Puhelinmyyjät soitelleet joka arkipäivä viimeisen muutaman viikon ajan
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota Robinson-markkinointi) kielto. Tuntemattomiiin numeroihin ei tarvitse myöskään vastata.
Mitä pelkäät tapahtuvan, jos vastaat puhelimeen? Tuleeko sieltä korvaan joku puhelinpahahenki, joka varastaa sielusi?
Minäpä kerron. Mulle pakkomyytiin sähköliittymää. "Ei kiitos." "No mutta tämä meidän on parempi niin minä tästä laitan tämän sinulle" "Ei! En halua" "minä nyt kuitenkin laitan". Ei hele. Piti soittaa omaan sähköyhtiöön, etten ole muuttamassa sopimustani muualle.
Jos väkisinmyyjä ei kieltäytymistäni tahdo uskoa, kysyn kaupustelijan nimeä sekä myyntifirman nimeä ja kerron tekeväni valituksen pakkomyynnistä sähköyhtiön suuntaan. Jostain
Se vaan on niin, että jos kukaan ei "tappele" asiattomien myyjien kanssa, näitä ei koskaan saada pois alalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota Robinson-markkinointi) kielto. Tuntemattomiiin numeroihin ei tarvitse myöskään vastata.
Mitä pelkäät tapahtuvan, jos vastaat puhelimeen? Tuleeko sieltä korvaan joku puhelinpahahenki, joka varastaa sielusi?
Minäpä kerron. Mulle pakkomyytiin sähköliittymää. "Ei kiitos." "No mutta tämä meidän on parempi niin minä tästä laitan tämän sinulle" "Ei! En halua" "minä nyt kuitenkin laitan". Ei hele. Piti soittaa omaan sähköyhtiöön, etten ole muuttamassa sopimustani muualle.
Jos väkisinmyyjä ei kieltäytymistäni tahdo uskoa, kysyn kaupustelijan nimeä sekä myyntifirman nimeä ja kerron tekeväni valituk
Se vaan on niin, että jos kukaan ei "tappele" asiattomien myyjien kanssa, näitä ei koskaan saada pois alalta.
Siinä tappelet tuulimyllyjä vastaan yksinään. Tämä on ollut ikiaikainen ongelma, jota vastaan kuluttajavirastollakin on vaikea taistella.
Vastaan aina kun kuulen puhelimen soivan ja pystyn vastaamaan. Jos on joku myyntipuhelu, perkelöin soittajalle. EI soittele toista kertaa.
Jos vastaa vahingossa jonkin mielipide maailman tms tuotejyselyihin niin puheluhelvetti alkaa heti!
Huijausta siis noi kyselyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaa vahingossa jonkin mielipide maailman tms tuotejyselyihin niin puheluhelvetti alkaa heti!
Huijausta siis noi kyselyt.
Eipä ole tuoteJyselyiden takia tullut mitään myyntipuheluja.
Samoin täällä Ruotsissa.Nytkin kolme puhelua numerosta jota vaikea löytää .Ja eivät sano mitään kun soittavat.ÄLKÄÄ VASTATKO!
Itse haen juuri töitä (työt menossa alta) ja kaikkiin puheluihin pitää vastata. Onneksi puhelin on sen verran älykäs, että joistain numeroista osaa sanoa että häirikkösoitto, mutta muutama on päässyt läpi.