Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluapua

Vierailija
03.12.2024 |

On hopea, MLL:ää, pelastakaa lapset sos lapsikylät ja...  Lapsiperheitä kyllä tuetaan. Kuka auttaa yksinelävää vähävaraista? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hursti

Vierailija
2/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana HelsinkiMissio toiminnassa. Tervetuloa mukaan.

- Susa

Vierailija
4/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Susa

Eri järjestöt, jne kaipaa tekeviä ja välittäviä aikuisia mukaan toimintaansa. Esim vanhuksille seuraksi. 

Vierailija
5/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Susa

Eri järjestöt, jne kaipaa tekeviä ja välittäviä aikuisia mukaan toimintaansa. Esim vanhuksille seuraksi. 

Rahaa vailla nämä koko ajan kaikesta valittajat ovat. 

Vierailija
6/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy joku, joka on kateellinen siitä, että toista avun tarpeessa olevaa autetaan. On se kummallista.

Vierailija
7/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakonia ja Pelastusarmeija.

Vierailija
8/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me xxx vpk myös järjestämme joulun kaikille yksinäisille aattona. Tervetuloa!

- vpk emännät

Vierailija
9/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin etsiä apua antavaa tahoa (lähinnä jos saisi ruokaa, vaikka riisipuuroainekset), mutta kaikissa oli jo, ettei hakemuksia oteta enää vastaan. Niin paljon niitä jo on.

Vierailija
10/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tarviit? Pistä tilinumero niin minä vippaan vaikka pari tonnia? 

Vierailija
11/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin etsiä apua antavaa tahoa (lähinnä jos saisi ruokaa, vaikka riisipuuroainekset), mutta kaikissa oli jo, ettei hakemuksia oteta enää vastaan. Niin paljon niitä jo on.

Huoh, mihin ne sunkin rahat menee kun ei 2 euroa ole. 

Vierailija
12/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:llä on ystäväpalvelu. Diakonia myös auttaa ketä vaan. Ja uskovat/seurakunnat ylipäätään. Kunnissa voi myös olla muita palveluja ykisnasuville, kuten avunsaantia kodin pikkujuttuihin, joita ei osaa tai pysty itse tekemään.

Vierailija
13/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole rahaa vailla. Enkä mitään muutakaan itelleni. Mietin vaan, kun on paljon työttömiä, syrjäytyneitä, yksinäisiä aikuisia. Että kuka heitä auttaa. Ilmeisesti seurakunnat. 

Itse ajattelin laittaa paikalliseen puskaradioon, että ostan yhdelle tarvitsevalle jouluruuat. 

Ap

Vierailija
14/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Hopea se sama joka juottaa lapsille hopeavettä terveyssyihin vedoten?

Vierailija
15/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, mihin ne sunkin rahat menee kun ei 2 euroa ole. 

No, nämä on tätä einessukupolvea . . . 

Vierailija
16/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole rahaa vailla. Enkä mitään muutakaan itelleni. Mietin vaan, kun on paljon työttömiä, syrjäytyneitä, yksinäisiä aikuisia. Että kuka heitä auttaa. Ilmeisesti seurakunnat. 

Itse ajattelin laittaa paikalliseen puskaradioon, että ostan yhdelle tarvitsevalle jouluruuat. 

Ap

Onnea ja menestystä vaan sen viestitulvan setvimiseen. Ilmaispalvelujen kysyntä on ääretöntä. 

Vierailija
17/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tekopyhää, oma omantunnon puhtaaksi ostamista. Ota ketjun vinkeistä vaarin ja ryhdy esim jollekin tukihenkilöksi päivittäiseen arkeen. 

Vierailija
18/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnea ja menestystä vaan sen viestitulvan setvimiseen. Ilmaispalvelujen kysyntä on ääretöntä. 

No ei kai siinä ole mitään setvimistä, ensimmäisen, joka ilmottautuu vien kauppaan. 

Vierailija
19/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tekopyhää, oma omantunnon puhtaaksi ostamista. Ota ketjun vinkeistä vaarin ja ryhdy esim jollekin tukihenkilöksi päivittäiseen arkeen. 

En minä ainakaan mitään tukihenkilöä halua vaan nimenomaan ruoka-/raha-apua. Hirveetä jos joku tuntematon koittaisi tunkeutua joksikin lässynlää-tukihenkilöksi niinkuin olisi kehitysvammainen koska on työtön.

Vierailija
20/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei kai siinä ole mitään setvimistä, ensimmäisen, joka ilmottautuu vien kauppaan. 

Kai ymmärrät että ilmashyödykkeiden kysyntä on ääretöntä vaikka tarvetta ei olisikaan?