Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ei pysty seksiin valot päällä

Vierailija
03.12.2024 |

Onko täällä muita jotka ei pysty tai halua seksiä valot päällä? Eli mielellään vaan pimeässä ja peiton alla.

Olen ollut suhteessa jo pitkään, mutta silti on vaikeaa jos puoliso näkee "liikaa". 

Vertaistukea tai ideoita miten tästä pääsis pois?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää tarkemmin syitä miksi? Itsellä tullut vastaan pimeässä panijoita (oli kesällä hankalaa), tai "tissit saat nähdä mutta pimppiä et" ja sitten yksi päinvastainen, eli seksissä halusi ilomielin esitellä kaiken, mutta sängyn ulkopuolella alastomuus oli vaikeaa.

Vierailija
22/23 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpeilen edelleen, yli 20 yhteisen vuoden jälkeen. Tosi hämärässä valossa olen yrittänyt siedättää itseäni, tai sitten pitänyt jotain päällä, mutta vaikeaa on. En tiedä pääseekö tästä eroon ikinä, enkä ymmärrä miten suurin osa tavallisennäköisistä ihmisistä pystyy siihen, alastomana kun lopulta todella harva näyttää hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä häpeilen edelleen, yli 20 yhteisen vuoden jälkeen. Tosi hämärässä valossa olen yrittänyt siedättää itseäni, tai sitten pitänyt jotain päällä, mutta vaikeaa on. En tiedä pääseekö tästä eroon ikinä, enkä ymmärrä miten suurin osa tavallisennäköisistä ihmisistä pystyy siihen, alastomana kun lopulta todella harva näyttää hyvältä.

Ei ihmiskehot niin rumia ole kuin kuvittelet, jokaisessa on jotain kaunista. Jos joku haluaa seksiä kanssasi, ei hän tietenkään pidä vartaloasi vastenmielisenä.

Olisi mielenkiintoista tietää, miten tällaiset vartaloaan häpeävät ihmiset ovat ikinä edes pystyneet seksiin? Jos kumppaninne ei saa nähdä vartaloanne, niin saako hän nähdä esim. orgasminne? Vai saatteko seksistä yhtään mitään, jos täytyy koko ajan miettiä ettei näy liikaa? Itse varmistin kyllä huolella, että olen sinut itseni ja vartaloni kanssa ennen kuin edes harkitsin seksin aloittamista toisen ihmisen kanssa. Ei vaan ollut mitään muuta vaihtoehtoa, eihän sellaisesta häpeilemisestä mitään olisi tullut.