Jouluapua
On hopea, MLL:ää, pelastakaa lapset sos lapsikylät ja... Lapsiperheitä kyllä tuetaan. Kuka auttaa yksinelävää vähävaraista?
Kommentit (26)
Eli ei avun tarjoamista julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tarviit? Pistä tilinumero niin minä vippaan vaikka pari tonnia?
Mä en ole rahaa vailla. Enkä mitään muutakaan itelleni. Mietin vaan, kun on paljon työttömiä, syrjäytyneitä, yksinäisiä aikuisia. Että kuka heitä auttaa. Ilmeisesti seurakunnat.
Itse ajattelin laittaa paikalliseen puskaradioon, että ostan yhdelle tarvitsevalle jouluruuat.
Ap
Onnea ja menestystä vaan sen viestitulvan setvimiseen. Ilmaispalvelujen kysyntä on ääretöntä.
No ei kai siinä ole mitään setvimistä, ensimmäisen, joka ilmottautuu vien kauppaan.
Ja ne viestit loppuu siihen? Älä viitsi olla naiivi.
Poistaa oman viestinsä samantien kun ensimmäinen viesti on tullut ja jättää muut viestit huomiotta.
Vaikka minulla on varaa, en uskalla laittaa kauhaani mihinkään soppakeitoon, ei tiedä millaista lientä siitä tulisi.
"Itse ajattelin laittaa paikalliseen puskaradioon, että ostan yhdelle tarvitsevalle jouluruuat."
Miksi ihmeessä puskaradioon? Järjestöjen ym. kautta voi auttaa vaikka kuinka paljon anonyymisti.
Eikös nykyään ole hyvät toimeentulotuet, joilla elelee leveästi. Joskus maailmassa kun minulla loppui työt ja jouduin hakemaan sossusta rahaa elämiseen, niin elin paljon leveämmin kuin omalla palkallani ja tunsin olevani rikas, kun rahaa jäi säästönkin.
Ja ne viestit loppuu siihen? Älä viitsi olla naiivi.