Nainen ja mies vain ystävä tai kaveri. EI ONNISTU
Ikävää, että nainen ja mies eivät voi olla vain ystäviä tai kavereita. Olen menettänyt monta hyvää miespuolista ystävää...nyyh!
Kommentit (78)
Ei onnistu t. Mies.
Jokainen muhun tutustunut ns kaveri nainen on ollut ihastunut muhun.
Ja jokainen nainen kenen friend zonelle olen joutunut on ollut mun ihastus. Olen aina jäänyt tähän toiveena mahdollisuus.
Hyvin onnistuu.
Terv: Joku jolla pari miespuolista kaveria, toisen olen tuntenut siitä asti kun oltiin 4v. Nyt ollaan 42v.
No... nyt olisi kyllä kaverimiehelle käyttöä :) Voi olla kaveri tai ystävä ja joskus pitää. Nyt niinku pitäisi.
Onnistuu niin kauan kun nainen pitää hommaa hallinnassa. Mies kyllä haluaa seurustella, tai ihan vaan kaveriseksiä, jos ei suhde kiinnosta, koska se ei ole suhde vaan kaveritkin panevat. Paitsi sitten kun ollaan suhteessa, niin sitten se ei olekaan enää kaveritoimintaa, siis naiselle sallittua, mutta mies kyllä voi edelleen kaveripanna
Jos molemmat heteroja niin ei varmasti onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu jos on FWB säätö.
Mikä se etu naiselle tässä suhteessa on? Itselle jäänyt todella epäselväksi
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu niin kauan kun nainen pitää hommaa hallinnassa. Mies kyllä haluaa seurustella, tai ihan vaan kaveriseksiä, jos ei suhde kiinnosta, koska se ei ole suhde vaan kaveritkin panevat. Paitsi sitten kun ollaan suhteessa, niin sitten se ei olekaan enää kaveritoimintaa, siis naiselle sallittua, mutta mies kyllä voi edelleen kaveripanna
Ei kantsi sotkee seksiä kaverisuhteisiin edes mielikuvituksessa.
Helposti onnistuu. Yli 20 vuotta kokemusta.
Toi "friend zonelle" joutuminen on niin ankeiden niuhojen keksintö, joilla ei ole mitään kokemusta asiasta. "Voi ei, en saanut suhdetta, sain ystävän" 😄
Juu, olis kyllä kamalaa jos sais useammankin ystävän ennen kuin sais kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Helposti onnistuu. Yli 20 vuotta kokemusta.
Toi "friend zonelle" joutuminen on niin ankeiden niuhojen keksintö, joilla ei ole mitään kokemusta asiasta. "Voi ei, en saanut suhdetta, sain ystävän" 😄
Juu, olis kyllä kamalaa jos sais useammankin ystävän ennen kuin sais kumppanin.
Arvaappa kiinnostaisiko naisen pelkkä kaveruus? No ei. Se on just se mahdollisuus että ehkä joskus.
En tiedä jokohan nykyisin onnistuisi, mutta nuorempana ei sitten millään. Joka ainoa halusi lopulta testata sänkytaitoni vaikka joskus vähän estelinkin.
Onnistuu kyllä. Yleensä hengaillaan porukoissa, samoja harrastuksia. On yksilöitä, joilla ei onnistu, mutta turha yleistää kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu jos on FWB säätö.
Mikä se etu naiselle tässä suhteessa on? Itselle jäänyt todella epäselväksi
Usko tai älä, mutta jotkut naiset nauttivat seksistä myös. Näitä suhteita on oikeasti olemassa, itselläni myös.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu, jos nainen on ruma ja käytökseltään jätkämäinen. Ai niin, mutta sellaiset ovat lähes aina lesboja.
Sanotaanko näin, että joiltain miehiltä se ei onnistu. Johtuu varmaan siitä, ettei nämä miehet kykene kontrolloimaan omia tunteitaansa tai halujaansa. Mutta kyllä suurin osa normaaleista ihmisistä voi olla ystäviä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu kyllä. Yleensä hengaillaan porukoissa, samoja harrastuksia. On yksilöitä, joilla ei onnistu, mutta turha yleistää kaikkiin.
No selvinpäin onnistuu. On kyllä sattunut tilanteita, että humalassa on saattanut mennä läpät vähän yli.
Ei muuten ikinä onnistu, ja tää on fakta!!!
Onnistuu.