46v ja yhä kunnon kuukautiset säännöllisesti
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse myös 46v ja säännölliset menkat yhä ,olleet 12 vuotiaasta asti.
Luulin että tämä helvetti ois jo loppunut kun lehdet hehkuttaa että tämän ikäisillä on vaihdevuodet!!
Niin ei tätä samaa rättishowta yhä joka tekee rahan menoa!
Niin ja sekin vielä että eikö ne pitänyt tässä iässä harvoin,miksi helvetissä joka kuukausi yhä.
Jos tuo on sun suurin ongelma, etkä kärsi unettomuudesta, nivel- ja lihaskivuista jne. jne. ole onnellinen.
Hyviä huomioita, en minäkään olisi kestänyt sitä rättishowta, oli se sellaista yölläkin vessassa käyntiä, ettei vaan mene petiin mitään.
En minä muuta ongelmaa kokenut. Nivelkivut ei kuulu vaihdevuosiin. Nivelrikko tulee muusta. Unettomuutwwn saa lääkettä. Hanki nukahtamislääkettä lääkäriltä, kai niitä tarpeesen saa.
Kuukautiset loppuu 45-55 vuotiaana, joillakin vasta 60 vuotiaana. Joillakin siis aiemmin joillakin myöhemmin. Minulla ei ollut mitään oireita, kierto oli säännöllinen vain parit viimeiset oli niukempia ja loppui kokonaan, vaikka oli ylimääräisen hikoilun vuoksi testit otettu vuotta aiemmin, eikä mitään merkkejä ollut ilmassa eikä verikokeissa. Onneksi loppui sitten 48 vuotiaana, kivuliaat oli alusta loppuun asti
Minulle lääkäri sanoi, että olen aloittanut vaihdevuosiin siirtymisen jo 42-vuotiaana ja kuukautiset loppuivat 45-vuotiaana , vain kerran sitä ennen oli 6 kuukautta väliä.
Ihmettelen miksi naiset siirtyvät ehköisypillereistä uudelleen pillerien syöntiin, sehän on luonnotonta. Luonto järjestää asiat. Muuten onhan lapsen saaneita ihan 50 vuotiaissa.
Sehän on ohimenevä asia. Eikä teini-iässä tutnunut tarpeettomilta kuukautiset?
Miksi haluatte kärsiä unettomuudesta? Siinä menee jo sinällään ihan sekaisin ja kaiken päivää uupuneena oleminen ei ole terveellistä.
Noin 40v. Alkoi temppuilemaan ennen sitä ja ei ole vuoteen enää näkynyt.
Minä olen 60-vuotias, kuukautiset olivat viimeksi kesällä. Kuukautisvaivoja ei ole ollut koskaan, eikä vaihdevuosioireitakaan ole näkynyt.
Nivel vaivoja tulee sekä miehille että naisille hormoni muutosten takia. Joten osta vähän lisä hormonia ja juo vettä sekä öljyä.
53 ja estrogeenin puutetta. Vähän jotain karvajouhia tullut silloin tällöin mitä ei ennen. Ja lihomista. Makeaa. Tupakan lopettaminen aiheutti makean syömisen lisääntymisen ja juustoja. Paino nousee. Kylmä aaltoja usein yöllä. Päivällä hikiaallot. Otsalla hikeä yhtä äkkiä. Muistakaa rautakuuri.
Apua, oon 32 (kohta 33) ja pitäiskö tässä kohta alkaa heittää jo jäähyväisiä menkoille vai? :D Just kun niistä on tullut siedettävät. Nuorempana vuosin kuin seula, joka aiheutti todella vaikean anemian. Silloin vuosin kuukaudessa varmaan 10 kuukauden kuukautisten verran vähintään, huh. Nyt mulla onneksi ihan hyvä suhde niihin ja toivottavasti sellaisena myös pysyy.
47v ja kierto säännöllinen, ei mitään oireita edes esivaihdevuosista. Äitinikin oli reilusti yli viidenkymmenen, joten en odota sen aiemmin itsellenikään. En ole ikinä käyttänyt mitään hormoneita, jos sillä on vaikutusta asiaan. Kuukautiset olleet aina melko kivuttomat ja lievät, joten eivät ole tuottaneet sen suurempaa vaivaa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Noin 40v. Alkoi temppuilemaan ennen sitä ja ei ole vuoteen enää näkynyt.
Miksi alapeukutettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette varmasti kunnon milffejä!
Ilmeisesti ihmisten terveyden ja eliniän parantuessa myös lisääntymiskyky säilyy pidempään.
Olenkin Tinderissä ihmetellyt miten hyvän näköisiä 40-50+ vuotiaita naisia siellä on.
M36
En tiedä mitään tindereistä. Nainen on 60-vuotiaana vielä hyvän näköinen. Terveet elintavat. Ei alkoholia ja varsinkaan tupakointia ja pikkusen pyöreyttä, niin kyllä elämä ainakin ulkoiselta olemukselta on kaunista.
Onko naisen tehtävä aina olla "kaunis" tms.
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Missähän kohtaa uskaltaa alkaa vetelemään paljaalla?
M36
Ovulaation jälkeen ja pidättäytyy viikon ennen ovulaatiota!
Olin 53, kun loppuivat. Se oli ihanaa. Viimeisinä vuosina olivat tosi runsaat ja tulivat 1-2 viikon välein.
No niin on minullakin, olen 54 v! Mikä ihme tuo 46 v on?
Nyt heti kiireesti mummoikäiset 50-65 Iltatähteä hiertämään
Hormonikierukalla saatiin runsaat kuukautiset loppumaan. Munasoluja oli vielä runsaasti. 52 v. Mikä helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 60-vuotias, kuukautiset olivat viimeksi kesällä. Kuukautisvaivoja ei ole ollut koskaan, eikä vaihdevuosioireitakaan ole näkynyt.
Minulla oli viimeiset kuukautiset 60-vuotiaana eikä ole ollut mitään vaihdevuosioireita. Hyvä, että edes jossakin asiassa olen päässyt helpolla!
En tiedä mitään tindereistä. Nainen on 60-vuotiaana vielä hyvän näköinen. Terveet elintavat. Ei alkoholia ja varsinkaan tupakointia ja pikkusen pyöreyttä, niin kyllä elämä ainakin ulkoiselta olemukselta on kaunista.