Voiko reiluun kahteen neliöön saada tehtyä kylppärin suihkulla?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^suihku lisäksi, koko tila remontoidaan joka tapauksessa.
Ahdashan tuo on. Onko kämpässä erillistä kylppäriä?
Hyvin mahtui entisessä talossa 90x200, suihkussa oli korkea kynnys ja verho 90x90 wc pytty nurkassa 45 asteen kulmassa. Pieni lavuaari
Vierailija kirjoitti:
Edellinen omistaja on jostain syystä rakennuttanut wc:n lattiakaivolla, josta olen erittäin tyytyväinen. Ehkä tähän mahtuu, onhan noita tosiaan muitakin pieniä. Puhuin pikaisesti suunnittelijan kanssa, hän suositteli alustavasti taittuvaa suihkuseinää/seiniä. En oikein vain hahmota, miten kalusteet sijoitetaan tähän tilaan, ei kai 180 cm ole ainakaan riittävä tila, että mahtuisivat samalle seinustalle.
Ap
Omani on samanlainen, ovi vessaan pitkän sivun vasemmassa laidassa, suihkuseinää suoraan oven edessä ja itse suihku ovea vastapäätä vastakkaisen pitkän seinän vasemmassa laidassa. Pönttö oven puolen pitkällä seinällä oikeassa kulmassa hyvin seinässä kiinni, asennettu vähän vinoon jotta mahtuu istumaan hyvin. Ovesta oikean puolen lyhyellä seinällä 50cm allaskaappi, mahtuu hyvin ja posliinista seinällä tasot. Itse asiassa sinun tilasi on pidempi joten mahtuu oikein hyvin. Meillä on kuuden hengen perhe ja tämä on ainoa kylppäri, joten etteköhän te pärjää...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta pyylevänä ei siellä ole mukava asioida.
Kannattaa laihduttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen omistaja on jostain syystä rakennuttanut wc:n lattiakaivolla, josta olen erittäin tyytyväinen. Ehkä tähän mahtuu, onhan noita tosiaan muitakin pieniä. Puhuin pikaisesti suunnittelijan kanssa, hän suositteli alustavasti taittuvaa suihkuseinää/seiniä. En oikein vain hahmota, miten kalusteet sijoitetaan tähän tilaan, ei kai 180 cm ole ainakaan riittävä tila, että mahtuisivat samalle seinustalle.
Ap
Omani on samanlainen, ovi vessaan pitkän sivun vasemmassa laidassa, suihkuseinää suoraan oven edessä ja itse suihku ovea vastapäätä vastakkaisen pitkän seinän vasemmassa laidassa. Pönttö oven puolen pitkällä seinällä oikeassa kulmassa hyvin seinässä kiinni, asennettu vähän vinoon jotta mahtuu istumaan hyvin. Ovesta oikean puolen lyhyellä seinällä 50cm allaskaappi, mahtuu hyvin ja posliinista seinällä tasot. Itse asiassa sinun tilasi on pide
Tässä oli hyvä konkreettinen vastaus, kiva kun tarkensit pohjaratkaisua. Meillä on samassa kohtaa ovi, mutta pönttö nyt vasemmassa kulmassa vastapäätä ovea, täytyy miettiä pitääkö sitä siirtää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Omani on samanlainen, ovi vessaan pitkän sivun vasemmassa laidassa, suihkuseinää suoraan oven edessä ja itse suihku ovea vastapäätä vastakkaisen pitkän seinän vasemmassa laidassa. Pönttö oven puolen pitkällä seinällä oikeassa kulmassa hyvin seinässä kiinni, asennettu vähän vinoon jotta mahtuu istumaan hyvin. Ovesta oikean puolen lyhyellä seinällä 50cm allaskaappi, mahtuu hyvin ja posliinista
Kokeile rajata lattiaan maalarinteipillä suihkun yms. vaatimaan tilaa, tai tee vaikka paperista sopivan kokoiset sabluunat niin voit sovitella niitä eri kohtiin.
eri
Kirjoitin ehkä epäselvästi, mutta koko wc on noin 20 vuotta vanha ja kaikki vesieristyksistä kalusteisiin menee uusiksi! On käyttöikänsä päässä ja tämän remontin yhteydessä on tarkoitus lisätä se suihku. Ei siis vain ripustetaan suihkua seinälle. Pönttöä ei haluttaisi siirtää, koska se maksaa, mutta muuten voidaan suunnitella joustavasti.
Ap