46v ja yhä kunnon kuukautiset säännöllisesti
Kommentit (95)
Ei minua haittaa se olenko vanhentuneen näköinen. En ole mikään korppu vaan BMI mukaan ylipainoinen. Mutta jos painaisin 61 kiloa, eli BMI mukaan normaali paino, niin olisin kyllä pelkkä luukasa. Olen tyytyväinen tähän, no 4 kiloa voisi vatsan ympäriltä mennä pois.
Gynekologin tutkiessa tekee kipeää aika tavalla. Muuten en välitä mistään hormoneista edes puikkoina ikääkin on 77 vuotta. En ole innokas miespuuhuun, joten voin elää normaalisti kuten haluan.
Onko sun pakko niistä laulaa?
Ei ketään kiinnosta.
Hei - Laita kuvalinkkiä sun menkoista.
Itse myös 46v ja säännölliset menkat yhä ,olleet 12 vuotiaasta asti.
Luulin että tämä helvetti ois jo loppunut kun lehdet hehkuttaa että tämän ikäisillä on vaihdevuodet!!
Niin ei tätä samaa rättishowta yhä joka tekee rahan menoa!
Niin ja sekin vielä että eikö ne pitänyt tässä iässä harvoin,miksi helvetissä joka kuukausi yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46 vuotta ja kierto kuin kello. Oireista päätellen ovulaatiokin tapahtuu joka kuukausi. Omalla äidillä myöhäiset vaihdevuodet (vai normaalit) ja hän ehti miettimään kumpi loppuu ennemmin, työura vai kuukautiset. Vissiin samoihin aikoihin jäi pysyvästi pois kun jäi eläkkeelle. Oli toki vuodenkin taukoja siinä 60 tienoilla jo.
Oliko syöpää?
49 v. säännölliset menkat, mutta hillittömät esivaihdevuosioireet. Aion hankkia estrogeenit just kohta.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös 46v ja säännölliset menkat yhä ,olleet 12 vuotiaasta asti.
Luulin että tämä helvetti ois jo loppunut kun lehdet hehkuttaa että tämän ikäisillä on vaihdevuodet!!
Niin ei tätä samaa rättishowta yhä joka tekee rahan menoa!
Niin ja sekin vielä että eikö ne pitänyt tässä iässä harvoin,miksi helvetissä joka kuukausi yhä.
Jos tuo on sun suurin ongelma, etkä kärsi unettomuudesta, nivel- ja lihaskivuista jne. jne. ole onnellinen.
Missähän kohtaa uskaltaa alkaa vetelemään paljaalla?
M36
Kohdunpoiston 40v. Ja vanhenin ryppyiseksi jne. todella nopeasti.
No tuohan on ihan tavanomaista. Mulla taisi loppua nyt alkusyksyyn. Siihen asti oli splattermenkkoja parin viikon välein niin, että olin anemian partaalla.
N53
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin lapsia tekemään!
Ei menkat ole mitenkään korrelaatiossa hedelmällisyyden kanssa aina. Hedelmällisyys päättyy aiemmin menkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Oliko syöpää?
Ei ollut. Äiti jo 85 vuotias ja syövätön edelleen. Ilmeisesti isoäidillä sama homma aikoinaan, joten ei lääkäritkin huolestuneet. Isoäiti sai todella iäkkäänä lapsensa, 7 lasta ja aloitti vasta 34-vuotiaana. Sama äidilläni, ensimmäisen vasta yli kolmekymppisenä. Liekö tämä vaikuttanut, en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko syöpää?
Ei ollut. Äiti jo 85 vuotias ja syövätön edelleen. Ilmeisesti isoäidillä sama homma aikoinaan, joten ei lääkäritkin huolestuneet. Isoäiti sai todella iäkkäänä lapsensa, 7 lasta ja aloitti vasta 34-vuotiaana. Sama äidilläni, ensimmäisen vasta yli kolmekymppisenä. Liekö tämä vaikuttanut, en osaa sanoa.
Onko se jokin ihme, että on 85 vuotias ja ei sairasta syöpää?
Eiköhän ne nuo hormonit vaikuta ihmisen hyvinvointiin. Mielestäni vain negatiivisesti. Syövät ja mielialan heilahtelut ja kuka tietää vauvoille ja nuorille allergiat ja sitten niitä ikäviä sairauksia.
Jos on keisarinleikkauksella lapsi tullut, niin siltä jää kohdunkaulan kautta bakteerit saamatta ja se voi altistaa myöhemmin allergioille ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin lapsia tekemään!
Ei menkat ole mitenkään korrelaatiossa hedelmällisyyden kanssa aina. Hedelmällisyys päättyy aiemmin menkkoja.
Kyllä sieltä munasolu vielä irtoaa.
Olette varmasti kunnon milffejä!
Ilmeisesti ihmisten terveyden ja eliniän parantuessa myös lisääntymiskyky säilyy pidempään.
Olenkin Tinderissä ihmetellyt miten hyvän näköisiä 40-50+ vuotiaita naisia siellä on.
M36
Vierailija kirjoitti:
49 v. säännölliset menkat, mutta hillittömät esivaihdevuosioireet. Aion hankkia estrogeenit just kohta.
Älä mene siihen ansaan. Mikä se hillitön on? Mieti kaksi kertaa, kun joudut syömään niitä ja menkat vaan jatkuu vaikka 70.vuotiaana.
Se kastää vain aikansa ja olet vapaa sitten.
Kerro mitkä ne hillittömät oireet ovat. Minä en halua turvota estrogeeneilla.
Minulta loppui 45 vuotiaana, ei ollut suuria pulmia, kun kesällä hiotti naamaa. Talven kävin avannossa uimassa ja helposti meni Oli viimeiset niin, että oli 6 kuukautta väliä ja sitten olin vapaa, niin vapaa kaikesta.
Se oli ilon päivä kun pääsin runsaista kuukautisista.