Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluapua

Vierailija
03.12.2024 |

On hopea, MLL:ää, pelastakaa lapset sos lapsikylät ja...  Lapsiperheitä kyllä tuetaan. Kuka auttaa yksinelävää vähävaraista? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tarviit? Pistä tilinumero niin minä vippaan vaikka pari tonnia? 

Mä en ole rahaa vailla. Enkä mitään muutakaan itelleni. Mietin vaan, kun on paljon työttömiä, syrjäytyneitä, yksinäisiä aikuisia. Että kuka heitä auttaa. Ilmeisesti seurakunnat. 

Itse ajattelin laittaa paikalliseen puskaradioon, että ostan yhdelle tarvitsevalle jouluruuat. 

Ap

Onnea ja menestystä vaan sen viestitulvan setvimiseen. Ilmaispalvelujen kysyntä on ääretöntä. 

No ei kai siinä ole mitään setvimistä, ensimmäisen, joka ilmottautuu vien kauppaan. 

Ja ne viestit loppuu siihen? Älä viitsi olla naiivi. 

Vierailija
22/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei avun tarjoamista julkisesti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tarviit? Pistä tilinumero niin minä vippaan vaikka pari tonnia? 

Mä en ole rahaa vailla. Enkä mitään muutakaan itelleni. Mietin vaan, kun on paljon työttömiä, syrjäytyneitä, yksinäisiä aikuisia. Että kuka heitä auttaa. Ilmeisesti seurakunnat. 

Itse ajattelin laittaa paikalliseen puskaradioon, että ostan yhdelle tarvitsevalle jouluruuat. 

Ap

Onnea ja menestystä vaan sen viestitulvan setvimiseen. Ilmaispalvelujen kysyntä on ääretöntä. 

No ei kai siinä ole mitään setvimistä, ensimmäisen, joka ilmottautuu vien kauppaan. 

Ja ne viestit loppuu siihen? Älä viitsi olla naiivi. 

Poistaa oman viestinsä samantien kun ensimmäinen viesti on tullut ja jättää muut viestit huomiotta.

Vierailija
24/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla on varaa, en uskalla laittaa kauhaani mihinkään soppakeitoon, ei tiedä millaista lientä siitä tulisi.

Vierailija
25/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse ajattelin laittaa paikalliseen puskaradioon, että ostan yhdelle tarvitsevalle jouluruuat."

Miksi ihmeessä puskaradioon? Järjestöjen ym. kautta voi auttaa vaikka kuinka paljon anonyymisti.

Vierailija
26/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nykyään ole hyvät toimeentulotuet, joilla elelee leveästi. Joskus maailmassa kun minulla loppui työt ja jouduin hakemaan sossusta rahaa elämiseen, niin elin paljon leveämmin kuin omalla palkallani ja tunsin olevani rikas, kun rahaa jäi säästönkin.