Miksi naiset tilaa Temu-paskaa sadoilla miljoonilla euroilla?
Yksityinen tuonti/ tilaaminen Kiinasta on kasvanut räjähdysmäisesti, ja suurimpana tekijänä on naisten tilaukset Temusta ja Sheinista.
Jokainen euro, jonka te naiset maksatte kiinalaisille rikolliskaupoille, on pois suomalaisesta tuotannosta ja jakelusta.
Ja jokainen euro, jonka te naiset maksatte kiinalaisille rikolliskaupoille, löytää tiensä osittain myös Ukrainan sotaan, Venäjää tukemaan, ja Venäjän ja Kiinan yhteistä Euroopan sabotaasia rahoittamaan.
Kommentit (330)
Ikinä en alentuisi tilaamaan Temusta, vaikka olisin vieläkin köyhempi kuin nyt. En halua kannattaa näiden kaapelinkatkojien touhuja enkä haistattaa shittiä kotimaisille työläisille. Vaikka suomalainen tavara on monesti harvinaista nykyään, pitää yrittää vaalia edes myyjinä kotimaan porukkaa.
Kas, kas, ensimmäinen, joka myöntää temuraivonsa todellisen syyn. Ovatko lääkkeet, elektroniikka, sähköautot, markettivaatteet ja kulutustuotteet pannassa? Nimittäin, joka toisessa tuotteessa lukee made in peoples republic of China..
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen perusteella temu-ostajat ovat matalakoulutettuja ja älyltään huomattavasti keskitason alapuolella.
Taisi esiintyä luku jopa alle 80, joka tarkoittaa, että ihminen ei kykene ymmärtämään tekojensa vaikutuksia.
No on sulla iso älykkyys että piti ihan tutkimus tehdä siitä että ihmiset joilla ei ole paljoa rahaa tilaa sieltä mistä saa edullisesti 🙄 siis wau mikä 150IQ maailman viisain ja älykkäin siellä puhuu.
Onko seuraava tutkimus siitä, että köyhät ostaa pikaruokaa ja taas rikkaat enemmän fine dining? Tai että köyhät asuu enemmän vuokralla kun taas rikkaat omistaa asuntoja?
Vierailija kirjoitti:
Tullin mukaan yksityishenkilöiden kiinatilausten arvo oli tammi-lokakuussa 137,6 M€. Yritykset taas tuovat sitä parempaa temua puolella miljardilla joka kuukausi.
Saisinko listan yrityksistä, jotka tilaavat Temusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Temun kaltaiset yritykset saa etulyöntiaseman ja ennen kaikkea siitä kärsii jossain vaiheessa se kuluttaja, kun ostaa testaamatonta pas%aa.
Testaamatonta paskaa?
Mikä idiootti tänne suoltaa tuollaista paskaa, luuletko oikeasti että kivijalkaliikkeestä ostamasi tuotteet on joku testannut?
Kivijalkaliikkeen tuotteiden tulee kattaa laatustandardit ja jos eivät kata tulee takaisinveto ja tuote korvataan. lisäksi eristä seulotaan näytteitä, joihin mm. tukes tai tullilaboratorio puuttuu tarvittaessa. Kun itse tilaat kiinasta, ei kukaan valvo tilauksesi tuotteen laatua tai turvallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en alentuisi tilaamaan Temusta, vaikka olisin vieläkin köyhempi kuin nyt. En halua kannattaa näiden kaapelinkatkojien touhuja enkä haistattaa shittiä kotimaisille työläisille. Vaikka suomalainen tavara on monesti harvinaista nykyään, pitää yrittää vaalia edes myyjinä kotimaan porukkaa.
Maksaako joku sinulle kokopäiväistä palkkaa p-skan suoltamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Hiljattain eräs suosittu some-vaikuttaja lanseerasi muka "itse kehitettyjä" tuotteita yhteistyössä suomalaisen kosmetiikkafirman kanssa. Todellisuudessa samat tuotteet löytyvät Temusta, Aliexpressistä, Sheinistä yms.
Täytyy olla vähän heikkolahjainen, jos ostaa sonevaikuttajan kehittämiä tuotteita.. varmaan testattu labrassa tuotteet vai kotilabrassa itseopittuna kemistinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mitä se ketään haittaa jos mä tilaan? Vaikka mä en tilaisi, niin joku muu tilaa kuitenkin. En mä pysty yksin, hei, kaatamaan jotain temua. Et ketä haittaa?
Emt. Ehkä sitä joka saa tuotteista ihottumaa, sitä joka menettää lisääntymiskykynsä hormonihäiriköiden takia, sitä jonka lapsi tukehtuu leluunsa, sitä jonka huusholli palaa jonkun elektronisen laitteen takia.
Näitä alkaa varmaan kohta tulla esille. Sitten kaikki temuttajat sanoo emmä tienny, ei mulle kukaan kertonu, luulin et ne oli vaan kateellisia ja puhui pskaa.
Surullista miten hölmöjä ihmisistä on tullut.
😂😂😂 On kyllä aika neuroottista tekstiä. Luuletko temun olevan eka kiinalainen verkkokauppa josta saa tilattua? Aliexpertista saanut ja ihmiset tila muu jo yli 15v.missa ne sun kirjoittamat myrkkytapaukset on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mitä se ketään haittaa jos mä tilaan? Vaikka mä en tilaisi, niin joku muu tilaa kuitenkin. En mä pysty yksin, hei, kaatamaan jotain temua. Et ketä haittaa?
Emt. Ehkä sitä joka saa tuotteista ihottumaa, sitä joka menettää lisääntymiskykynsä hormonihäiriköiden takia, sitä jonka lapsi tukehtuu leluunsa, sitä jonka huusholli palaa jonkun elektronisen laitteen takia.
Näitä alkaa varmaan kohta tulla esille. Sitten kaikki temuttajat sanoo emmä tienny, ei mulle kukaan kertonu, luulin et ne oli vaan kateellisia ja puhui pskaa.
😂😂😂 On kyllä aika neuroottista tekstiä. Luuletko temun olevan eka kiinalainen verkkokauppa josta saa tilattua? Aliexpertista saanut ja ihmiset tila muu jo yli 15v.missa ne sun kirjoittamat myrkkytapaukset
https://www.just-style.com/news/more-toxic-substances-found-in-items-so…
ali mainittu
😂😂😂😂 Joku yrittää käyttää JUST STYLE sivustoa jonain kriittisenä lähteenä.
Nää ihmiset uskoo ihan kaiken mitä vaan netistä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 On kyllä aika neuroottista tekstiä. Luuletko temun olevan eka kiinalainen verkkokauppa josta saa tilattua? Aliexpertista saanut ja ihmiset tila muu jo yli 15v.missa ne sun kirjoittamat myrkkytapaukset
Ali mainittu
https://www.danskerhverv.dk/siteassets/mediafolder/dokumenter/04-politi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei vielä saatu Temua syylliseksi suomen alhaiseen syntyvyyteen.😂
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂 Joku yrittää käyttää JUST STYLE sivustoa jonain kriittisenä lähteenä.
Nää ihmiset uskoo ihan kaiken mitä vaan netistä löytää.
Nauruhymiösi paljastaa heikkolahjaisuutesi tai yksinkertaisen tyhmyytesi. Et osaa enlagntia tai ymmärrä lukemaasi, just style viittaa ranskalaiseen raporttiin https://www.france24.com/en/live-news/20240814-seoul-authorities-find-t…
mutta oot tainut menettää jo aivosolusi aineille 😂😂😂😂😂😂😂😂 ja vielä 😂😂😂😂😂😂😂 ja vielä 😂😂😂😂😂😂 niin ehkä joku pitää uskottavampa tekstiä(si), kun vielä muutama 😂😂😂😂😂
Joo mä uskon että netissä on random blogeissa ja sivustoilla vaikka mitä tekstiä.
Missä on ne raportoidut TUHANNET tapaukset aliexpressin ja temun tilaajista, jotka ovat saaneet myrkytyksiä? Kun sun mukaan niitä pitäisi olla.
Ja suomestahan tuli oma tutkimus siitä ettei temun vaatteista löytynyt mitään myrkkyjä ja leluissakin oli ongelma että niistä Saattoi lähteä palasia. Ei mitään myrkyistä
Perheestäni veljeni js isäni tilaavat eniten Temulta tuotteita
Vierailija kirjoitti:
Joo mä uskon että netissä on random blogeissa ja sivustoilla vaikka mitä tekstiä.
Missä on ne raportoidut TUHANNET tapaukset aliexpressin ja temun tilaajista, jotka ovat saaneet myrkytyksiä? Kun sun mukaan niitä pitäisi olla.
Ja suomestahan tuli oma tutkimus siitä ettei temun vaatteista löytynyt mitään myrkkyjä ja leluissakin oli ongelma että niistä Saattoi lähteä palasia. Ei mitään myrkyistä
Olkoon heikkolahjaisuutesi voimavarasi. Voit aina perustella tekojasi tyhmyydelläsi.
Tällainen täysin naiivi usko siihen, että juuri NAISET yksin tekevät taas jotain tyhmää ja haitallista on naurettava. Käyttäähän miehetkin Temua, ja toisaalta miehillä on paljon haitallisia harrastuksia, kuten autot ja formulat, ja on harmillisia miesvaltaisia aloja, kuten sota- ja sotateollisuus.
Ainoa, missä tällaista mies ja nainen jakoa voi oikeutetusti käyttää, olisi raiskaukset ja perheväkivalta, joissa MIEHET ovat selvästi kärjessä. Tosi kyseenalainen kunnia, ja itse olisin mieluumin Temu tilaaja kuin raiskari, mutta jokainen tyylillään.
Ja mustamaalauskampanja jatkuu ja jatkuu... Asialla hätääntynyt Kaupan liitto, jonka mielestä suomalaisten pitäisi ostaa Kiinassa tuotetut tavarat vain heidän kauttaan ja tietysti kalliimmalla, jotta kauppiaiden elintaso ei vaarantuisi.
Vähän aikaa sitten oli Ilta-Sanomissa taas kerran Temua parjaava kirjoitus. Asiallista kommenttiani, jossa muistutin suomalaisten kauppojen Kiina-riippuvuudesta ja suomalaisten kauppojen toistuvista takaisinvedoista havaittujen turvallisuuspuutteiden takia, ei julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Nauruhymiösi paljastaa heikkolahjaisuutesi tai yksinkertaisen tyhmyytesi. Et osaa enlagntia tai ymmärrä lukemaasi, just style viittaa ranskalaiseen raporttiin https://www.france24.com/en/live-news/20240814-seoul-authorities-find-t
mutta oot tainut menettää jo aivosolusi aineille 😂😂😂😂😂😂😂😂 ja vielä 😂😂😂😂😂😂😂 ja vielä 😂😂😂😂😂😂 niin ehkä joku pitää uskottavampa tekstiä(si), kun vielä muutama 😂😂😂😂😂
The fact that you actually ended up becoming provoked by the laughing emoji, which is extremely common way to try to provoke an reaction from someone, showcases your lack of intelligence. I think the person who is unable to understand English without using google translators on webpages, is you.
You claimed that soon those who have ordered from Temu or those who are using Temu product would experience negative effects, because the products are full of toxins. Others pointed out that Aliexpress has existed for over 15 years (if not longer) and there still hasn't been a case of thousands of customers reporting of them experiencing symptoms that would be because of use of toxic products.
Just because a site is in English does not automatically make it believeable source.
Hiljattain eräs suosittu some-vaikuttaja lanseerasi muka "itse kehitettyjä" tuotteita yhteistyössä suomalaisen kosmetiikkafirman kanssa. Todellisuudessa samat tuotteet löytyvät Temusta, Aliexpressistä, Sheinistä yms.