Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva "aikataulu" parisuhteelle?

Vierailija
03.12.2024 |

Mikä on sopiva aika seurustella ennen ku mietitään vanhemmille esittelyä? Entä mikä on sopiva aika ennen ku voi viedä esim siskonpojan syntymäpäiville? Entä yhteenmuutto?

Taustatietona ollaan noin kolmekymppisiä ja kummallakaan ei ole lapsia entuudestaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tapasi vanhempani kun oltiin tunnettu pari viikkoa vasta. Meillä on tosi rento suku enkä itse pidä mistään virallisista tai jäykistä esittelyistä. Sattui olemaan muutenkin illanistujaiset ja mies tuli mukaan. Ollaan yhdessä vielä 9 vuotta myöhemmin. Mutta ei minulla ole ikinä ollut mitään kynnystä esitellä ketään lyhyen tuttavuuden jälkeen, jos se on ollut luontevaa. Eikä mitään paineita että joku sitten ihmettelee, jos suhde ei kestäkään. Rennosti vaan. 

Vierailija
22/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuttaa yhteen ja kihlautua nopeallakin aikataululla jos sattuisi oikean tuntuinen tyyppi kohdalle, mutta sukulaisille esittelemisessä on todella korkea kynnys. En ole koskaan esitellyt ketään ja kaikki varmasti olettavat että olen sinkku nyt ja tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä on se "oma tuntemus", ei ole oikeaa tai väärää aikaa.

Tapasin miehen perhettä noin 2 kk yhdessäolon jälkeen (oli hänelle luonteva aika esitellä), siskoni hän tapasi samoihin aikoihin ja vanhempani n 6 kk kohdalla (oli minulle luonteva aika esitellä). Suvun juhlissa oltiin yhdessä noin vuoden kohdalla, tosin taisivat olla ensimmäiset sen kaltaiset juhlat. Yhteenmuutettiin kolmen vuoden jälkeen, molempien asumiskuvioiden kannalta tuli silloin otollinen hetki (vuoden verran oltiin asiasta puhuttu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän