Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetko ihmiset ilkeinä?

Vierailija
04.12.2024 |

Onko muilla ihania ihmisiä ympärillä? Itse saan vaan lähinnä ilkeilyä ihmisiltä. Itse en tykkää ilkeillä. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistymättömät on ilkeitä, sivistyneet kivoja. Se on niinku 90%-10%.

Tuossa on perää, mutta ei se ihan noin kategorista kuitenkaan ole. Lisäksi tulee se, että tavaklisesti sivistyneistö osaa peitellä raatelun haluaan.

Vierailija
42/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, koska en pidä muita ihmisiä minään. ovat kuin pieru tuulessa, eli merkityksettömiä. vain minulla ja ukolla on väliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en, koska en pidä muita ihmisiä minään. ovat kuin pieru tuulessa, eli merkityksettömiä. vain minulla ja ukolla on väliä. 

Voi voi. Kirjoittaa et kuitenkaan osaa. Osaako "ukko"?

Vierailija
44/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suurin osa suomalaisista ovat ilkeitä, kylmiä ja välinpitämättömiä.

Vierailija
45/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jolloin oudolla tavalla kateellisia ihmisiä niille jotka ovat oikeasti sydämellisiä, avoimia, luovia, kilttejä. 

Vierailija
46/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää. Siihen voi itse vaikuttaa.

Opettele jämääkkyyttä ja karsi pahimmat tyypit pois. Kannattaa myös opetella sellainen teflonpinta, jonka vetää päälle kun on tietyntyyppisten ihmisten kanssa tekemisissä. Arvioi tarkasti mitä asioita jaat itsestäsi kenellekin. Se ei tarkoita sulkeutumista kaikilta ihmisiltä (se ei ole terveellistä).

Voi kiisus sentään, kirjoituksellasihan suorastaan alleviivaat sen, että ihmiset ovat mulkkuja, joilta kannattaa opettaa suojautumaan aivan erityisesti.

Vierailija
47/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että jotkut ihmiset ovat ilkeitä.

Se on ongelma että he ovat.

Ilkeiltä ihmisiltä puuttui sydämensivistys, ystävällisyys. He ovat taviksia joiden sydän on tyhdä. 

Vierailija
48/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Uskon että kyseessä on vähä-älyisys, tahallisen ilkeyden sijaan. Se on våhän sellaista ettei ymmärrä omien tekojen seurausta pitkällä aikavälillä 

Vierailija
49/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan Hannuna. Ennen nimenvaihdostani koin heidät Ilkeinä, mutta enään en ole Ilkei