Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia rsfu raskaustesteistä..?

Vierailija
23.02.2007 |

Siis niistä mitä esim. citymarket myy (2kpl paketissa). Tein sunnuntaina sellaisen testin ja oli positiivinen. maanantai aamuna tein toisen ja myös se oli positiivinen. Eilen aamulla kuitenkin tuli vähän verta ja illalla uudestaan. tänä aamuna alkoi niukat kuukautiset. vein terveyskeskukseen kumminkin pissanäytteen r.testiä varten. olen ihan pihalla..olenko raskaana vai en..ja jos en enää ole,olenko ollutkaan ja onko tämä verinen vuoto nyt alkusoittoa keskenmenolle. onko vastaavia kokemuksia??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kertaa ei tullut mitään viivaa, ei edes kontrolliviivaa eli testi oli viallinen tai tehty väärin. Seuraavalla tuli selkeä plussa. Ainakin silloin kuukautiset jäivät pois, seuraavat tulivatkin ajallaan erittäin runsaina, kivuliaina ja vuodon mukana kudospaloja -> keskenmeno. Terkkari käski odottaa reilun viikon ja testata uudestaan. Käytin samaa merkkiä ja sain negan eli kaikki raskausmateriaali eli poistunut vuodon mukana. Uuteen raskauteen testasin taas samalla merkillä plussan, ja nyt ei verta ole vielä vuotanut, viikkoja kahdeksan.

Mun osaltani siis sekä positiiviset että negatiiviset tulokset ovat vaikuttaneet luotettavilta, tuota yhtä täysin viivatonta liuskaa lukuunottamatta.

Alkuvaiheen verenvuoto voi olla ihan vaaratonta tai merkki keskenmenosta. Vaan raskaana olet kuitenkin, kun kerran viiva on tullut. Toivotaan parasta, neuvolasta saat varmasti ohjeita, jos vuoto jatkuu. Mun osaltani siis käskettiin testata uudelleen n. kahden viikon kuluttua vuodon alusta. Mutta mulla vuoto oli todella runsasta, ei mitään niukkoja kuukautisia, joten uskoisin sulla olevan hyvät mahdollisuudet raskauden jatkumiseen.

Onnea matkaan!

Vierailija
2/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös lukenut eri palstoilta, että nämä testit näyttävät melkein kelle vaan plussaa.. mutta puolen päivän jälkeen asiaan saan varmuuden kun soitan tk:hon r.testi tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmiini kun ei vielä ole osunut noita kirjoituksia, joissa rfsun testejä mollattaisiin. No, joku ihmetteli, kun testissä näkyi haalea viiva väärässä paikassa, joten kai niiden kanssa jotakin epäselvyyksiä on ollut.

Vierailija
4/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme