Raaputusarpojen osto ja voiton lunastus edellyttävät tunnistautumista 1.1.2024 alkaen. Arvan ostaminen ja voiton lunastaminen edellyttävät t
Raaputusarpojen osto ja voiton lunastus edellyttävät tunnistautumista 1.1.2024 alkaen. Arvan ostaminen ja voiton lunastaminen edellyttävät tunnistautumista saman henkilön toimesta. Kiva mennä lunastaan kaverin 250 000 e voittoa. Voi tulla riitoja.
Kommentit (22)
Tähän astihan Veikkaus on mainostanut jouluna, että kannattaa antaa arpoja lahjaksi. Taitaa se perinne lakata 1.1.2024 alkaen, jos kerran vaatii saman henkilön tunnistautumisen myös voittoa lunastaessa.
Aika tiukaksi menee yksilöitten valvonta kun muutaman euron arpaa joissa ei välttämättä edes voittoja saa ostaa ilman kontrollia.
Voi pers. Täytyykin muistaa käydä lunastamassa joulukalenteriarpojen voitot ennen vuodenvaihdetta ja ensi vuoden jouluna niitä ei sitten enää ostetakaan.
Mitä se tarkottaa käytännössä? Kassalla putää näyttää joku veikkauskortti tai henkkarit?
No arpa on muutenkin surkea lahja ellei siinä ole voittoa, yleensä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tähän astihan Veikkaus on mainostanut jouluna, että kannattaa antaa arpoja lahjaksi. Taitaa se perinne lakata 1.1.2024 alkaen, jos kerran vaatii saman henkilön tunnistautumisen myös voittoa lunastaessa.
Kauhean ikävää. Olen usein antanut lahjaksi arpoja, jos ei ole ollut varaa ostaa oikeita hienoja lahjoja.
Olen antanut niitä ihmisille, joiden toivoin voittavan niillä. Uudistuksessa on hyvin kummallista se, että
ostajan on pakko tunnistautua, mutta hän voi silti menettää voiton, jos voittoarpa katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkottaa käytännössä? Kassalla putää näyttää joku veikkauskortti tai henkkarit?
Sinun pitää tunnistautua, kun ostat arvan. Voit ostaa arvan vain itsellesi.Jos arvassa on voitto,
sinun täytyy säilyttää arpa huolellisesti. Kun lähdet noutamaan voittoa, ota mukaan veikkaus-
kortti tai henkkarit JA arpa.
Niin harvemmin arpoja itselle ostetaan
En tiedä kuinka paha ongelma ja yleinen peliriippuvuus on
Onko näin paha?
Lopetin pelaamisen silloin kun kuulin että tunnistautuminen on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Niin harvemmin arpoja itselle ostetaan
En ikinä ostaisi kellekään lahjaksi. Haluatteko tosiaan jonkun voittavan rutkasti rahaa ja jäävän kiusalliseen kiitollisuudenvelkaan?( No joku ihan lähipiiri on sitten asia erikseen.)
Mun mielestä ihan hyvä uudistus vaatia tunnistautuminen kaikessa pelaamisessa.
Juu, arpamyynti sakkaa pahasti vuodenvaihteen jälkeen. Mutta rahanpesusta ja harmaasta taloudestahan tämä johtuu. Ensi vuoden puolella ei mene enää läpi "voitin veikkausarvalla tämän 25 tonnia, jonka laitan tilille"-selitykset, koska ne pystytään tarkistamaan.
Eli taas kerran kaikki kärsii muutaman epärehellisen takia.
Eipä enää ensi vuonna ja sen jälkeen osteta arpoja lahjoiksi.
Vaikkei niistä koskaan ole tietääkseni juuri mitään voitettu, niin esim. joulukalenriarpa on tullut useana vuonna ostettua lahjaksi.
Tietääkseni on tummennettu siksi koska voihan olla että joku on voittanutkin jonkun mukavan summan kertomatta siitä.
Eikä kyllä haittaa vaikkei kukaan mitään voitoista kertoisikaan.
Onpa typerää! Olen itse ostanut arpoja pelkästään lahjoiksi vanhoille sukulaisille, ja toisinaan saanut niitä itsekin sitten lahjana. Koskaan en ole ostanut itselleni! Loppuupahan sitten tämäkin touhu.
T. Muutamien satasten edestä vuodessa arpoja ostanut
Öö ostankin sulle eri lahjan