuoden aikana käyttänyt aamuvaloa, ja on ihan täysin erilaisempaa herätä! On paljon mukavampi herätä silloin, kun kehokin on herännyt siihen valoon jo hyvissä ajoin. En luopuisi aamuvalosta enää, niin paljon se on helpottanut aamuja ja herään viikonloppuisinkin mielelläni siinä 7-8 välissä.
Onko sulla kenties ratkaisuehdotusta?
jooojooojooojoooojojojojojojjj...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Philips. Herään jo vähän ennen kellon soimista eikä tuu yhtäkkistä shokkiherätystä.
Toimii. Itsellä ollut jo yli 15 vuotta tuollainen pilihipsin sarastuvalo ja se todellakin tekee mitä lupaa.
Sama