Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saikku ilmotus viestillä

Vierailija
03.12.2024 |

Meillä saa omailmotuksella olla saikulla 3 pv. Se vaan tuottaa aika ongelmia kun työt alkaa klo 6 aamulla ja esimies saattaa tulla töihin 9 tai ei ollenkaan. Tänäänkin soitin aamulla ennen ysiä, ei vastannut joten laitoin viestillä asiani. Vastas ok

Joten uskallanko sit vaan huomennakin aamu 6 laittaa viestin jos olen edelleen kipeä? Meillä on töissä 4 eri esimiestä, muille se viesti asia on ollu ok kun kysynyt. Tämä aika uusi ja nuori esimies jolta en ole kysynyt, olisin aamulla kysynyt jos puheluun olis vastannu. 

Se että olen poissa töistä ei aiheuta mitään järjestelyjä minkä takia pitäis jotain sopia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo kovin sairas kun jaksat täällä roikkua.

Vierailija
2/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä flunssassa vielä luku/kirjoitustaito toimii. Työni ei ole konttori hommia vaan fyysistä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et oo kovin sairas kun jaksat täällä roikkua.

No kuule minäkin olen sairas ja jaksan täällä roikkua. Muuta en sitten jaksakaan. On kuumetta, pää täynnä räkää, yskittää, ja poskionteloita ja korvia ja kurkkua koskee. Räkä on vihreää ja kusi tummaa. 

Vierailija
4/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan jo myöhemmin tänään mikä fiilis, joten soita pomolle ennen neljää ja ilmoita että olet vielä huomisen poissa.

Vierailija
5/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti ollut jo eilen illalla kipeä. Olisit voinut laittaa sen viestisi jo eilisiltana. Kyllä se sinun poissaolosi on aamuvuorolaisia haitannut, vaikka muuta väitätkin. 

Vierailija
6/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jokapäivä ilmoittaa? Voit olla sen 3 päivää pois ja katsoa sen jälkeen ooko työkunnossa. Ei mikään tauti katoa taikasauvalla. Ilmoitit jo kerran, pomon tehtävä on tehdä asialle jotain, kuten löytää tuuraja jos tarve vaatii. Paranet nyt vaan rauhassa menet hakemaan saikkulapun jos ei ala helpottamaan.

Vierailija
7/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jokapäivä ilmoittaa? Voit olla sen 3 päivää pois ja katsoa sen jälkeen ooko työkunnossa. Ei mikään tauti katoa taikasauvalla. Ilmoitit jo kerran, pomon tehtävä on tehdä asialle jotain, kuten löytää tuuraja jos tarve vaatii. Paranet nyt vaan rauhassa menet hakemaan saikkulapun jos ei ala helpottamaan.

Tuuraja :DDD

Vierailija
8/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tarvi tuuraajaa mun työni. Jatkan vaan sit siitä mihin jäin tai ehkä joku on jatkanut jos ehtii. Ei mitään vakavaa :D

Vierailija
9/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tarvi tuuraajaa mun työni. Jatkan vaan sit siitä mihin jäin tai ehkä joku on jatkanut jos ehtii. Ei mitään vakavaa :D

Tuottamaton työpaikka siis. Ei nykyisin oikeat työpaikat toimi noin, eli olet sitten jossakin nykyajan työpaikassa, jossa on palkkatuettuja työllistettyjä ja ysieuroisia.

Vierailija
10/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen saikkupuhelin johon laitetaan viesti ja arvioitu poissaoloaika. Esimiehiä on useita eikä voi tietää kuka viestin lukee. Omalle esimiehelle voi laittaa viestin erikseen jos haluaa tai on tarpeen avata saikkua tai se kestää pitempään kuin 3vrk. aika usein oma esimies soittaa ja kyselee vointia tms. Töitä tehdään kolmessa vuorossa siksi tämä käytäntö.