Miksi mieheni haluaa olla kanssani vaikka hän ei keksi yhtään mitään puhuttavaa minulle?
En ymmärrä häntä. Hän ei keksi koskaan yhtään mitään puhuttavaa minulle. Kun yritän puhua hänelle mistä vain (vaikka päivän tapahtumista, säästä, uutisista, hänen harrastuksista tms) hän ei keksi mitään vastattavaa minulle eikä siksi yleensä vastaa kuin yhdellä sanalla ja keskustelu tyrehtyy siihen. Hän ei itse aloita oikeastaan koskaan puhumaan minulle mistään, sen verran kyllä että sanoo minne menee kun lähtee jonnekin, mutta siinäpä se. Eli meidän välillä on lähinnä hiljaisuutta. Olen kyllästynyt tähän ja olen kertonut ajattelevani eroa kun hän ei edes keksi puhuttavaa kanssani. Mutta hänpä ei halua erota vaan sanoo uskovansa, että meillä on hyvä yhteinen tulevaisuus. Osaisiko joku selittää mitä tällainen ihminen oikein ajattelee? Eikö häntä häiritse hiljaisuus ja vierauden tuntu välillämme? Kysyn täältä, kun ei hänen kanssa keskustelua saa aikaiseksi.
Kommentit (63)
Tuonpa vuoksi kai joku kielitaidoton ulkomaan tuontineito on miehille unelma. Ei naisen kanssa tarvitse ilmeisesti olla mitään yhteistä ja keskustella ei todellakaan haluta. Tämä kokemus parisuhteista itselläkin.
Sinuna ottaisin ritolat ensi tilassa.
Niin ja kysy mieheltäsi miten hän voi oikeasti. Ehkä hänellä on jotain huolia/murheita?
Kysy myös mitä hän haluaa/ toivoo suhteeltanne nykyään.
Jos näyttää siltä,että kaikki vastuu vaivannäöstä suhteen eteen jää sinulle,niin sitten kannattaa tehdä omia ratkaisuja. Sinäkin ansaitset ,että joku huolehtii ja haluaa tehdä suhteesta mieleisen molemmille.