Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko ihmiset ilkeinä?

Vierailija
04.12.2024 |

Onko muilla ihania ihmisiä ympärillä? Itse saan vaan lähinnä ilkeilyä ihmisiltä. Itse en tykkää ilkeillä. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni etsii vieläkin niitä positiivisia ihmisiä. :)

Vierailija
2/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vähemmistö on ilkeitä mun kokemuksen mukaan, tosin he voivat sitten olla todella ilkeitä.

Onko kyse perheestäsi vai työporukasta, jota voi vaihtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 vuoden elämänkokemuksellani n. 80% ihmisistä on pahoja/kiusaajaluonteisia, mukavia on 10-19% ja todellisia empaatikkoja ehkä 1%. Ei ole tätä maailmaa reilulle ja mukavalle ihmiselle rakennettu.

4/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

61 vuoden elämänkokemuksellani n. 80% ihmisistä on pahoja/kiusaajaluonteisia, mukavia on 10-19% ja todellisia empaatikkoja ehkä 1%. Ei ole tätä maailmaa reilulle ja mukavalle ihmiselle rakennettu.

Aika synkkää jos näin on.

Vierailija
5/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä, muutaman vuoden vähemmällä kokemuksella. Etenkin kahden kesken ihmisistä kuoriutuu ihan erilaisia kuin seurassa. 

Vierailija
6/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismia se on.

7/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismia se on.

Joo toki, en kieltänytkään.

Vierailija
8/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55 vuoden  kokemuksella todellakin samaa mieltä. Lisätään tähän vielä virastojen ilkeilyt päälle, niin päästään kuplayhteiskunnan ytimeen.

Vierailija
9/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Siihen voi itse vaikuttaa.

Opettele jämääkkyyttä ja karsi pahimmat tyypit pois. Kannattaa myös opetella sellainen teflonpinta, jonka vetää päälle kun on tietyntyyppisten ihmisten kanssa tekemisissä. Arvioi tarkasti mitä asioita jaat itsestäsi kenellekin. Se ei tarkoita sulkeutumista kaikilta ihmisiltä (se ei ole terveellistä).

Vierailija
10/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe vaan on helvetisti ilkeitä ihmisiä. En ole itse ilkeä ihminen, en kanssa tykkää olla sellainen.

Vierailija
11/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu kyky arkailla ja pelätä ihmisiä, niin juttelen ihan missä tahansa kenelle tahansa. Olen huomannut sen niin monta kertaa, että moni tykkää juuri siitä ja tulla huomioiduksi. En siis koe ihmisiä ilkeiksi. Päinvastoin on ollut kaikenlaisia mukavia kohtaamisia eri ikäisten kanssa.

Vierailija
12/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset herättää ilkeyttä, jotkut pelkkää hyväksyntää.

Olen koko ikäni yrittänyt, mutta en pääse pois ekasta ryhmästä. Perusilme vaikuttaa ainakin.

Vierailija
13/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää.

Se riippuu itsestä hyvinkin paljon.Masentuneena ollessani koin ihmiset ilkeinä.

Tottakai joskus törmää huonosti käyttäytyvään ihmiseen, mutta nykyään ymmärrän jo ettei se ole henkilökohtaista,hänellä vain on huono päivä.

Ei sillä, että pitäisin huonoa käytöstä fiksuna tai sallittuna, mutta emmehän ole täydellisiä kukaan.

Itse pyrin pitämään luontoni kurissa, enkä äksyile muille.

Vierailija
14/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymättömät on ilkeitä, sivistyneet kivoja. Se on niinku 90%-10%.

Vierailija
15/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kehuta retostella itsellään ja omilla asioillaan, niin sitten mollataan toista tai toisia. En tykkää ihmisistä. Itse kilttinä ihmisenä olen mieluummin yksin kuin ihmisten kanssa. Paljon antoisampaa. 

Vierailija
16/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä, muutaman vuoden vähemmällä kokemuksella. Etenkin kahden kesken ihmisistä kuoriutuu ihan erilaisia kuin seurassa. 

Ja seurassa kuoriutuu erilaiseksi kuin kahden kesken.

Vierailija
17/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ottaa itseensä jos joku on moukkamainen, se on hänen tilansa.

En anna painoarvoa töykeille ihmisille.Jos mahdollista pysäytän törkeyden tai olen välittämättä.

Jaan positiivisuutta!Siitä saa itsellekkin hyvää mieltä.

Vierailija
18/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ihmiset eivät ole välttämättä ilkeitä, ihmiset ovat TYHMIÄ. Tämäkin palsta todistaa sen.

Vierailija
19/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla itsekään positiivinen ja kiva, kun koko ajan saa vain töykeyttä ja tympeyttä osakseen. Yksin ollessa voi sitten olla onnellinen ja tehdä omia juttujaan. 

Vierailija
20/49 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en asu ruuhkasuomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi